לגלות את ספא כל פעם מחדש | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


לגלות את ספא כל פעם מחדש

פורסם בתאריך 10/29/2011 ע"י קופירייטינג פלוס בקטגוריה תרבות הפנאי | תגובות: 1 | צפיות: 1414 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: ספא, חבילות ספא, מסיבת רווקים, מסיבת רווקות, מסיבה לרווקים, מסיבה לרווקות

אולי אתם כבר מהמסורים – האנשים שמגיעים אל ספא בכל הזדמנות שרק יוצאת להם.
אולי אתם מהחדשים – רוצים להבין על מה כולם מדברים וממה כולם מתלהבים.
אולי אתם בנסיעת עסקים – רוצים לצאת קצת לחופש מכל הישיבות והעבודה.

 

תהיה הסיבה אשר תהיה, סביר להניח שעל ביקור בתוך ספא לא תתחרטו – ביקור בתוך ספא הוא הזדמנות נפלאה לשחרר את הגוף והנפש, ולספק לנו דברים שלעיתים אנחנו מזניחים ושוכחים.
ביקור בתוך ספא מיועד לביקור של יחיד, זוגות וקבוצות גדולות לאירועים מיוחדים – ספא מספק לנו את הסביבה המושלמת עבור כל אירוע או ביקור, יהיה אשר יהיה.

מסיבת רווקות – מסיבת בסטייל

אחת הדוגמאות הבולטות הוא מסיבת רווקות בתוך ספא – מסיבת רווקות בתוך ספא היא הזדמנות נפלאה לחגוג את הרגעים האחרונים של הרווקות במקום עם אווירה אינטימית ונעימה, אשר מספק לנו בדיוק את מה שאנחנו צריכות.

את המקום, את המוזיקה, את הכיבוד, את המתקנים של הספא ולמעשה כל מה שאנחנו רק צריכות וחושבות שאנחנו יכולות להשיג במהלך השהות בתוך הספא.
מסיבת רווקות בתוך ספא נותנת לנו את האפשרות להנות מהחיים, בדיוק כמו שאנחנו יודעות שמגיע לנו, ולספק לחוגגת המאושרת את הרגעים האחרונים היפים ביותר בחייה.

מסיבת רווקים – גם לגברים מגיע

אך גם הגברים יכולים להשתתף בחגיגה, ואכן מסיבת רווקים בתוך ספא אינה דבר נדיר – מסיבת רווקים בתוך ספא מאפשרת מפגש בין החברים הקרובים, בתוך מקום אשר מספק בדיוק את הדברים שהם צריכים.

ספא אשר מספק לנו את האווירה, המקום, האפשרות לאוכל, ההנאה של המוזיקה, המתקנים השונים והמפנקים את הרגעים עם החברים הקרובים ביותר, באווירה אינטימית, בדיוק כמו שכל מסיבת רווקים צריכה להיות ולהראות.
 

אודות קופירייטינג פלוס

קופירייטינג פלוס

התחבר לשליחת תגובה

תגובות

  • 04:21   03/01/2014
    1 . גברי דביר
    0522958156 ‬‬www.vipmassage.co.il משנת 1996 כל יום יכול להיות חגיגה מסאזים אישיים וזוגיים מצוין כמתנה. לפתוח את הלב להתאחד עם המגע.לאנשים שאוהבים מסאזים ארוכים. תשומת לב יחס אישי ואוזן קשבת. *פינוקים וחויה בסדנאות מסאז זוגי-לפנק ולהתפנק לתת ולקבל להרגיש ולהתרגש כמתנה,יום נישואים,יום הולדת ולחיזוק ושידוג הקשר הזוגי-לתקשר דרך הידיים ומגע מתוך מודעות,נתינה ואהבה.הסדנאות מפגש חד פעמי של כ 3.5-4 שעות. מסאזים *לארועים ומסיבות. *בטבע. *אישיים. *זוגיים. *חוייתיים. *בשיתוף בן הזוג. *לפתיחות גוף נפש. מטפל ואומן במסאז(s.m) ב- 8 טכניקות רפואיות וכלליות(צרפתי,שוודי,תאילנדי,סיני,הוואי,משולב,טנטרי,אבנים חמות,מוקסות סיניות,כוסות רוח,רייקי).לאיזון ושחרור הגוף,לרענון,כיף,הנאה ופינוק. בוגר:מדיסין,מאסטר ושלוס. תלמיד-זן,בודהיזם וטנטרה. *מיקום בראשון לציון במרכז עם פרטיות מלאה ובאוירה רומנטית.
RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר