סוגי רפואה משלימה | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


סוגי רפואה משלימה

פורסם בתאריך 11/30/2011 ע"י אריאל כהן בקטגוריה לימודי העשרה | צפיות: 4402 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: לימודי קינסיולוגיה, לימודי הומאופתיה, לימודי רפלקסולוגיה, לימודי רפואה משלימה

רבים כרגע מנסים למצוא את עצמם בתחומים השונים של הרפואה האלטרנטיבית השונים והמשונים מבחינה חינוכית - קורסי ריפוי אלטרנטיבי כבר זמן רב לא רק אופנה חולפת אלא תוכנית לימודים מורשה ופורמלי. לפיכך, מצויים סוגים מרובים של תחומי לימוד והכשרה במסגרת מסלולי לימוד של רפואה אלטרנטיבית. משום כך, במסמך זה נסקור כמה מהם ונציין את היתרונות היחסיים של אחדים מהם.

מסלולי לימוד של קינסיולוגיה - מדוע ולמה?
קינסיולוגיה היא שיטת תרפיה אלטרנטיבית הדוגלת בטיפול באמצעות תנועה - ומכך נגזר שמה של ההשקפה כולה. דוקטרינת התנועה הומצאה לפני מספר עשורים על-ידי צמד רופאים אמריקאים. תפיסת שיטה זו טוענת שהגוף זוכר כל חוויה שחווה, ויש צורך לוודא שקיים תיאום בין שלושת המערכות החשובות בגוף: מערכת פיזית, רגשית ונפשית. לפי שיטה זו, חוסר באיזון בין המערכות יגרום ללא ספק לכל הכשלים הבריאותיים שמהן אנו סובלים, ולכן קינסיולוגיה אומרת שריפוי תובע התחשבות בכל שלושת המערכות גם יחד.
במסגרת לימודי קינסיולוגיה תרכשו ידע באיזה אופן לרפא באמצעות תנועה לפי העקרונות המנחים שצוינו, וחוג זה מצטייר כנקודת פתיחה מצויינת למי שמתעניין במסלולי לימוד של רפואה אלטרנטיבית.

מדוע לבחור בלימודי הומאופתיה?
דוקטרינת ההומאופתיה אומרת שלגוף יש אפשרות לרפא את עצמו, ומכיוון שכך טיפול הומאופתי נועד להביא תועלת לתהליכי הריפוי הטבעיים של הגוף עצמו. הדוגלים בצורת הסתכלות זו מאמינים כי תחלואות נגרמות כתוצאה מחוסר בתיאום בין תהליכים שקורים בגופו של האדם, ומכיוון שכך התרפיה בשיטה זו נועד להחזיר את המאזן לתהליכים השונים המתרחשים בגוף.
יש להבהיר כי טיפול הומאופתי מוכר בארץ כטיפול לגאלי ואפשר לקבל אותו במסגרת קופות החולים השונות. עמדה זו מביאה לכך שמדובר במסלול חינוכי מפורסם ומועדף על ידי ציבור רב.
אלו שמעדיפים להכיר הומאופתיה יראו מסלול מרחיב אופקים וסבוך, הכולל זיהוי של התחלואה והסקת מסקנות נכונה, תוך התאמה של צורת הטיפול לסימפטומים. לימודי הומאופתיה יעשירו את מומחיות הלומד ויתנו לו כלים רבים מספור לטיפול על-ידי גישה מזרחית זו.

סמינר רפלקסולוגיה - מומלץ!
דוקטרינת הרפלקסולוגיה אומרת שכף הרגל מייצגת את כלל הגוף - בשל כך טיפול נכון (בדרך של לישה) בכפות הרגליים יכול להביא לסופן של תחלואות ולהקל על סימפטומים. על פי תפיסה זו, מסז' כף הרגל מביא לשיפור זרימת דם חדש וחומרי גוף מרפאים לחלק החולה בגוף, ומערך נגיעות קורקטי בכף הרגל עשוי להביא לריפוי מושלם.
אלה שמחליטים ללכת על לימודי רפלקסולוגיה יקבלו לידיהם ניסיון וידע שיעזרו להם לנצל את כף הרגל לשם הטיפול המלא של כל הגוף, בתוך הימצאות במסלול לימודי מיוחד ומרתק.

אודות אריאל כהן

אריאל כהן

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר