איך לקנות דירה - כללי הזהב לקניית נדל"ן | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


איך לקנות דירה - כללי הזהב לקניית נדל"ן

פורסם בתאריך 08/31/2011 ע"י משחקים בכיף בקטגוריה נדל"ן ובניה | צפיות: 1065 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: דירות מגורים, פרויקטים חדשים מקבלן, לוח דירות

בעקבות המחאה הציבורית ישנה הרגשה כאילו ענף הנדל"ן רדום, אבל בעצם השוק ער ונעשות עסקאות רבות וברחובות הערים אפשר לראות מודעות על בתים ודירות העומדות למכירה. קניית דירה היא עסקה רצינית ויש לדעת היאך לעשותה כראוי, כשיש היצע גדול של דירות המחירים יורדים.

איך לקנות דירה – איך לקנות כראוי וליהנות


* לפני שרוצים לרכוש דירה צריך להגדיר היטב מספר עניינים נושאים. האם לבדוק פרויקטים חדשים מקבלן או אולי נכס מיד שנייה . צריך גם להגדיר במדויק את מספר החדרים, את הסביבה ואת התקציב. יש כמו כן לדעת על מה נהיה מוכנים לוותר.

* השלב השני הוא הבירור והחיפוש, לשם זה יש להתרכז בעיתונים למיניהם , באתרי האינטרנט ובלוח דירות. נכון אף להתקשר למשרדי תיווך המתמחים באיזור הרלוונטי המתאים עבורינו. על ידי פנייה אל מתווך מקומי אפשר לאתר דירת מגורים בה אנו מעוניינים ואפילו נוכל להיוועץ בו בניהול המשא ומתן הכספי.

* שכירת עו"ד המומחה בענף יחסוך הרבה טרדות וכאב ראש. נתקבלו הדרכה וייעוץ מעורך הדין החל משלב המשא ומתן ועד תום החוזה ורישום הטאבו.

* אם אתם נצרכים למשכנתה כדי לקנות את הבית, כדאי להיעזר ביועצי משכנתאות. כל פעולה של קניית בית מגורים בארצות הברית מלווה ע"י מומחה למשכנתאות. יועץ משכנתאות יהיה מסוגל לבנות למענכם תמהיל של משכנתה שתתאים ליכולות שלכם. במקרים רבים יועצי משכנתאות יהיו מסוגלים גם להוריד את מחיר המשכנתה.

איך לקנות דירה- עצות לקונים החדשים

* בעת שאתם רוכשים דירת מגורים מיד שנייה, כדאי לבדוק כמה זמן דירת המגורים קימת בשוק. כמה שהדירה נמצאת זמן ארוך יותר בשוק ,כך תוכלו לנהל משא ומתן עם המוכר בהצלחה ולהוריד את עלות דירת המגורים.

* רצוי לבצע רכישה של דירה בזול ולשפצה, לפעמים דירת מגורים משופצת לפי טעמכם עדיפה על חדשה. כדי להוזיל את העלויות של בדק הבית רצוי להזמין לבד בעלי מקצוע שישפצו את הבית.

* אל תקפצו גבוה מדי ואל תיקחו משכנתה שלא תצליחו לעמוד בה. תשלום המשכנתה הרצוי הוא כזה שהוא לא עולה על שליש מההכנסות המשותפות.

* כאשר אתם רוכשים דירה חדשה מהקבלן, חשוב לשלם לו על פי קצב התקדמות של הבנייה. כשהחוזה נחתם משלמים 20 אחוז מערך הדירה, 5 אחוזים אחרונים כשמקבלים את הדירה והיתר משולם לפי התקדמות הבנייה בזמנים קבועים מראש.

אודות משחקים בכיף

בשיתוף פעולה עם קופירייטינג והפצת מאמרים

משחקים בכיף

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר