איפה מוצאים משחקים לבנות? | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


איפה מוצאים משחקים לבנות?

פורסם בתאריך 12/08/2011 ע"י אריאל כהן בקטגוריה אינטרנט ומחשבים | צפיות: 10077 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: משחקי בישול, משחקי הלבשה, הלבשת בובות, משחקי בנות

עד לפני זמן לא רב, כל מי שביקשה להפעיל משחק שנועד לבנות במחשב, לא היה עולה בידה למצוא מבחר מספק של משחקים כאלו. מאז תחילת העשור הקודם, החל מהרגע שבו האינטרנט הפך להיות חלק בלתי נפרד מחיינו והצליח לענות על מרבית הצרכים שלנו, שכוללים תרבות פנאי מאוד מגוונת - ילדות רבות התחילו לאתר את מבוקשן מבחינת משחקים הרלוונטיים גם עבורן. במסגרת מאמר זה נציין מספר סוגים פופולריים של משחקי בנות ונמליץ על מינים פופולריים באופן בולט כיום.

משחקי בישול פופולריים
משחקי בנות כעת אנו מסוגלים למצוא בכל מיני אתרים שיועדו לכך, וכל מי שמרגישה ילדה בנפשה יכולה בכל זמן להיכנס לאתרים אלו ולשחק איזה משחק שהיא רוצה. על פי חלוקה מגדרית מסויימת, מצויים משחקים הידועים כמשחקי בנות, מפני שהם מבוססים על תחומי העניין של בנות יותר מאשר של בנים. אחד הסוגים הפופולריים של משחקי בנות הוא משחקי בישול שבהם יכולה השחקנית לבצע שפע של פעולות – החל מהדמיה של בישול וכלה בהכוון שלם של מטבח או בר. משחקי בישול מסייעים לבנות הצעירות יותר לפתח את הדמיון, ולבוגרות יותר לרכוש מיומנויות של מהירות וחשיבה יצירתית.

משחקי ביגוד
מדובר במשחקים הסובבים סביב אופנה, ובהם הצעירות מלבישות ומחליפות מלבושים לבובות ודמויות אחרות, מפורסמות במידה רבה יותר או פחות מכך. המשחקים הללו מכוונים לבנות בנות 5 לערך, אך לא מדובר בהגבלה חמורה, בעבור כל מי שמעוניינת להמשיך וליהנות מכך. במשחקים אלה, הצעירות נדרשות להלביש דמות במגוון מלבושים והדמויות עצמן הן כוכבים פופולריים, דמויות שהופיעו בסדרות מצויירות וסרטי קולנוע ועוד. משחקי הלבשה יסייעו בהדגשת האישיות הנשית של הילדה המשחקת בהם ויעזרו בפיתוח חוש האופנה והאסתטיקה.

הלבשת בובות
הלבשת בובות הינה תחום משנה בתוך ז'אנר משחקי ההלבשה, ובו מלבישים ספציפית בובות. סגנון זה מיועד לקהל יעד רך יותר בשנים - קרי צעירות שעדיין משחקות בבובות. משחקים אלו עוזרים לעמעם את הגבול בין הבובה החומרית לבין המקבילה הממוחשבת ולמשוך את הילדה הצעירה לעבר המחשב והטכנולוגיה תוך שימוש במושגים ודמויות שהיא מכירה כבר. משחקי הלבשת בובות צוברים תאוצה רבה והורים רבים לבנות מחליטים להציע משחקים אלו לבנותיהם, עקב הידידותיות הרבה שלהם והאווירה הרגועה והחיובית.

אודות אריאל כהן

אריאל כהן

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר