הכל על שקיות ממותגות | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


הכל על שקיות ממותגות

פורסם בתאריך 01/08/2012 ע"י יעקוב אקבולוט בקטגוריה שירותים עסקיים | צפיות: 749 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: ייצור שקיות נייר, שקיות ממותגות

מה מסתתר מאחורי האריזה? העולם שרוי בעידן - בו כל מוצר מתפרסם, דוחפים לנו בכוח פרסומות גלויות וסמויות בכל מקום ואין למוח רגע דל. למען האמת, המחקרים מראים שהמוח האנושי מגלה מחדש קרוב לאלף מסרים שיווקיים מדי יום! גם אם מתכוונים לפרסומות בתחבורה ציבורית, תשדירי חסות ברדיו או אפילו באייפון - מדובר בכמות נכבדת של אינפורמציה עודפת, שהמוח משתדל לסנן.

אילו שיטות יעילות נפעיל, שיכניסו אותנו בקלות אל התודעה של הלקוחות? הדפסת קופסאות זו אפשרות. במאמר הנוכחי נסביר למה.

שווה לדעת בנושא ייצור שקיות נייר


אחראי השיווק מנסים ללא הרף לשווק בדרכים חדשות, שהצרכן הממוצע עוד לא הכיר. שקית ניילון או אריזות ממותגות היא אפשרות יחסית מעניינת שתעזור לפרסם מותגים מסויימים, משום שאסטרטגית שיווק זו - לא מתייחסת אל מדיות תקשורתיות מקובלות, של טלוויזיה או יוטיוב.

המוח המסתורי שלנו כבר התרגל לנפות את הפרסומות הנפוצות באופן יום-יומי. מה שמצביע שעצם המושג הייחודי של הפצת המוצר בדרך לא קונבנציונאלית - מושך תשומת לב ומרתק את הלקוח.

לקוחות פוטנציאליים יכולים להתעלם מפרסומות למיניהן גם בכוונה, עם הממירים המקליטים או אפילו ע"י הזזת המבט. כשהמפרסם משווק ללקוח פריט שנקנה במארז מהודר, הלקוח די נאלץ להיות מעורב בפרסומת.

מה התכונות של השקית הדקורטיבית?


שלא כמו שקיות פשוטות, השקית הדקורטיבית תהיה שונה בגודלה, בעלת צורה שונה והגיוני שגם עשויה מחומר מיוחד. מה שצריך בשביל לפתות את החושים. ההיגיון הוא שקופסאות מעוצבות יעוצבו באופן מיוחד - כדי שיוכלו להעביר בצורה ברורה את הרעיון השיווקי שמנסה להעביר החברה. שבא לידי ביטוי במעמד ברושורים, חבילת שי ועוד המון אפשרויות, הכל לפי התקציב ולקמפיין השיווקי.

גם למגזר הפרטי


הרעיון של שקיות ממותגות לא בהכרח רלוונטי רק לחברות המשווקות, אלא גם באופן פרטי; אתם יכולים להזמין מתנה לט"ו באב בקופסת מתנה מעוצבת, כלי כסף בקופסא מעוצבת, או אפילו אריזות מהממות למאפים. אריזות כאלו תוכלו לסגנן יותר עם אבני חן או סרטים לקישוט, הכל ע"פ המתנה.

בוודאי שהאלמנט החשוב ביותר הוא המוצר עצמו, אך תתפלאו לגלות כמה כוח שיווקי מכילה האריזה.

אודות יעקוב אקבולוט

יעקוב אקבולוט

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר