לימודי הנדסאי מכונות - מקצוע מרתק הנמצא בחזית המדע והמחקר | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


לימודי הנדסאי מכונות - מקצוע מרתק הנמצא בחזית המדע והמחקר

פורסם בתאריך 09/21/2011 ע"י לימודי ייעוץ לימודים בקטגוריה מדע וטכנולוגיה | צפיות: 1424 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: לימודי הנדסאי מכונות, הנדסאי מכונות, לימודי הנדסאי, לימודי הנדסה, לימודי הנדסת מכונות, הנדסת מכונות, הנדסה, הנדסאי

העולם המודרני מתאפיין בטכנולוגיה מתקדמת, המצריכה אנשי מקצוע מיומנים. תחום הנדסת מכונות התפתח במידה ניכרת בשנים האחרונות, וכולל כיום מגוון רחב של תחומי מחקר מרתקים. בצורה מסורתית, הנדסת מכונות עוסקת בתהליכי מחקר, תכנון, פיתוח, ייצור ותחזוקה של מערכות מכאניות, וכן של מערכות אנרגיה לסוגיהן. כיום התחום כולל גם טכנולוגיות הנדמות כעתידניות, דוגמת רובוטים, מערכות אלקטרו מכאניות, אנרגיה סולארית וגיאו תרמית, ועוד.

התעשייה הישראלית נחשבת לאחת ממובילות התחום בעולם, ומפתחת קשת עשירה של טכנולוגיות ללא הרף. לימודי הנדסאי מכונות מקנים את ההשכלה הנחוצה על מנת להשתלב בתחום משגשג ודינאמי, ומעניקים מקצוע מבוקש בזמן הכשרה קצר יחסית. אתר לימודי מספק את כל המידע על לימודי הנדסאי מכונות, ובכלל זה משך ההכשרה, נושאי הלימוד, אפשרויות התעסוקה לאחר סיום הלימודים, ומסלולי פיתוח מקצועי בהמשך הדרך.

מכונות רבות מקיפות אותנו בכל חיינו, החל מתעשיית הרכב המשמשת לתחבורה, עבור בתעשיית המזון אשר נעזרת באמצעים מתוחכמים לשם ייצור ושינוע התוצרת, וכלה בתעשיית התקשורת אשר עושה שימוש באמצעים כמו טלוויזיה ומחשבים כדי להפיץ מידע. מהנדסאי והנדסאי מכונות נדרשים בכל תחומי המשק, אך בשל האופי הדינאמי של המקצוע, ומספרן הרב של ההתמחויות במסגרת לימודי הנדסאי מכונות, מומלץ לבדוק את מצב הביקוש במשק התעסוקה טרם בחירת מסלול לימודים ספציפי.

משך הלימודים של הנדסאי מכונות הוא שנתיים עד שלוש שנים, להבדיל מלימודי הנדסת מכונות אשר נמשכים ארבע שנים. הבדל נוסף ומהותי יותר בין שני המסלולים הוא אופי העבודה לאחר סיום הלימודים, וכפועל יוצא מכך גם אפשרויות התעסוקה. לימודי הנדסאי מכונות מתמקדים בפן המעשי של התחום, להבדיל מלימודי הנדסה לתואר ראשון אשר מקנים גם יסודות מעמיקים בתחומי המדע הרלוונטיים. בשל כך, תפקידו של בוגר לימודי הנדסאי מכונות הוא לקשר בין מהנדס המכונות, לבין עובדי הייצור בשטח.

נושאי הלימוד הנסקרים במשך הכשרת הנדסאי מכונות הינם מרתקים ומגוונים, ומשתנים בהתאם לתחום ההתמחות. הנושאים העיקריים הנלמדים הם מכלולים מכאניים, תרמודינאמיקה, תכנון מערכות צנרת, מערכות בקרה, חשמל ואלקטרוניקה, שרטוט בעזרת מחשב, אלקטרוניקה ספרותית, אנרגיה סולארית, חוזק חומרים, שריפה ודלק, תהליכי ייצור ממוחשבים, תכנות מחשבים, אבטחת איכות, בקרים, רובוטיקה, מערכות כוח וחום, מיקרו בקרים והידראוליקה.

אודות לימודי ייעוץ לימודים

אתר לימודי מספק ייעוץ לימודים איכותי ואובייקטיבי, ללא התחייבות וללא עלות.

לימודי ייעוץ לימודים

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר