המרכז הארצי לבחינות פסיכומטרי - להרשם לקורס הקרוב | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


המרכז הארצי לבחינות פסיכומטרי - להרשם לקורס הקרוב

פורסם בתאריך 03/14/2012 ע"י nati bentov בקטגוריה פסיכומטרי ומבחני כניסה | צפיות: 972 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: המרכז הארצי לבחינות פסיכומטרי, הרשמה פסיכומטרי

מאוכזבים מציוני הבגרות שלכם? רוצים גם להיות סטודנטים?

אומנם בימים אלה, תעודת בגרות טובה היא לא תנאי הכרחי עבור קבלה לעבודה, ולמרות כי לא בדיוק מצביעה על אינטליגנציה, בכל מקרה כדאי שתוציאו ציון טוב, מהסיבה שזה פרט די בסיסי בקו"ח, ולפעמים אף חובה בשביל להצליח להתקבל ללימודים באוניברסיטה. רוצים אינפורמציה על המרכז הארצי לבחינות פסיכומטרי? קיראו עד הסוף.

איך בכלל עושים את זה?

ככל שתתנו לזמן לעבור אחרי שסיימתם בי"ס - כך יהיה לכם יותר קשה להתחיל להתרגל למסגרת שוב. זה למה, מומלץ לכם לפתוח בפרוצדורה במהירות האפשרית. תוכלו למצוא לא מעט מוסדות שמעניקים שירות זה. עוד דברים על מוסדות כאלה אפשר לקבל בקלות בגוגל. במידה ואתם חיילים, או שהשתחררתם מהצבא לאחרונה, תוכלו לקבל הטבות והנחות רבות על שיפור בגרות.

זיכרו שאתם לא ילדים, אז, התייחסו לזה באופן רציני והפסיקו לנהוג כמו תלמידי בית ספר; במיוחד עכשיו, כשאתם יותר בטוחים מה באופן כללי אתם חפצים לעתיד שלכם, וכשהשגתם קצת יותר מידע על נושא ספציפי.

ומה אתם חושבים על הפסיכומטרי?

מבחן פסיכומטרי מורכב בצורה שונה מהדרך של ציוני בחינת הבגרות. לפסיכומטרי יש חשיבות יותר גדולה מחשיבות הבגרות, והמבחן כשלעצמו יותר קשה, על אף שהפסיכומטרי לא מעיד על חוכמתכם. הציון הפסיכומטרי שלכם בודק יותר את איכות התפקוד שלכם בזמני לחץ, את זיכרונכם ואיך אתם מנהלים את סדר העדיפויות.

גם אם מסיבה כלשהי הוצאתם תוצאה לא גבוהה בבחינה הראשונה - זה לא אומר שאין לכם את היכולת להצליח, רק שלא הלך לכם הפעם; כמו טסט על אוטו, לא הרבה מצליחים למצות את עצמם ולהוציא ציון טוב על הניסיון הראשון. תמיד יש אפשרות לגשת למועדים עתידיים, כל עוד זה מתאפשר מבחינת מצב כלכלי ועצבים לעבור את המבחן שוב. את הציון הגבוה יותר שתוציאו - אתם שומרים אתכם 7 שנים.

בשלב הזה, אחרי שהשגתם פרטים נוספים בתחום הרשמה פסיכומטרי, ואם יש לכם מושג איזה תואר מעניין אתכם ובמה תרצו לעסוק, כדאי שתשתמשו במידע הזה עבורכם: הירשמו לאחד הקורסים, עשו את המקסימום, ותנו לאמא סיבה לגאווה!

אודות nati bentov

נתי בנטוב

nati bentov

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר