ברית עם ליצנים | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


ברית עם ליצנים

פורסם בתאריך 01/19/2012 ע"י lilach212 גלעד בקטגוריה ילדים | צפיות: 1497 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: ליצנים

במשך תשעה חודשים חיכיתם לבן הזקונים שלכם. הוא נולד בשעה טובה וכעת אתם בעיצומן של ההכנות לבירת המילה שתערכו לו בעוד ימים ספורים. כולם מתרגשים בעקבות הלידה, אתם, סבא וסבתא וכל המשפחה הקרובה. לברית הכל כבר מוכן, יש אולם, יש קייטרינג, דיג'י, שלחתם את ההזמנות לכולם ובדקתם שהמוהל יגיע בזמן. הדבר היחיד שאתם לא ממש יודעים מה לעשות לגביו הוא בעצם איך לגרום לכל הילדים שיגיעו לברית לא להשתעמם במהלך האירוע וליהנות גם כן. לשם כך אולי כדאי שתזמינו ליצנים? ליצן לברית, שיבדר את כל הילדים, את האחים הגדולים של הרך הנולד, את חבריהם ואת הילדים של כל שאר המוזמנים. אותו ליצן ודאי יבדר גם את הקהל המבוגר, לא כן?
ראשית, יגיע הליצן לקבלת הפנים של הברית, שם הוא יקבל את האורחים, מבוגרים וילדים כאחד. הוא יוכל לשעשע ולבדר אותם בשלב הזה באמצעות מעבר בין האורחים ובאמצעות בלונים, אביזרים, משחקים היתוליים ומגוון פעלולים.
במהלך הארוחות באירוע יוכל לעבור בין השולחנות ולבדר את המוזמנים בזריזות ידיים עם קלפים או כדורים, בבדיחות ולהטוטים, וכך בעצם יגרום לאווירה פחות רשמית ויותר בידורית, היתולית ושמחה, המתאימה יותר לרגל הולדתו של הרך הקטן.
מלבד זאת יוכל הליצן בברית לקחת את כל הילדים שבאירוע לאחת מפינות האולם, בה הוא ייצור פינת הפעלה ויצירה. בפינה זו יוכל לספר לילדים סיפורים מצחיקים, להופיע מולם במופע קסמים קצר ולהכין לכל ילד צורה מבלונים כבקשתו. ניתן יהיה לשיר יחד עם הילדים שירי ילדים עכשוויים ומוכרים. בפינה ניתן לשים גם תלבושות שונות אותן יוכלו ללבוש הילדים, אזור לאיפור וצבע, וכן מספר אביזרי ג'ימבורי. פינת הכיף של הילדים, ביחד עם הליצן עצמו, יהפכו למוקד עניין ומשיכה עבור כל הילדים באירוע וכן... גם בעבור ההורים המבוגרים. פינה כזו תספק למבוגרים מעט זמן פנוי במהלך האירוע וראש שקט ללא דאגות לגבי הילדים עצמם.
בחלק האמנותי שלהברית יוכל הליצן לערוך מופע מוסיקלי ולהשתתף עם כולם ברחבת הריקודים, לחלק רעשנים ובלונים למפזזים ברחבה ולהפעיל את כל הילדים הקטנים.
בסיומו של טקס הברית ניתן יהיה לחלק לילדים הקטנים שקיות הפתעה ופרסים. הליצן יעמוד בפתח האולם ויברך את האנשים העוזבים לשלום בצורה בידורית וליצנית.
אז אם חשבתם שליצן מזמינים רק לימי הולדת, צדקתם. אבל כדאי לכם להזמין את הליצן כבר ליום ההולדת הראשון של הילד, לטקס הראשון בחייו, לברית. הרך הנולד אולי לא יזכור את הליצן שבא אליו לביקור שמח, אבל שאר המוזמנים יזכרו וייהנו וגם הילדים באירוע ייהנו מאוד ויתלהבו מהליצן עצמו. אז מזל טוב, בריאות ואושר.
 

אודות lilach212 גלעד

lilach212 גלעד

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר