גגות אלומיניום: כך תשדרגו את ביתכם | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


גגות אלומיניום: כך תשדרגו את ביתכם

פורסם בתאריך 03/13/2012 ע"י אביב יועצים בקטגוריה עיצוב חוץ ואדריכלות | צפיות: 968 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: גגות מתכת, גגות אלומיניום, גג מתכת, גג אלומיניום

 הצרכן הישראלי רוצה "עכשיו, מהר ומיד". זה אינו מפתיע במיוחד, בהתחשב בקצב חיינו המסחרר והאינטנסיבי. כולנו רוצים לשדרג את ביתנו, אך רק המחשבה המאוסה על שיפוצים מרחיקה מאיתנו כל פנטזיות על עיצוב מחודש. גגות אלומיניום אינם מצריכים התקנה מסובכת, ארוכה ומורכבת. הם משמשים למגוון מטרות: 


גגות למרפסת - גג אלומיניום מהווה תוספת נפלאה למרפסת. אם עד עכשיו נמנעתם מישיבה במרפסת בגלל השמש הקופחת, תוכלו ליהנות מהבידוד המוצל, הקריר והנעים שגג מציע בימי הקיץ.

היום, כשהדירות הולכות וקטנות, חשוב לנצל במלואו כל שטח, כל מ"ר בדירה. המרפסת היא בדרך כלל האזור הראשון שנזנח ונשכח. לרוב, תשכחו שהיא בכלל קיימת. גג אלומיניום ישמיש כל מרפסת באשר היא.

היום ישנם גם גגות אלומיניום מתקפלים, אשר מאפשרים ליהנות מהשמש אך גם מהצל. היום, הרבה חללים בבית נדרשים להיות וורסטיליים ומודולאריים. גג אלומיניום הוא בדיוק מה שיהפוך את המרפסת שלכם לחדר רב תכליתי.

גגות מתכת לחנייה - הם מספקים הצללה לרכב וכך מונעים את קילוף המתכת ודהיית הצבע, מה שמאריך את חיי הרכב. החשוב הוא שהוא מונעים ממנו להתחמם. ביום קיץ לוהט כשתגררו רגליים לעבר האוטו, תמצאו בו שלוות נפש. ממש כמו בנווה מדבר עם נחל מפכפך. הוא יהיה קריר נעים ולא תצטרכו לשבת ולהמתין דקות ארוכות בחוסר סבלנות עד שהקירור סוף סוף ישפיע.

גגות מתכת לחצר - רבים מעדיפים גגות אלו כדי ליצור לעצמם פינה קסומה בגינה. גגות מתכת הם אלטרנטיבה נאה לפרגולות העץ אשר פגיעות לשמש החזקה ולאקלים הארצישראלי. אפשר לעצבם בשפע של דוגמאות וכך להפוך כל חלום ודמיון למציאות מוחשית.

חדרי שמש - ניתן לסגור מרפסת ולהפכה לחדר שמש. כך, באמצעות גגות מתכת, יתווסף לכם חדר חדש בבית שיהווה את מוקד האטרקציה ויהפוך במהרה ללב הדירה. האווירה הקסומה בחדר הזה תגרום לכל אחד מבני המשפחה לשהות בו. חדרי שמש מאופיינים בחלונות גדולים ומוצפי שמש. היתרון שבבנייה באמצעות גג אלומיניום הוא מהירות ההתקנה. כך שלא תצטרכו להפוך את חייכם ולהפריע לשכנים במשך תקופה ארוכה כדי ליהנות מחדרי שמש.
חדרי שמש הם למעשה "להיות בלי ולהרגיש עם". מי שרוצה ליהנות מהטבע, מהנוף, מקרני השמש ומאור, יכול לעשות זאת גם בנוחיות ובפרטיות של ביתו.

גג קבוע - גגות מתכת מציעים מגוון של חיפויים בצורות ישרות, מעוגלות, משוננות ועוד. מדובר על הגג העמיד ביותר בכל מזג אוויר שהוא. היום גם אפשר להוסיף לגג זה רעפים אשר יקנו לבית מראה חמים במיוחד. 

אודות אביב יועצים

אביב יועצים

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר