איך עורכים מסיבות בת מצווה מוצלחות | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


איך עורכים מסיבות בת מצווה מוצלחות

פורסם בתאריך 03/14/2012 ע"י menu velet בקטגוריה ילדים | צפיות: 1234 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: בת מצווה מיוחדת, מסיבות בת מצווה

אוטוטו חינה? אין פתרון פשוט יותר. מדי פעם נשמח לציין מאורע מסויים, אך מצד שני, לא מעוניינים להשקיע יותר מדיי. למקרים כאלו קיימים מתחמים רבים שמפיקים בקלות חגיגות פרטיות. בשורות שלפניכם נביא פירוט של מה שתצטרכו לדעת לגבי חגיגות פרטיות, ונציין כל מה שיש לדעת בנושא של בת מצווה מיוחדת וכיוצא בזאת.

מה זה אומר בעיקרון חגיגה אישית?

באירוע לא גדול אין צורך בהרבה שיקולים כלכליים או שיקולים לוגיסטיים, אבל עדיין מרגישים אווירה כללית של מועד מיוחד והדר, לדוגמה בת מצווה או יום נישואין. סגרו על כמות האורחים על סמך כמה גדול יהיה האירוע וכמה גדול המקום. ידוע כי במסיבה קטנה, נסיים את הארוע מוקדם, לעומת מסיבה גדולה, וכל הכסף שייחסך על מנות מיוחדות, כמות אורחים, עובדי המטבח ואלמנטים דומים - אפשרי לבזבז על אלמנטים אחרים באירוע. מחפשים עוד מידע על מסיבות בת מצווה? נשמח להסביר.

איך נארגן ארוע פרטי?

בתור התחלה, יש צורך לכמת את מספר האנשים שיגיעו, ועל פי הנתון הזה - לסכם על גודל המסיבה. שווה לכם להזמין אך ורק את אלה שאתם בטוחים שירצו להגיע ושלא ירגיזו אתכם. שימו גם לב שאולם אירועים יותר מדי גדול יביא עימו ריחוק בין האנשים שיגיעו.

ברגע שנקבעה הרשימה של אנשים שיגיעו, רישמו התרשמויות מבני משפחה על מתחמים לעריכת הארוע. גם אם יש לכם רשימה של ביקורות טובות על אחד האולמות, עדיין חשוב לדבר עם נציגים של האולם ולהגיע אל המתחם לאשר בעצמכם. בסופו של יום, זאת המסיבה שלכם וחובה שאתם הכי תהנו.

בחגיגה אישית יש לחפור בפרטים היותר קטנים.

בזכות העובדה שבחרתם בארוע קטן פחוּת מוזמנים - ההסתברות גבוהה יותר להשביע את רצונם של כמעט כל המוזמנים: במיקום הגאוגראפי, ברשימת השירים, במנות שיוגשו ואלמנטים נוספים. פרט לזה, אפשרי לפנק את האורחים עם כל מיני הפתעות כמו סלסלות שי, או ביצוע ריקוד. בנוסף ניתן להרים אירוע מוטיב, כמו חגיגה אתנית כלשהי, ולשלב את המוסיקה, הביגוד ועיצוב המתחם לקונספט האירוע.

כעת, כשקיבלתם כיוון כללי בתחום אירועים אלה, ברור מאליו שלחגיגה אישית יש את האופציה להיות אירוע מאוד מהנה; הכל תלוי בביצוע ובפתיחותם של האורחים. אבל עדיין, אם לא תתכננו את הפרטים הקטנים - אתם והאורחים עשויים להתאכזב. תכננו בקפידה את הפרטים שנראים שוליים... ושיהיה המון בהצלחה!

אודות menu velet

menu velet

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר