טרנדים במגפיים לגברים ולנשים בשנים האחרונות | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


טרנדים במגפיים לגברים ולנשים בשנים האחרונות

פורסם בתאריך 03/25/2012 ע"י אבנר כהן בקטגוריה כללי | צפיות: 1415 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר:

החורף הישראלי איננו חורף קשה במיוחד או גשום במיוחד, ולכן נראה כי החורף איננו הסיבה העיקרית בגללה גברים ונשים בוחרים לנעול מגפיים בישראל. מגפי נשים כמו גם מגפי גברים הם נפוצים מאוד בישראל, וישנם דגמים רבים של מגפיים הנמכרים בישראל: מדגמים של מגפיים המיוצרים על ידי חברות ממותגות, עבור במגפיים של מעצבים ועד למגפיים פשוטים. להלן נסקור כמה טרנדים של מגפיים בשנים האחרונות, הן בעבור גברים והן בעבור נשים.

מגפי נשים תחילה

נשים מקפידות בלבושן בצורה עקבית הרבה יותר מגברים, בהכללה. לכן, אין זה מפתיע כי ההיצע והמגוון של מגפי נשים הוא גדול בהרבה מההיצע והמגוון של מגפי גברים. ניתן למצוא מגפי נשים מכל הסוגים, כל הצבעים וכל העיצובים. אולם, אחד הטרנדים העולים בתחום זה של מגפי נשים הוא תחום מגפי נשים מעור כבשים, המכונים מגפיים אוסטרליים. מגפי נשים אוסטרליים נחשבים לסוג מפנק במיוחד של מגפיים, ולכן נשים רבות משתמשות בהם גם באופן יומיומי ואפילו בבית.

כמו מגפי גברים גם מגפי נשים מורכבים מחומרים חזקים ונועדו לשמש למשך זמן ארוך וממושך ושימוש אינטנסיבי. מגפי נשים אוסטרליים כמו אלה שתוארו לעיל, כוללים גם בטנה פנימית מפנקת במיוחד העשויה בדרך כלל מצמר.

ייתכן כי פנימית זאת מבטאת בצורה הטובה ביותר את מה שמושך במגפיים: מצד אחד מגפיים הם נעליים חזקות במיוחד, אשר נועדו לעמוד בשימוש אינטנסיבי, ואילו מאידך, בחלקן הפנימי – המגפיים מעוצבים בצורה מפנקת ביותר ורכה – המלטפת ודואגת לכף הרגל שלכם.

והצצה אל מגפי גברים

עד לפני מספר שנים, מגפי גברים היו בעיקר מגפיים לעבודה: מגפיים מאסיביים, גבריים מאוד, אשר עיקר הדגש בהם היה על חוזק ועמידות. אולם, בעקבות הנוחות הרבה של מגפי נשים, נראה כי גם מגפי גברים הופכים היום להיות מגפיים המשלבים בצורה מלאה את הצורך בחוזק מצד אחד וברכות מצד שני.

כך למשל, ניתן למצוא מגפי גברים מעור כבשים, כמו אלה שתוארו לעיל. מובן כי עיצובם של מגפי גברים שונה מזה של נשים, הן מבחינה אנטומית – כדי להעניק את התמיכה הנכונה לכף הרגל – והן מבחינת העיצוב החיצוני, כדי להעניק למגף מראה גברי.

אחד הטרנדים של מגפי גברים בשנים האחרונות הוא חצי מגפיים. מגפי גברים שאינם גבוהים מאוד, כמו מגפיים קלאסיים, אלא מגפיים אשר מגיעים מעט מעל הקרסול. המשמעות של מגפיים כאלה היא בעיקר בנוחות שלהם. כך אינכם צריכים להתעסק עם שרוכים או קשירת המגף ולא צריכים להיאבק במגף כאשר אתם נועלים אותו. בכל אופן, כאמור, הנוחות הרבה של מגפיים היא כנראה מה שהופך את המגפיים לפריט מבוקש כל כך – הן אצל גברים והן אצל נשים.

לא משנה באיזה מגף תבחרו, חשוב להקפיד על איכות

ישנו מגוון רחב של מגפיים לגברים ולנשים כאחד. בזכות מגוון זה, אין ספק כי בין אם אתם מחפשים מגפי גברים ובין אם אתם מחפשים מגפי נשים – תוכלו למצוא את מה שאתם מחפשים ואפילו בקלות יחסית. מגפי גברים או מגפי נשים מכל הסוגים ניתנים להשגה בשלל חנויות בישראל ואפילו באמצעות רשת האינטרנט.

אולם, כאשר אתם בוחרים את המגפיים שלכם, יהיו אלה מגפי גברים או מגפי נשים, חשוב להקפיד על כך שהמגפיים יהיו עשויים מהחומרים הטובים ביותר בלבד. הדבר חשוב גם בשביל הנוחות, אולם גם ובעיקר בשביל להבטיח את בריאות הרגל שלכם: מגף הוא נעל סגורה, ולכן חשוב להקפיד על כך שהחומרים מהם עשוי המגף יהיו איכותיים.

אודות אבנר כהן

אבנר כהן

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר