תכנון ארועים | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


תכנון ארועים

פורסם בתאריך 09/07/2011 ע"י nataly Kar בקטגוריה יחסים ומשפחה | צפיות: 1670 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר:

 

מתכננים מסיבת בריתה? רוצים לקחת על עצמכם אירוע חשוב וקשה לכם להבין איפה מתחילים?

תכנון ארועים הוא סוגייה לא פשוטה. כל ארוע משפחתי כולל פרטים שונים, כשכל פרט מחייב אתכם יחס פרטני. כשמגיעים ליום האירוע כל המשפחה שמחה, בגלל שאתם הפקתם את הארוע המושלם!

מחפשים טיפים על מיתחתנים? מאמר זה יעזור לכם בכל כל דבר שחיוני לחשוב עליו אל אירועים.

מעוניינים להבין הכל על ארגון אירוע קסום? ישנם גורמים שונים שיש לייחס להם חשיבות בהפקת אירוע: כמות המוזמנים, תקליטן, קיטרינג, עיצוב האולם, ביגוד יחודי, שירותי צילום ועוד. על כולם נעבור כאן בטקסט.

מקוואות בתל אביב זו רק ההתחלה

מקום לאירוע -
בכדי לקבוע את המיקום המתאים ביותר לארוע שאתם מתכננים, אסור לכם לשכוח מספר פרטים חשובים: מה האירוע שאתם מתכננים, מצב של גשם או חום כבד, מקום המגורים של האורחים ומספר מוזמנים. מה המקום האידאלי לארוע שלכם? בגן, אולם, אולי בחוף הים? אולי הכי שמח לערוך אירוע בבית? אל תמהרו לפני סגירת חוזה עם מקום, האם המקום ללא כל ספק מכיל את כל הפרמטרים של אופי האירוע?

שרות הסעדה - אסור להרים מפגש חברתי בלי שירות הסעדה. טעמו את האוכל ובדקו כי הגן או האולם מציע קיטרינג שעומד בסטנדרטים שלכם. אולי בכלל תעדיפו לתכנן את פתרונות ההסעדה ביוזמתכם, על ידי השכרת שירותיה של חברת מזון המתמחה בארועים שאתם מכירים ואוהבים. חשוב לזכור, אם משפחתכם שומרת כשרות, בקשו לראות שלמקום יש אישור כשרות.

בר אלכוהול - שירות בר נתן להשיג בחבילת השירותים של אולם הארועים או מחברה אחרת. עלות הבר מושפעת מרמת האלכוהול, כמות הסוגים, אופי ההגשה וכל שירותים אחרים שתבחרו.

בגדים לארוע - אופי הבגדים תלוי באופי שלכם. בגדי אירועים הם , שלאו דווקא חייבים להשקיע בו כל כך הרבה משאבים. אל תשכחו הארוע לא יחזור וסיכוי סביר שלא תינתן לכם הזדמנות ללבוש את הבגדים הללו יותר מפעם אחת. בדקו את האפשרות להשכרת בגדים. תוכלו גם לתפור בגד יחודי, לחסוך הוצאות מיותרות על מותג. נסו להסתכל אולי יש אצלכם בגד שימושי בארון או גם לקנות דרך חנות מקוונת.

עיצובו של הארוע - בלב המסיבה שלכם; רוב אולמות הארועים נותנים מספר אופציות לאופי המקום. אין סיבה לוותר על הסביבה המיוחדת שתייצג אתכם.

דיג'יי - מוסיקה מהווה את המהות של הארוע שלכם תקליטן או להקה, העיקר שכולם יהנו. אם הטעם המוסיקלי שלכם לא שיגרתי, אל תשכחו שלא כל האורחים יעריכו את זה ויש לשמח את כל האורחים בארוע.

צלם אירועים - כל אירוע משמח חייב להיות מתועד, ועדיף באופן מקצועי. מקובל לצלם גם את ההכנות לחגיגה ועוד תמונות במקומות שונים. זכרו לצלם את חגיגות השמחה גם במצלמות וידאו.

מעוניינים להפיק את החגיגה המושלמת? רוצים לקרוא עוד על מסיבות וארועים? קראו כאן עוד לכל המידע, האופנות החמות והרעיונות הכי מקוריים לארוע שלכם.

אודות nataly Kar

nataly Kar

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר