תוספי תזונה לספורטאים | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


תוספי תזונה לספורטאים

פורסם בתאריך 03/11/2012 ע"י אסף אביב בקטגוריה תזונה | צפיות: 933 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: תוספי תזונה לספורטאים, אנטי אוקסידנט, נוגד חמצון, נוגד חימצון, תוספי מזון לספורטאים

תוספי תזונה לספורטאים

המחויבות, הרצינות והטוטאליות בה שמקדישים ספורטאים לענפי הספורט השונים והיכולת שלהם לשמור על גופם כמקדש לכל דבר הינם בהחלט ראויים להערצה.

בתוך כל שגרת החיים הקפדנית תזונה היא עמוד התווך של הספורטאים. הרגלי האכילה  שלהם משפיעים ישירות על יכולת תפקוד הגוף וכתוצאה מכך מעניקים משקל לביצועים באימונים, על המגרש או בתחרות.

על מנת לשפר ולסייע לגוף לקבל ולצרוך את כל החומרים להם הוא זקוק באופן שוטף קיימים בשוק תוספי תזונה לספורטאים כמו אנטי אוקסידנט למשל ותוספים אחרים. ישנם בשוק לא מעט תוספי תזונה לספורטאים, לפני הכל חשוב מאד לבדוק כי הם מגובים באישורים רשמיים וכי הם בטוחים לשימוש.

תוספי תזונה לספורטאים בלבד?

התשובה היא לא, תוספי תזונה לספורטאים מורכבים ומותאמים לצרכים שלהם והם אכן נחוצים להם מאד, אך לספורטאים בהחלט אין מונופול על התוספים והשימוש בהם פתוח לקהל הרחב. ישנם לא מעט אנשים שיכולים להרוויח מאד משימוש בתוספים אלו, בעיקר מי שהרגלי האכילה שלו והתזונה הכללית שלו אינם מאוזנים.

אנטי אוקסידנט

מיהו אותו אנטי אוקסידנט מסתורי המסייע לספורטאים ולאנשים רגילים הצורכים אותו? ובכן, האנטי אוקסידנטים שייכים למשפחת הלוחמים נגד הרדיקלים החופשיים, אותם חומרים שליליים ההופכים למזיקים מאד עבור רקמות הגוף השונות שלנו, גורמים לפגיעה במערכות שונות ועוד. קבוצת האנטי אוקסידנטים כוללת גם את שלושת הויטמינים העיקריים A,C,E

כל אחד ואחד מהם הינו אנטי אוקסידנט המסייע בפעולת נגד במלחמה הקרה מול הרדיקלים החופשיים.

ספורטאים משלבים אנטי אוקסידנט בתפריט הכללי של תוספי התזונה לספורטאים שלהם מכיוון שהם מודעים לעובדה שגם בעת פעילות ספורטיבית מתבצעת בגוף פעולת שחרור של רדיקלים חופשיים העשויה לגרום לחבלה באימון. בין היתר על מנת לנטרל את התופעה הזו קיימים אותם תוספי תזונה לספורטאים בדיוק.

לסיכום – תוספי תזונה לספורטאים עשויים בהחלט לעזור להגיע להישגים טובים יותר ואף לשמור על בריאותו של הספורטאי הנוטל אותם. יש לציין כי חשוב מאוד להיזהר בנטילת תוספי מזון שונים מחשש לקונפליקט בין חומרים פעילים שבהם, שכן במקרה הלא מסוכן פשוט יהיה ביטול פעולה ובמקרה גרוע – סכנה בריאותית אמיתית!

אודות אסף אביב

http://www.pharmacytlv.co.il

אסף אביב

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר