ניהול פרויקטים מזדמנים – כך עושים זאת נכון | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


ניהול פרויקטים מזדמנים – כך עושים זאת נכון

פורסם בתאריך 10/04/2011 ע"י איציק שושנה בקטגוריה אינטרנט ומחשבים | צפיות: 737 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: ניהול פרויקטים, ניהול עסק, ניהול מידע, ניהול ידע, ניהול השיווק, שימור לקוחות,

ארגונים רבים ועסקים (גם היעילים והמוצלחים ביותר) מתקשים לנהל פרויקטים חדשים וזמניים הנכנסים לארגון. תוכנה אינטואיטיבית טובה בהחלט יכולה לספק מענה נהדר בניהול פרויקטים מסוג זה. עוד פרטים בכתבה הבאה.

תהליכים רבים בארגונים או עסקים, כמו למשל, ניהול מידע, או ניהול משימות לוגיסטיקה, נעשים ביעילות רבה, זאת משום, שאדם מסוים הקדיש את הזמן והמאמץ לתעל ולייעל את התהליך על מנת שיזרום ללא תקלות או הפרעות.

עד כאן הכול נהדר, אבל מה מתרחש כאשר נכנס לתמונה צורך בניהול פרויקטים מזדמנים? או כאשר הארגון מוציא מכרז גדול? כאן, ההערכות היא שונה. לכן, ברוב המקרים שאלות כגון: כוח אדם, כסף, זמן ומשאבים נשארים ללא מענה.

על מנת לעמוד בתנאי המכרז או הפרויקט, ולהבטיח ניהול משימות טוב ויעיל, ובדרך להבטיח שימוש חכם במשאבי אנוש, מומלץ להשתמש בתוכנה לניהול פרויקטים אשר לוקחת את כל המשתנים בחשבון, ובצורה אינטואיטיבית.

תוכנת מדף ל-ניהול פרויקטים מזדמנים

משימות מזדמנות, ידועות בעיקר בשוני שהן מביאות לארגון. כל משימה או מטלה מזדמנת , שונה מקודמתה, ולעיתים שונה מכל משימה אחרת שאי פעם נדרש הארגון לטפל בעבר.

ישנן תוכנות מדף שמתאימות לניהול המידע בעסק, תוכנות אלה מתאימות לתהליכים אשר כבר קיימים בחברה, אבל לא עונה על הצורך במידה וקיימות משימות מזדמנות. לעסקים גדולים יש אופציה להשתמש בתוכנות מדהימות, כגון "פרוג'קט" או לשכור שירותיו של מטמיע מערכות. אבל בנוגע לעסקים קטנים, יש למצוא פתרון אחר והוא, התוכנה לניהול מידע בעסק.

הפתרון לניהול משימות נכון, נמצא בתוכנה העוזרת לנהל אותן באופן אישי. התוכנה מסוגלת לענות על כל צורכי הארגון בכל הרבדים והסטאטוסים הקיימים בארגון. אז האם תוכנה כזאת היא מציאותית? מסתבר שכן!

ניהול מידע באמצעות תוכנה שיודעת הכל

יש לקחת בחשבון את מרכיבי התכנון והבקרה כשני גורמים עיקריים בתוכנה טובה לניהול מידע.
תוכנה זאת, התפורה על פי מידה, תאפשר ניהול משימות ברמה אישית. זה מתבטא בהגדרת המשימות והמטלות לכל חברי הצוות, הגדרת שלבי הפרויקט, קישור ותפעול המשימות השונות, וציון שמות האנשים האחראים למשימות השונות.

בנושא השליטה בפרויקט, תוכנה טובה במיוחד לניהול הפרויקט, תדע לתכנן כל שלב בקידום המשימה, ואף להזיז מטלות קדימה ולציין היכן הבעיות שצצות.

מעבר לסדר וליכולת ההתבוננות שתוכנה לניהול פרויקטים משרה על העסק או הארגון, הניסיון מראה שהיא מכניסה את כל הגורמים המעורבים לדריכות שאינה אופיינית בדרך כלל. כשכל גורם בתהליך יודע מי דחה את הדד-ליין או אצל מי נתקע הפרויקט, אנשים מתחילים לגלות פתאום יעילות רבה יותר התורמת להצלחת הפרויקט.

ניהול מידע- מה כדאי לדעת?

 

אחד המאפיינים הבולטים יותר בתוכנה לניהול פרויקטים , הוא הדרך בה התוכנה מספקת מידע הזורם כל הזמן לעבר העובדים. בעוד עובד זוטר יתבונן במערכת במשימות המחכות לו , מנהל מחלקה יוכל להתבונן בקצב ההתקדמות, ומנכ"ל סמנכ"ל ומנהל הפרויקט יוכלו לבדוק את התמונה הכוללת והתקדמות הפרויקט.

תוכנה טובה לניהול פרויקטים היא נכס צאן ברזל לארגון. תוכנות העומדות בדרישות שציינו בכתבתה אינן נפוצות. מי שעיין בשורות אלה כבר יודע מה יש לחפש בתוכנה מסוג זה.

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר