במה כרוכה הפקת בת מצווה? | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


במה כרוכה הפקת בת מצווה?

פורסם בתאריך 09/14/2011 ע"י ירון ברודרמן בקטגוריה יחסים ומשפחה | צפיות: 1649 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: הפקת בת מצווה, בגדי בת מצווה

בת מצווה בדרך? אפשר לחגוג גם בקטן. ישנם מקרים בהם נחפוץ לציין יום משמח, אולם לא נוכל להרים אירוע גרנדיוזי. לצורך זה עובדים מספר רב של מקומות שהתמחותם היא אירועים אינטימיים. במאמר הבא נסכם את כל שתרצו ללמוד על חגיגות פרטיות, ותוכלו לקבל כל מה שיש לדעת בעניין הפקת בת מצווה וכיוצ"ב.

מה זאת אומרת בעצם ארוע אישי?

באירועים פרטיים יחסית לא צריך הרבה בזבוז מיותר של כסף והוצאות לוגיסטיות, ומצד שני אפשר עדיין לחוש אווירה כללית של יום שמח והילולה, בסגנון של חינה או מסיבת רווקות. תכננו את כמות האורחים שיגיעו לפי חשיבות האירוע וביחס לגודל המקום. נראה כי באירוע לא גדול, נסיים את הארוע מוקדם, לעומת ארוע גדול, ומה שחסכתם על אלכוהול, מספר המוזמנים, לוגיסטיקה והשאר - אפשרי להשקיע על אטרקציות אחרות לארוע. צריכים עוד אינפורמציה בנושא בגדי בת מצווה? קראו עוד.

כיצד נתכנן ארוע פרטי?

לפני הכל, נצטרך לעשות חישוב של כמות האנשים, ולפי הנתון הזה - לסכם על גודל האירוע. חשוב לזכור להזמין חברים שבוודאות ישמחו לבוא ושתרצו שיבואו. דעו גם מראש שמתחם ארועים אשר יהיה גדול מדי יביא איתו קרירות בין האורחים.

לאחר שקבעתם את מספר בני המשפחה והחברים, בדקו כיוונים מהאינטרנט על מתחמים שווים. אפילו אם הגיעו אליכם כמויות גדולות של המלצות על איזשהו מתחם, עדיין חשוב לדבר עם מישהו מטעם המקום ולהגיע לאולם לתת את האישור שלכם. הלא זאת החגיגה שלכם וחובה שתצאו מרוצים.

כשמרימים אירוע קטן נצטרך להשקיע יותר דווקא בדברים היותר קטנים.

בגלל שהחלטתם לקיים אירוע קטן דל מוזמנים - יהיה קל יותר לדייק לטעמם של הרוב המכריע של אורחיכם: במיקומו של הארוע, בפסקול, במנות ושאר הגורמים. כתוספת, רעיון מגניב הוא להודות לאורחים עם כל מיני הפתעות כגון שקיות הפתעה, או ביצוע ריקוד. קל יותר גם לארגן אירוע רעיון, דוגמת חגיגת שנות ה70, ולייחד בהתאם את הפלייליסט, המלתחה והקישוטים לקונספט הארוע.

כעת, כשאתם יודעים קצת יותר על תחום ארועי בר מצווה, ברור מאליו שלמסיבה אישית יש פוטנציאל להיות אירוע ענק; תלוי איך הכל יוצא לפועל ובפתיחותם של האורחים. אך מצד שני, אם לא תתכננו את כל הפרטים הקטנים - אולי תתאכזבו. תכננו בקפידה את הדברים הכי קטנים... ותעשו חיים!

אודות ירון ברודרמן

ירון ברודרמן

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר