דוקטור פוליש לקרוא ולהתקשר | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


דוקטור פוליש לקרוא ולהתקשר

פורסם בתאריך 02/19/2012 ע"י ברק שרעבני בקטגוריה ניהול משק הבית | צפיות: 1001 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: דוקטור פוליש, ד"ר פוליש, חברת ניקיון, פוליש

'דוקטור פוליש' ניקיון הנו מצרך חיוני לכולם, בין כאשר מדובר כאן לגבי דירה פרטי שם חיים אנשים בשיתוף ילדים צעירים ובין אם מדובר בעניין בניין משרדים גדול בתוכו תחלופת האנשים היא רצינית.

בית מגורים נקי עד כמה שאפשר, עסק נקי בכל האיזורים ושירותים נקיים הינם דבר שאין להתפשר עליו, נבדק ונמצא בגלל ש מקומות נקיים מזמינים בהרבה יותר ממקומות מלוכלכים ומבולגנים – באילו חלק נעים יותר לגור, בבית נקי לחלוטין ומסודר או שמא בבית מלוכלך ומבולגן ? ובאיזה עסק נעים וטוב יותר מזה להתחיל לעבוד – במשרד מבולגן והוא לא נקי עד הסוף או במשרד זוהר ויוקרתי ?

חברת הניקיון 'דר' פוליש' מספקת ללקוחותיה עבודת ניקיון מכל הסוגים : משירותי ניקיון לבתים פרטיים ועד עבודת ניקיון לעסקים – 'דר' פוליש' הינה העסק הנחשבת ביותר במדינת ישראל לפתרונות ניקיון ייחודיים.

אצל 'דוקטור פוליש' תוכלו ליהנות משירותי ניקיון עבור כל מיני הרצפות תוך שימוש בטכנולוגיות העדכניות ביותר שכדאי היום לניקיון, תכשירי הניקוי הם מהחברות המובילות בעולם ומומחיות העובדים הינה באמת בלי כל ספק שם המפתח של העסק כי בלעדיה לא היו לחברה אנשים מאושרים כל כך.

החברה מספקת פתרונות ניקיון מתקדמים החל מביצוע פוליש לרצפות מכל הסוגים, ניקיון שטיחים, ניקיון חלונות, ניקיון משרדים וניקיון בתים אחרי שיפוץ בית.

הכול התחיל בתור חברה קטן שמממן סטודנט לו אין שום ניסיון בניקיון אולם יחד עם השנים נהייה 'דוקטור פוליש' למעצמה וכיום מדובר כאן בדבר פירמה מצליחה ומשגשגת ששמה לה למטרה לעולם להשתפר, להשתמש בטכנולוגיות המודרניות יותר מכל ולתת רק את השירות המוביל והמקצועי יותר מכולם בענף הניקיון.

במקרה יחיד חברת 'דר' פוליש' שינתה מן הקצה היישר אל הקצה עסק בעל מוניטין בלב תל אביב, המשרד השתמש בשירותי ניקיון של פירמה שונה במשך שלוש שנים אולם המקום אף אי פעם לא נעשה נקי לחלוטין והיה נדמה כי ניתן לשפר לא מעטות את רמת הניקיון.

המנהלת התלבטה המון בסופו של עניין החליטה לנסות את שירותי הניקיון מטעם 'דוקטור פוליש' וזכתה לתגובות נלהבות הן מעובדי החברה והן מהלקוחות שמצאו עצמם נהנים יותר להיכנס ולשהות במשרד המבריק.

במקרה שונה חברת 'דר' פוליש' סייעה הרבה לזוג צעיר שעבר לדור בדירת המגורים שבמילים עדינות קל לכנותה חורבה, חשכו עיניהם של הזוג כשנכנסו לדירה וגילו כי אפילו למקרה ינקו רק את הדירה למכירה שבוע שלם ברציפות לא יהיו יכולים לטפל בבעיית הלכלוך וההזנחה שהיו בתוכה עם תום שהזוג הקודם עזב.

שכנתם הציעה להם לשכור את שירות חברת 'דר' פוליש' והם נדהמו לגלות כי תוך יום אחד הנכס נראתה כ חדשה מקבלן : החלונות הבריקו, כתמי השומן המצטברים והדביקים נעלמו כלא היו והארונות היו מבריקים ומוכנים לחפציהם.

לא קיים ספק ש אי אפשר להשוות את חברת 'דוקטור פוליש' לחברות ניקיון שונה, מדובר כאן בדבר חברה ששמה לה לדגל רק את הרמה הגבוהה, רק את היוקרה שבניקיון ואת היסודיות במקום המרכזי, מי שמרגיש את מירב אלו הם בוודאי שותפים החברה.

אודות ברק שרעבני

ברק שרעבני

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר