השכרת משרדים או קניית משרדים | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


השכרת משרדים או קניית משרדים

פורסם בתאריך 04/01/2012 ע"י סטאטוס יועצי נדלן בקטגוריה נדל"ן ובניה | צפיות: 1231 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: השכרת משרדים בת"א, השכרת משרדים רמת החייל, השכרת משרדים ברמת גן, השכרת משרדים בבורסה, השכרת משרדים הרצליה, השכרת משרדים פתח תקווה, השכרת משרדים קרית אריה, השכרת משרדים מטלון, מכירת משרדים בת"א, מכירת משרדים רמת החייל, מכירת משרדים ברמת גן, מכירת משרדים בבורסה


בין אם אתם סטרטפיסטים צעירים, או בשלב שכבר אנשי עסקים חריפים ומפולפלים - בסופו של דבר אם הביזנס שהקמתם פורה ומלבלב ככל הנראה שתצטרכו בעתיד הנראה לעין חדר משרדי או קומה של משרדים שלמה. אם אתם חברה חזקה עם בסיס עם וותק של שנים בודדות ולא בכוונתכם לעזוב את השוק מתישהו רבים הסיכויים שתהיו מוכרחים לעשות חיפוש רציני של משרדים למכירה.


במקרה שרק כעת התחלתם את העסק רצוי מאד ללכת על משרדים להשכרה, על כל פנים, מצב השוק של עכשיו לא מבטיח לנו את הירח לדאבוננו. בואו ונסקור בתמצית את היתרונות וגם החסרונות של השכרת משרדים לעומת משרד למכירה:


ובכן, המחיר של משרדים למטרת השכרה ו/או למכירה תהא תלויה במיקומם ובגודלם. אם אתם עסק שלא ממש מחפש להיות בפרונט ומעדיפים לנהל את עסקכם רחוק מן המרכז הגאוגרפי של הארץ הקטנה שלנו ככל הנראה שתצאו מורווחים ובגדול. בסקר מהיר דרך אתר יד 2 בהחלט תוכלו לבצע השוואה של מחירים עצמאית למשרדים על פי השטח, האזור המתאים והסכום שהינכם מעוניינים לשים. אתם יכולים לבצע זאת גם דרך משרדים של תיווך שישמחו לעשות את העבודה הסיזיפית שבחיפוש בשבילכם בתמורה של קומישן של תיווך כמובן.


רוב הארגונים כיום מעדיפים לבחור להשתמש במשרדים להשכרה ולא בכדי, אם החלטתם לרכוש משרדים, תוכרחו להתאבזר בסכומי כסף לא מבוטלים. העלות יכולה לנוע בין מיליונים אחדים לעשרות מליוני שקלים. גם כאן צריך להתחשב במיקום הפיזי המשרדים למכירה, בגודלם ובמוכנותם למעבר מיידי. ייתכן כי תוכרחו לשפרם ובמקרה שכזה מחיר המכירה הינה לרוב יותר נמוכה אך יהיה צורך להשקיע לא רק אקסטרא זמן בשיפוצים ותיקונים אלא גם סכומי כסף. החדשות הטובות הן, שבקרה וכבר הגעתם להחלטה לשים כסף על משרדים לרכישה, יום יבוא ובהחלט תוכלו לשנות את השטח הזה בין לילה לנכס מניב לכל דבר, ללא השקעה נוספת או להציע אותו למכירה בסכום גבוה יותר ולהרוויח כמה עשרות אלפים של שקלים כדרך אגב, שכן ערך הנדל"ן בטווח ארוך בדרך כלל עולה ועולה עוד יותר אם התחרות העסקית באיזור היא לא קטנה ורבים מתכוונים בשטח שקנית. בנוסף לכך, רכישת נכס באזור שנכון לעכשיו לא ממש מפותח ברם מתישהו יהיה מרכז טכנולוגיה למשל - והנה הרווחים מובטחים לעתיד.


תגיעו להחלטה כלשהי, נשאר לי רק לאחל עבורכם חיפוש קצר ומשתלם של חדר משרדי לדרישותיכם.


אודות סטאטוס יועצי נדלן

סטאטוס יועצי נדל"ן – משרדים להשכרה ,משרדים למכירה, נכסים מניבים,שיווק משרדים,קבוצות רכישה . באתר מחירון משרדים, ומנוע חיפוש משוכלל, מצולם, ומעודכן עם שפע של משרדים להשכרה ולמכירה בתל אביב ,ברמת גן, בבני ברק. סטאטוס יועצי נדל"ן מגדלי טויוטה, יגאל אלון 65, תל אביב-יפו www.status-ltd.co.il status@status-ltd.co.il טלפון: 03-5624433 פקס: 03-5612468

סטאטוס יועצי נדלן

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר