מה כל הסיפור עם SPAM MAIL ? יש הרבה יותר גרוע--- SMS לא מבוקש הרבה יותר מציק! ומה לגבי כל הדואר הזבל | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


מה כל הסיפור עם SPAM MAIL ? יש הרבה יותר גרוע--- SMS לא מבוקש הרבה יותר מציק! ומה לגבי כל הדואר הזבל

פורסם בתאריך 07/20/2008 ע"י שת דיויס בקטגוריה אומנות | צפיות: 1481 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: SPAM, ספאם, דואר זבל, מסחר אלקטרוני, דר דיל, שת דיויס

מה כל הסיפור עם SPAM MAIL ? יש הרבה יותר גרוע--- SMS לא מבוקש הרבה יותר מציק! ומה לגבי כל הדואר הזבל שמגיע לתיבה שלי באופן יומי צריך לשכור שרותי ניקיון ופינוי עם כמות הניירות הלא מבוקשת שמגיעה באופן יומי
כל הרעש והצלצולים לגבי SPAM.
נכון זה מציק, זה ממלא את ה INBOX ב 20 עד 100 הודעות כל בוקר שפותחים את המחשב, ללא הגנות זה אף מכניס וירוסים . אך האמת עם תוכנת הגנה טובה, שימוש בפונקציות "דואר חסום" ופילטרים של אאוטלק - לדעתי יש דברים שצריך לעלות לסדר היום ...
1. כל יום אני מגיע הביתה: וממתין לי על ידית הדלת- פלייר. זה התחיל בדף קטן, היום זה הפך למודעה הגודל של 1/3 דלת! רק הטרטור של לזרוק את זה, ולצרף את העובדה שעוברי אורח יודעים - אם יש מישהו בבית? --- זה מאוד מציק
2. בדרך לעבודה בבוקר, אני עוצר בתיבת הדואר, והיא מלאה ב 90% מכתבים ולפליירים שאני לא רוצה ולא מעניינים אותי, וזה גורם לי לעיתים לזרוק הכול ובטעות לזרוק חשבון שאני כן צריך. לכן היום אני חייב לבזבז זמן יקר ולעבור את הריטואל היומי של מעבר על כל ה"SPAM" זריקה לפח.
3. לעסק פתחנו ת.ד, צמוד לסניף הדואר, בעת איסוף מכתבים כעת לאחר שנתיים, ככל הנראה השיגו את ה"כתובת" או שמא יצרו הסכם הפצה עם הדואר. וגם שם מתחיל להסתנן "SPAM"
4. הגענו למשרד- שם אני פותח את תוכנת הפקסים- ו 50% זה SPAM פקסים.
5. <כעת מחקנו כמה מיילים של SPAM>
6. במהלך היום נכנסים למשרד אנשים ללא הזמנה, ביקורת, מכירות מזדמנות, סקרנים- "SPAM"
השאלה שלי האינטרנט וSPAM מייל זה בעייתי אני מסכים- אבל כל הדיונים וחוקים אנטי יתר הפריטים וההצקות היומיות.
בפאן העסקי כולם מבינים למה עושים ספאם- זה בדוייק כמו חוק מכירות, זה עניין של מספרים כל סוג של מסר / הצעה ידבר לאחוז מסוים של אנשים באוכלוסיה אשר יגיב למסר כזה ויבצע פעולה. וזה מה שמקדם את תיאוריית הספאם ומצדיק את הפעילות מבחינה כלכלית.
אני אישית ממליץ למפרסמים למצוא דרך יותר נעימה ולשמור על המוניטין של המותג דרך ערוצי מדיה מקובלים וחיוביים יותר
בהצלחה!

נשמח לשמוע את דעתכם בנושא...

נכתב ע"י: שת דיויס, מנכ"ל ובעלים של חברת: ד"ר דיל בע"מ:  www.DRDEAL.co.il  בעלת המותגים: MYPINUK, DRDEAL , D&D 17/9/07 ישראל. נשמח לשמוע את תגובתכם במייל: seth@drdeal.co.il, 1-700-70-30-20 שת דיויס בעל 10 שנות ניסיון בתחום מסחר האלקטרוני, עם מספר שנות עבודה בצפון אמריקה, ומספר שנים בישראל. שת, עובד מול כל אתרי המסחר בארץ, ומול רוב מועדוני הלקוחות בישראל. שת, ביצע מספר מהפיכות עם חברת DRDEAL- מכירת ביגוד, תוכנות, ושוברי ספורט אתגרי פעם ראשונה בפלטפורמת מסחר האלקטרוני בישראל. שת ייעץ למאות חברות בשנים האחרונות בפעילות השיווק שלהם באינטרנט.  

אודות שת דיויס

נכתב ע"י: שת דיויס, מנכ"ל ובעלים של חברת: ד"ר דיל בע"מ: www.DRDEAL.co.il

שת דיויס

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר