האם להעדיף חברת ניקיון פרופסיונלית | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


האם להעדיף חברת ניקיון פרופסיונלית

פורסם בתאריך 03/04/2012 ע"י ברק שרעבני בקטגוריה ניהול משק הבית | צפיות: 1326 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: חברת ניקיון, חברות ניקיון, חברת נקיון, חברות נקיון, פוליש, דוקטור פוליש, ד"ר פוליש, פינוי דירה, שירותי ניקיון, שירותי ניקיון בתים, ניקיון דירות, פוליש לרצפה, פוליש רצפות, חברות פוליש וניקיון, חברת פוליש

השירותים שמציעות של חברות נקיון זה מצרך פופולרי: בדירות פרטיים, בשביל וועדי בתים, בשביל מוסדות וארגונים בולטים , משרדים ממשלתיים ועוד . חברות נקיון נותנות שירות חשוב מאוד גם לכל החברות בזירה העסקית, לא משנה גודלן.

יש במדינת ישראל לא מעט חברות נקיון מתמחות וההחלטה בניהן אינה תמיד מובנת מאליה. בסופו של דבר חברת ניקיון נדרשת ויכולה ליתן שירותי ניקיון יותר מקיפים מניקוי הרצפה בלבד, להבטיח זמינות טובה וגמישות לצרכים משתנים של הלקוחות ובוודאי שגם הפקטור המחיר מהותי ביותר, אבל אם זאת כדאי לציין, לא על תוך ויתור התנהלות פרופסיונלית ושירות אמין וברמה גבוהה. הסדרים עם חברות ניקיון בעלות וותק וניסיון בענף.

הנטייה של המחזיקים חברות או ועדי בתים לראות בשירותי נקיון שירותים בסיסיים שכמעט כמעט כל אדם מסוגל לעשות, מובילה להתקשרות עם חברות ניקיון לא מקצועיות ולא אמינות ובטווח הארוך השירות של חברת נקיון לא מקצועית מתגלה כמלא בעיות.

לא מעט חוסר הבנות פשוטות לגבי הסדרי הניקיון הגיעו בבתי משפט וחבל. כמו כל היכרות בין גורמים עסקיים, ראשית ההתקשרות עם חברת ניקיון בתאום ציפיות , הסכמה על הזמנים שבהם יינתנו שירותי הניקיון, מה הם יכללו בדיוק, מהי הזמינות של חברת נקיון לצרכים משתנים ומתן שירותים מיוחדים כמו פוליש ועוד.

חבילות שירותי הניקיון שמספקות חברות נקיון כאמור, חברת ניקיון יכולה לתת עבודת ניקוי הרבה מעבר לשטיפת רצפות והחלפת פחי אשפה. מרבית חברות ניקיון יכולו לדאוג גם לנקיון מושלם של המשרד למשל פוליש לרצפות, ניקוי חלונות וניקוי מרבדים מקיר לקיר. כל אלה נחוצים לשמירת חזות מכובדת של החברה.

חברות ניקיון מתמחות יכולות לתת גם ניקיונות מקצועיים : ניקוי תקופתי גדול, ניקוי אחרי שיפוצים או עם תום מסיבה גדול בבית עסק. בנוסף, לרוב חברות ניקיון יעניקו גם שירותים נוספים כמו הדברה לעסק. איכות השירות מצד חברות ניקיון

לאור התחרות הגבוהה בין חברות ניקיון רבות בשוק הרחב, ניתן לבוא בציפייה לדרוש מחברה מקצועית לתת שירות מסור ומשביע רצון לבתי עסק . ענין זה מתבטא ראשית כל במידת הזמינות של סוכן השירות שלכם שניתן על ידי חברת הניקיון לכל פנייה בצורה מיידית או לפחות מהיר.

קיימת לכם זכות למישהו שיהווה כתובת עבורכם, יפנה אליכם באורח אישי ויוכל לשוות קודם כל יחס רצינית ומקצועית לשאלות, לבקשות או לתלונות של החברה שלכם ולולאחר כךיעביר את העניינים לטיפול יסודי, כדי שתהיה שבעי רצון.

תנאי העסקה של חברות ניקיון רכיב נוסף שכדאי להתעכב אליו, בטח לאור המודעות ההולכת וגוברת לאחרונה לתנאי העסקה של עובדי קבלן. תחום חברות ניקיון מוצף בחברות חאפריות שמחזיקות מנקים בתנאי העסקה לא מכובדים, ללא תנאים סוציאליים או שכר הולם.

לאור התחרות בענף יש צורך להציע סכומים נמוכים, אבל אסור להסכיםשזה יקרה על בהתפשרות על רווחת עובדי הניקיון. בשורה התחתונה, גם לטובת הראש השקט שלכם, כדאי לבחור בשירות של חברת נקיון שמחזיקה מנקים מרוצים שמתוגמלים ב שכר סבירים על עמלם.

אודות ברק שרעבני

ברק שרעבני

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר