זומבה zumba | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


זומבה zumba

פורסם בתאריך 03/28/2012 ע"י שירה פלג בקטגוריה ספורט | צפיות: 1508 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: , zubma, שיעורי זומבה, ספורט, חדר כושר זומבה

אנשים רבים נכשלים במאמציהם לרדת במשקל מאחר והם מוצאים את הפעילות הגופנית הסדירה שלהם משעממת. הרבה אנשים מרגישים שללכת לחדר כושר או להתעמל זה סוג של חובה שישי לעשות כמו לנקות את הבית או לשטוף כלים. הם לא מוצאים את הפעילות המתאימה להם וכך בעצם צריכים לעשות מאמץ מנטאלי בכל פעם שהם צריכים ללכת להתעמל. המודעות והחשיבות לבריאות הגוף והנפש הביאה לכך שאם בעוד בעבר פעילות גופנית סדירה היתה נחלתם של מתי מעט, בעיקר ספורטאים, כיום רוב האנשים מתעמלים או מנסים להכניס לפחות ללו"ז שלהם פעילות גופנית כלשהי. אלא שרבים מהם לא נהנים מכך אלא עושים זאת מתוך מודעות לחשיבות של פעילות גופנית. הבעיה במצבים אלו שקשה להתמיד בפעילות סדירה ותכופה כשלא נהנים מכך.

אז איך אפשר לרדת במשקל בדרך מהנה?
ישנן לא מעט אופציות אבל בעיקרון ניתן לומר שפעילות שמשלבת מוסיקה שאנו אוהבים כבר יוצרת איזשהי הלך רוח של הוצאת אנרגיה. הטרנד האחרון שתפס תאוצה בישראל הוא הזומבה. זומבה הוא שיעור אירובי המשלב ריקוד. הזומבה הנוצרה על ידי כוריאוגרף ורקדן ממוצא קולמביאני בשם אלברטו "בטו" פרז.
זומבה היא תוכנית כושר מאומצת שמתבסססת על ריקוד הלטיני. הישלוב הייחודי של פעילות אירובית מאומצת ואפקטיבית ביחד עם ריקוד ומסויקה סוחפת תפס את תשומת ליבם של רששתות ומכוני כושר שונים שכן יש משהו ססגוני ומלא חיים שיכול להפיג את המונטוניות של שגרת אימונים רגילה.


הפחתה במשקל ואיבוד שומנים כמו גם חיזוק וחיטוב השרירים לוקח זמן. חיטוב הגוף הוא תהליך ארוך. כדי להאיץ את התהליך משתמשים בזמן האימון במשקוליות שמחזקות את האימפקט שיש לזומבה ממילא.
המשקוליות מוסיפות לחץ על השרירים ועל חלקי גוף מוסימים כך שהגוף מתחטב במהירות וההשפעה של הריקוד על הגוף מועצמת. בסופו של דבר שילוב זה מסייע בשריפת במספר רב יותר של קלוריות ממה ששורפים בתרגילי אירובי רגילים או בהרמת משקולות. בדרך כלל תוספת המשקוליות מגיעה לאחר הכרה עם סדרת התנועות והאימנים הרגילים


לשריפת קלוריות מהירה Zumba:
הזומבה יעידו רבים ממכרת. כאשר נהנים בפעילות ולא סופרים את הדקות עד שהשיעור ייגמר, יש סיכוי רב
יותר לשמור על התוצאות שהושגו במהירות יחסית. התוצאות שתשיגו לא יהיו רק בהפחתת משקל . הזומבה תורמת בין היתר גם לשיפור היציבה ושיווי המשקל. חיזוק שרירים באזורי הבטן, גב ורגלים קורה בקלות יחסית. לארח כחודש וחצי ניתן לחוש בשיפור משמעותי גם בקרב אנשים שרק עתה התחילו להתאמן ולעשות פעילות ספורטיבית כלשהי.
 

אודות שירה פלג

שירה פלג

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר