מה תשימו בתוך תיק צד? | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


מה תשימו בתוך תיק צד?

פורסם בתאריך 03/18/2012 ע"י אבנר כהן בקטגוריה כללי | צפיות: 1138 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: תיקים, תיק צד

תיק צד משמש היום אנשים רבים למטרות שונות. יש תיקים שמורכבים על הצד ומשמשים סטודנטים ועובדים שונים בעיקר על מנת לקחת את המחשב הנייד שלהם ממקום למקום. יש מי שצריך תיק צד דווקא כדי לקחת איתו מצלמה.

יש תיקים שמורכבים על הצד של האופניים דווקא, ויש תיק צד שהוא כמובן בעיצוב הנשי והמוכר, ובגודל קטן יחסית. אנחנו נרצה להתמקד בכל מי שצריך תיק צד למטרות פרקטיות, ורוצה לדעת מהן התכונות הכי טובות שכדאי לו לבחור, ואילו תיקים בכלל אפשר למצוא היום.

רשימת התכונות ההכרחיות

עמיד במים - תיק צד נועד בראש ובראשונה לא לספק לכם רק אפשרות לנייד חפצים, אלא גם להגן עליהן בצורה איכותית. לכן, תיקים שמורכבים על הצד חייבים להיות מורכבים מחומר שנחשב דוחה מים. יש היום רשימה ארוכה מאד של חומרים כאלה, ואם אתם רוכשים תיק צד בחנות או באינטרנט, תמיד תחפשו במפרט של התיק מידע על החומר שממנו מורכב התיק, ותבדקו האם אכן מדובר בחומר שנחשב עמיד למים ודוחה אותם. כך תוכלו להגן על כל מה שאתם שומרים בפנים - אוכל, מסמכים שונים, ציוד עובר המחשב שלכם וכיו"ב.

סגירה - לכאורה, הנושא של סגירת תיקי צד נראה מאד מובנת מאליה, ומה זה בעצם משנה איך התיק נסגר? האם זה באמת משנה אם יש לו רוכסן, סגירת סקוטש או סגירה עם אבזמים? נכון ששיטות הסגירה של תיקים הן פחות חשובות, אבל חשוב לראות שהן קיימות, וכשמדובר על תיק צד - לראות שאין רק סגירה אחת. למה הכוונה? לא פעם אתם תמצאו את עצמכם רצים או ממהרים למקום מסוים, ותיק הצד עליכם. לכל תיק צד צריכות להיות לפחות שתי סגירות, או סגירה אחת חזקה במיוחד, על מנת לוודא שהוא לא יפתח. אם יש שני מנגנוני סגירה המצב מושלם, כי כך גם אם בטעות אחד מהם נפתח - השני עדיין סגור. יש היום לא מעט תיקים שסגורים גם עם סקוטש, אך במקביל הם גם סגורים עם אבזמי ביטחון, כדי להבטיח שגם אם הסקוטש נפתח לפתע - התיק עדיין נשאר סגור.

גישה נוחה - זה נחמד שכל החפצים שלכם נמצאים בתוך תיק צד, סגורים ונעולים מאחורי שני מנגנונים, אבל מה עם גישה מהירה אל הפריטים של התיק? לדוגמה - עבור הארנק, המפתחות או הטלפון הסלולארי שלכם, אתם לא רוצים להתחיל לפתוח את התיק ולחטט, אלא מיד לשלוף אותם. לכן, מומלץ לבחור תיק צד שיש בו כיס נוסף, נחבא יחסית, שנמצא בחלק החיצוני של התיק מלפנים או מאחור. הכיס החיצוני הזה יאפשר לכם גישה נוחה ומהירה לכל החפצים שאיתם אתם עושים שימוש ביומיום, כאשר ברוב המקרים הוא יהיה סגור היטב עם רוכסן.

לשים לב גם לנפח

עוד נושא שחשוב לשים לב אליו מאד בבחירה של תיק צד בפרט, וגם באופן כללי כשאתם בוחרים תיקים, הוא הנפח שהתיק תופס. ברור שאם תרצו להכניס הרבה דברים תבחרו תיק צד גדול, אבל יש משמעות לשטחים שנשארים ריקים בתוך התיק.

הכיסים שיש בתוך תיק צד, צריכים לדעת "להידבק" אחד לשני אם אין כלום ביניהם. בתהליך זה, התיק עצמו חוסך במקום כאשר הוא ריק, וכך יותר נוח לכם לשאת אותו. חישבו עליכם כשאתם צריכים ללכת כמה קילומטרים עם התיק, או צריכים לרוץ איתו לתחנת האוטובוס הקרובה, ותבינו עד כמה חשוב לחסוך במקום.

אודות אבנר כהן

אבנר כהן

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר