אהבה, התאהבות, זוגיות, איך לאהוב, אהבה עצמית, מהי אהבה, איך להתאהב, איך ליצור אהבה | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


אהבה, התאהבות, זוגיות, איך לאהוב, אהבה עצמית, מהי אהבה, איך להתאהב, איך ליצור אהבה

פורסם בתאריך 08/19/2011 ע"י Eip Good בקטגוריה סדנאות | צפיות: 972 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: התאהבות, חוסר אהבה, חוסר אהבה עצמית, חיים טובים, רצון לרצות, לגרום למישהו להתאהב בך, להרגיש פחות, חסרונות, אהבה או שנאה, מצד האמת, איך ל, באמת הוא רוצה, משיכה / התאחדות, אימון, לרצות לעשות, מילוי עצמי, מטרות, בריאות, מהי אהבה, דיאטה, פנימיות, מרגיש, אמת, חינוך

אהבה / זוגיות / אהבה עצמית / התאהבות - מהי אהבה? איך לאהוב? איך להתאהב? איך ליצור אהבה?

ובו יתבאר, העניין של האהבה באופן כללי. מהי אהבה? איך נוצרת אהבה? מה גורם לאדם, להתאהב ולאהוב דבר כזה או אחר? וממילא יתבאר גם, מהי שנאה? ומה גורם לאדם לשנוא ולא לאהוב דבר כזה או אחר? ואיך לגרום למישהו לאהוב משהו? ואיך ליצור אהבה? ואיך לא לגרום לכך שלא תהיה אהבה? ועוד.

ומי שיתבונן יראה, שיש בעולם שני סוגים של אהבה. והסוג הראשון, הוא אהבה עצמית של האדם לעצמו. והסוג השני של אהבה, הוא אהבה לזולת. דהיינו שהאדם אוהב דבר כלשהו, שהוא אינו הוא עצמו. והאהבה, כאשר היא ממש טובה וחזקה, אז היא לפעמים גורמת לזולת, להפוך להיות האדם עצמו. דהיינו, האדם, מרוב אהבתו לזולתו, חווה, שזולתו והוא זאת ישות אחת ממש וכיו"ב. אבל בעקרון, אהבה יכולה להיות, או אהבה עצמית לעצמך, או אהבה חיצונית לדבר אחר שהוא אינו אתה.

ומי שיתבונן היטב יראה, כי האהבה החשובה יותר לאדם, זאת האהבה העצמית שלו לעצמו. והאהבה החיצונית של האדם, תלוי באהבה העצמית של האדם לעצמו. כי עובדה קיימת היא, שהאדם הוא אגואיסט, ושהוא עושה את הכל למען טובתו העצמית. והאדם אוהב באהבה חיצונית, את כל מה שגורם לו להרגיש טוב עם עצמו, ולאהוב את עצמו באהבה עצמית.

וגם אם נראה לפעמים שהאדם אוהב איזה דבר, שהוא גורם לאדם, לא לאהוב את עצמו באהבה עצמית, הרי שמצד האמת, גם אם נראה שהאדם פחות אוהב את עצמו, בגלל הדבר שאותו הוא אוהב שחיצוני לו, הרי שבסופו של דבר, האדם אוהב את עצמו יותר, כאשר הוא אוהב את אותו הדבר החיצוני. מאשר אם הוא לא היה אוהב את אותו הדבר החיצוני. כך שהאהבה החיצונית של האדם, שהוא אוהב דבר כזה או אחר, היא משרתת את האהבה הפנימית של האדם לעצמו.

ובבסיס של כל האהבות, נמצאת התלות הרגשית האין סופית, של האדם, ביחס לרצון העצמי שלו. כי האדם תלוי...

המאמר מאת חיים טובים + מאמן אימון אישי ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | חיים טובים מאמן אימון אישי

הכנס לאתר ותהנה מעוד אימון אישי על חופש / שחרור, מרגיש טוב, בתת מודע, קבלה, איך לגרום למישהו ... ועוד ...

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר