הורדת שיער | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


הורדת שיער

פורסם בתאריך 05/10/2009 ע"י פורטל הקוסמטיקה בקטגוריה טיפוח ויופי | תגובות: 1 | צפיות: 1251 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: אפילציה, הסרת שיער, הסרת שיער לצמיתות, הסרת שיער בלייזר

הורדת שיער
קיימים מספר סוגים של הורדת שיער יש את הגילוח הפשוט של השערות
מיכאל
פורסם: 01/04/09 11:52

הורדת שיער

הורדת שיער הוא תחום חדש ומודרני בישראל. קיימים מספר סוגים של הורדת שיער יש את הגילוח הפשוט של השערות, יש את הסרת השיער באמצעות שעווה ויש טיפולים מתקדמים בקליניקות באמצעות אפילציה או לייזר על זקיק השערה מה שגורם לה לרדת לזמן מה. כל טיפול ואיכויותיו. הורדת שיער היא גישה המאמינה שיופי וטיפוח כיום המאה העשרים ואחת הם תנאי קבלה לחברה. יותר טיפוח מאשר יופי. הטיפוח מתבטא באיפור סיסטמאתי מוקפד ומסודר, וכן בעור חלק כתוצאה מהורדת שיער. הורדת שיער חיונית אצל האישה ומהווה חלק בלתי נפרד מהאסטטיזציה שלה.

קליניקות רבות מתחרות על תחום זה של הורדת שיער, הורדת שיער הוא תחום רווי כסף ותחרות. הורדת שיער הפכה לטריגר כיום ומהווה הדבר הבא בעיני הקוסמטיקאיות ובעיני כל מי שעוסקת בצורה ישירה או עקיפה לקוסמטיקה. גם החברות המסחריות המשווקות את מוצרי הקוסמטיקה רואות בתחום הורדת שיער תחום רחב שבו ניתן להציע שפע של חומרים לשם הורדת שיער, החל ממשחות למיניהם להסרת שיער בין רגע וכלה במכשירים מיוחדים עם מחטים להסרת שיער ביתית של המטופלת, תכשירים הנמכרים בשוק שמוצאים אותם כיום בערוץ הקניות.

הקליניקות של הורדת שיער נזהרות כיום כחלק מלקחי העבר של תביעות נגדם להבטיח הסרת שיער לצמיתות. הסרת שיער היא הליך מורכב כאשר סוגי העור השונים מגיבים אחרת להסרת שיער. יש את העור הבהיר ויש את העור הכהה, העור הכהה קשה יותר בתחום הורדת שיער. עור כהה לא מקבל בקלות את הטיפולים. גם עור בהיר מידי נניח של לבקנים מגיב באדמומיות לטיפולים ואף מצריך במקרים שונים של עור בהיר משחות נגד אדמומיות העור ופצעים מוגלתיים במקרים מסוימים. הורדת שיער איננה תחום של נופת צופים וחשוב לדעת למה את או אתה נכנסים כאשר אתם בוחרים בקליניקה מסוימת, רופא מסוים, או שיטת טיפול ספציפית? חשוב להתייעץ עם מכרים בתחומים אלו.

הורדת שיער היא תחום שנועד ליצור תדמית של עור חלק אצל האישה. אצל האישה שחקנית הטלוויזיה או שחקנית הקולנוע או סתם דוגמנית מסלול או פרסומת הורדת שיער היא קריטית ונעשית בדרך כלל לצמיתות, כסף רב נשפך שם אולם כאשר המקצוע שלך הוא סנדלר כדרך משל הרי לא תלך יחף אלא תלך עם הנעליים הכי יפות שיש בשוק. כמו שהדוגמנית מקפידה על הורדת שיער במיוחד ממקומות כמו הידיים, הרגליים ובית השחי כאשר זה דרוש למקצועה גם האישה הפשוטה שאיננה עובדת בתחום מקצועות היופי הייצוגיים רצה היום למכונים ולקליניקות כדי לבצע ולעבור את התהליך הארוך של הורדת שיער שכולל לעיתים קרוב לתריסר טיפולים על מנת שכאשר היא הולכת לפגישת עסקים או לאירוע משפחתי היא תראה הכי טוב שיש. חשוב לאישה להיראות ביומיום הכי טוב שיש כלפי הסביבה. נשים רבות משקיעות רבות במראה שלהם ובטיפוח העור שלהם יותר מין הרגיל, אצל נשים מסוימות זה הופך לעיסוק העיקרי ברוב שעות היום. היופי והטיפוח בעידן המודרני עם התפתחות המוצרים המדעיים בשוק הופך לחיוני יותר ויותר ולמצרך מחויב המציאות כיום. הורדת שיער היא לעיתים הרגשה טובה ולא תמיד צורך דחוף אולם למי אכפת כל עוד זה זמין לכולם וגם זול וגם גורם להרגשה טובה.

אודות פורטל הקוסמטיקה

פורטל הקוסמטיקה

התחבר לשליחת תגובה

תגובות

  • 03:37   31/03/2011
    1 . שושנה לוין
    מכירה מכשיר להסרת שיער trios. מכשיר מצויין לקוסמטיקאיות המשיג תוצאות מעולות. http://derma-tech.co.il/content.php?id=24
RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר