מכירות, שיווק, מחוייב או אפשרי, שכנוע, איך לשכנע לקוחות לקנות את המוצר שלך, שכנוע להצליח במכירות, שי | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


מכירות, שיווק, מחוייב או אפשרי, שכנוע, איך לשכנע לקוחות לקנות את המוצר שלך, שכנוע להצליח במכירות, שי

פורסם בתאריך 03/24/2012 ע"י Eip Good בקטגוריה קידום אישי | צפיות: 903 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: הרצאה, לקוח עוין, לגרום ללקוח, לשכנע אחרים, יעוץ, איך לטפל בהתנגדות לקוח, מאמרים, שכנוע עצמי, על התת מודע, מאמן אימון אישי, שיטה לשכנוע, מאמן עסקי, רוחניות, אימון עסקי, תכנות התת מודע, להשפיע על אנשים, צרכי הלקוח, אימון מכירות, ההתנגדות של הלקוח, יעוץ אישי

מחוייב או אפשרי, שיווק, מכירות, שכנוע, איך לשכנע לקוחות לקנות את המוצר שלך, שכנוע לקוחות, הרצאה על לשכנע אנשים

כאן במאמר אבאר את אחד מהעקרונות הבסיסיים ביותר של שכנוע לקוחות. ויתבאר, כיצד באפשרותך כמוכר, להגדיל מכירות, באמצעות העברת מסר לתת המודע של הלקוח.

ומי שיתבונן יראה, כי בחיים שלנו, יש 2 נקודות מבט אפשריות על כל דבר. ונקודת מבט אחת, היא נקודת מבט של "רק" משהו מסוים. ונקודת מבט אחרת, היא נקודת מבט של "גם" משהו מסוים. לדוגמא: יש לקוח שחושב שהוא צריך שיהיה לו "גם" מוצר מסוים, בנוסף על המוצרים שכבר יש לו. ויש לקוח שחושב שהוא צריך שיהיה לו "רק" את אותו המוצר המסוים.

ונשאל: איזה לקוח יש סיכוי גדול יותר, שהוא ירכוש את אותו המוצר? תשובה: כמובן שהלקוח שחושב שהוא צריך "רק" את אותו המוצר, יש סיכוי גדול יותר, לכך שהוא ירכוש את אותו המוצר.

הרעיון הזה מבוסס על רעיון אחר עמוק יותר, והוא הרעיון של המחוייב מול האפשרי. כל דבר בעולם שלנו, אפשר להתייחס אליו כאל דבר מחוייב, שמחוייב שצריך אותו ושמחוייב שהוא נכון, ושמחוייב שהוא אמת, ושמחוייב שהוא יהיה קיים. ובו זמנית, כל דבר ניתן גם להתייחס אליו, כאל דבר שהוא אפשרי בלבד. שרק אפשרי שהוא יהיה, ושרק אפשרי שאולי הוא נכון, ושרק אפשרי שצריך אותו וכולי.

וכך גם בעולם המכירות והשיווק. שהלקוח יכול להתייחס למוצר שלך, כאל דבר מחוייב עבורו או כאל דבר שהוא רק אפשרי עבורו. הלקוח שמתייחס אל המוצר שלך, כאל דבר שהוא חייב להשיג אותו, אצל הלקוח הזה, המוצר שלך נכנס להגדרה של "רק". שהלקוח מרגיש ומבין, שרק המוצר שלך יכול לספק לו את מה שהוא רוצה. לקוח כזה, יש סיכוי גדול יותר שהוא ירכוש את המוצר שלך, אם יש לו את היכולת לעשות זאת. מאחר שהוא חושב, שרק המוצר שלך הוא הטוב ביותר עבורו.

ולעומת זאת, הלקוח יכול גם להתייחס למוצר שלך, כאל דבר שהוא רק אפשרי בלבד. דהיינו, הלקוח חושב, שזה רק אפשרי בלבד שהוא ירכוש את המוצר שלך, אבל הוא לא מרגיש שהוא חייב לרכוש את המוצר שלך. במקרה כזה, הלקוח מתייחס למוצר שלך, כאל דבר שמוגדר כ"גם". דהיינו, הוא מוכן לרכוש "גם" את המוצר שלך, והוא לא יסרב שיהיה לו גם את המוצר שלך. אבל הוא לא חושב שהוא חייב להשיג רק את המוצר שלך, ושרק המוצר שלך יכול לעזור לו.

ולכן, במקרה כזה לדוגמא, יש פחות סיכוי שהלקוח ירכוש את המוצר. מאחר שהוא חושב שזאת רק אפשרות בלבד שהוא ירכוש את המוצר, ושהוא לא חייב לרכוש את רק את המוצר שלך.

והמשמעות של זה היא, שכאשר אתה מדבר עם הלקוח, עליך כמוכר, להשתדל להעביר לו את המסר, שהמוצר שלך, הוא מחוייב עבורו, ושהוא לא רק אפשרי בלבד עבורו. ושהוא צריך "רק" את המוצר שלך, ולא "גם" את המוצר שלך. וככל שהלקוח יהיה יותר משוכנע, שהוא צריך רק את המוצר שלך, ושהוא חייב להשיג את המוצר שלך, כך יש סיכוי גדול יותר, לכך שהעסקה תתבצע...

המאמר מאת שכנוע, NLP, שיווק ומכירות, לשכנע, רטוריקה - Convincing.EIP.co.il | מאמן אישי, לנסות לשכנע השפעה על אנשים, לשכנע לקוחות לקנות, אימון מכירות, השפעה

הכנס לאתר ותהנה מעוד מאמן אישי, לשכנע את האחרים, לקוח עוין, שינוי עמדות, לשכנע אחרים, דיבייטינג, שתילת מחשבות, חשיבה חיובית, להצליח למכור, יעוץ נפשי ועוד ...

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר