אחסון אתרים על שרת איכותי – למה זה כל כך חשוב? | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


אחסון אתרים על שרת איכותי – למה זה כל כך חשוב?

פורסם בתאריך 10/15/2011 ע"י שיר רגב בקטגוריה אבטחת מידע ופרטיות | צפיות: 1113 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: קניית דומיין, דומיין, דומיין בעברית, אחסון אתרים

בעולם האינטרנט ישנם מספר חוקים וכללים כלליים עליהם יש להקפיד אם ברצוננו להשיג את המטרות שלשמן אנחנו פועלים ברשת. כאשר אנחנו מקימים אתר אינטרנט חדש, סביר להניח כי אנחנו מעוניינים להפעיל אותו באופן חלק ואפקטיבי, ולהציע חוויית גלישה איכותית וטובה לגולשים המגיעים אלינו, בין היתר גם על מנת שנוכל לקבל חשיפה רחבה כמה שיותר, ולמשוך עוד ועוד גולשים חדשים אל האתר.
במסגרת הכללים הללו לבנייה נכונה ותפעול יעיל של אתר אינטרנט, ניתן למנות כמה דברים בסיסיים – בנייה איכותית של האתר, השקעה מספיקה בעיצוב הגראפי, הקניית ערך אמיתי לגולשים .

אחד הכללים החשובים והקריטיים ביותר בכל הנוגע לבניית אתר המותאם לקידום, כלל אשר רבים נוטים שלא להעניק לו יותר מדי תשומת לב, ולא בצדק, הוא אחסון אתרים על גבי שרת איכותי וחזק.

 

אחסון אתרים על שרת איכותי קובע את אופן פעולת האתר
הסיבה לכך שחשוב כל כך לאחסן את האתר שלנו על גבי שרת איכותי וטוב, היא שאם לא נעשה זאת, האתר שלנו צפוי "לצלוע", בלשון המעטה...
השרת עליו מאוחסן האתר קובע המון בתפקודו העתידי של האתר. למשל – המהירות בה האתר יעבוד (כלומר – המהירות בה נוכל לגלוש בתוך האתר ולשוטט בו..). כמובן שגם חיבור האינטרנט של המשתמש ורוחב הפס (כמו גם גורמים נוספים ושונים..) וכד' יקבעו את חווית הגלישה באתר, אבל מבחינת האתר עצמו, אחסון על גבי שרת איכותי הוא מה שניתן לעשות על מנת להבטיח כי האתר יפעל בצורה חלקה ומהירה.

למה הכוונה בדיוק ב"שרת איכותי" לאחסן עליו את האתר? ובכן, הכוונה היא לשרת חזק, יציב ואמין, כזה אשר אינו קורס לעיתים קרובות, ומאפשר גלישה במהירות גבוהה לאורך זמן. שרת חזק ויציב יבטיח כי האתר שלנו יהיה תמיד זמין לגלישה וכי הגלישה בו תהיה מהירה ויעילה, בעוד שרת חלש ובלתי יציב יביא לנפילות רבות של האתר שלנו, לתעבורת גלישה איטית וכד' – כל הדברים אשר מבריחים את הגולשים מהאתר במהירות בזק, ושולחים אותם לחפש אחר אתרים אחרים אשר כן מאוחסנים על שרת יציב, ועובדים באופן חלק.

אחסון אתרים איכותי הוא כאמור נקודת מפתח חשובה ביותר עבור כל בעל אתר המעוניין שהאתר שלו יפעל בצורה אופטימאלית – זכרו את זה בפעם הבאה שאתם מקימים אתר...

אודות שיר רגב

צוות כותבי מאמרים

שיר רגב

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר