דרום אמריקה טיול וקניות | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


דרום אמריקה טיול וקניות

פורסם בתאריך 01/22/2012 ע"י יעקוב אקבולוט בקטגוריה טיולים ומסלולים | צפיות: 1681 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: תכנון טיול לארה"ב, דרום אמריקה טיול

רוצה לנסות לעבוד בחו"ל? לפני כ 20 שנה, אחי עבד במכירות באמריקה כמה חודשים טובים. ההורים השתגעו מדאגה ורצו שיחזור במהרה. בסופו של דבר, בשובו לארץ, הוא סיפר על טיול מספק, המון בזבוזים, הרפתקאות מסוגים שונים, וחשבון בנק מנופח. כל כך קינאתי... בהשראתו, לאחר שירותי בצה"ל החלטתי לטוס גם, ובשלב זה אני יכול לכתוב לכם מה שצריך לדעת בנושא של תכנון טיול לארה"ב.

זאת לא רק עבודה.

הערך המוסף מעבודה במדינה אחרת זה שבעצם הרווחת הרפתקאה בפני עצמה. אין פה ויכוח, העבודה פיזית מאוד וימי העבודה ארוכים, אך עדיין, אתה חי לבד, סופג תרבות חדשה וחווה הרפתקאות במדינה זרה תקופה ארוכה. כ"כ הרבה יתרונות, בלי שדיברתי על סכומי הכסף הגדולים שמרוויחים. יותר מזה, בזמן שתחייה בחוץ לארץ, תוכל, בהתאם לדרישות, להתמחות בתחום עיוני, ולהשתלט עליו בטרם תחזור למשק הישראלי.

חשוב לך לקרוא על דרום אמריקה טיול? כל הפרטים - מייד.

כל מה שחשוב


בכדי לשהות בחוץ לארץ, יתכן ויהיה עליך להנפיק אשרת עבודה; כשכל ממשלה והתנאים שלה לכניסה של תיירים. לעתים, סוג האשרה הרלוונטית שונה במהותו בהתאם לאופי שהותך, אבל כמעט תמיד, כשתרצה להוציא ויזה כזו - יהיה עליך להמציא תמונות דרכון, להוציא דרכון ולערוך ראיון אצל שגרירות המדינה המיועדת. עדיף עבורך שתתעדכן לפי השגריר הרלוונטי באשר לתנאים עבור אישור האשרה, ובכל זאת הנה לך מספר עצות שעשויים לחסוך בלאגן:

לפעמים, חלק רחב מהתהליך יתאפשר לך לעשות על ידי דף השגרירות באינטרנט. סרוק את הדף הרלוונטי ואולי תוכל לחסוך התרוצצויות מיותרות.

סדר את הופעתך; כמו בדייטים, הרושם הראשוני שתשאיר הוא סוּפר משמעותי.

זכור להכין תמונות פספורט עכשוויות. במידה ולא הספקת - במקומות מסויימים תספיק להוציא תמונות כאלה בחנויות צילום אשר באזור.

הקפד כי שמת עליך כסף במזומן, למקרה חירום.

מה העבודות המוצעות?


אין ספק, כלום לא ב100%, ועדיין, סוגי העבודות לתיירים - אינם מקיפים במיוחד, ויכללו בדרך כלל עגלות במרכזי קניות ואריזות. ואע"פ כן, לכל סוג - סגנון מיוחד משלו, הכל מותנה במדינה ומדיניות בית העסק.

זקוק לאינפורמציה ספציפית בתחום?הגב לי פה ואנסה לעזור לך על בסיס ניסיוני. שיהיה לנו בכיף!

אודות יעקוב אקבולוט

יעקוב אקבולוט

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר