ייעוץ אסטרטגי - עד כ-180 מעלות לעסק | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


ייעוץ אסטרטגי - עד כ-180 מעלות לעסק

פורסם בתאריך 07/31/2011 ע"י שמוליק דורינבאום בקטגוריה עסקים וכלכלה | צפיות: 693 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: ייעוץ אסטרטגי, ניהול משברים, ייעוץ עסקי, לובינג

הקמתם עסק, זה מספיק? עדיין לא, אז פרסמתם אותו ברשתות חברתיות וגם זה לא הספיק, ניסיתם אפילו לפרסם מודעה באחד המקומונים, אבל מה באמת הביא לכם עבודה בצורה הטובה ביותר? לא תמיד אנחנו מצליחים לעלות על איזה מרבד קסמים שלוקח אותנו למקומות הגבוהים, לשם כך ישנם עסקים אשר קמו במיוחד בשביל לעזור לעסקים אחרים, לתת להם ייעוץ אסטרטגי ועסקי למען מציאת אותם אלו מרבדי קסמים לקראת התעופה האמיתית.

זה שאתם מקצועיים ומקצוענים בתחומכם לא אומר שאתם יודעים איך לנהל את העסק עצמו, ישנם כאלו שנולדו להיות נגרים אבל ללא ייעוץ אסטרטגי ועסקי בצורה נכונה לעולם לא יוציאו אפילו חשבונית אחת ולא בשל ההבנה אלא בשל התמימות והנכונות לעשות את מה שהם טובים ותו לא. ייעוץ אסטרטגי לא מגיע על מנת לקחת אחוזים או לקחת את העסק למקום שהוא לא מתאים לו, פשוט מאוד – ייעוץ נכון מביא תעופה נכונה לכל עסק, מבט אחד בראייה אובייקטיבית לפעמים שווה פי מיליון מכל מיני מנכ'לים שחושבים שהם רואים 'נכון'. עסק צריך להתרומם ואם לא מצליחים לעשות זאת לבד, ייעוץ אסטרטגי מגיע לעזרה.

ניהול משברים כחלק מתהליך הייעוץ

הייעוץ אשר מקבלים חברות רבות מגיעות בצורות רבות, חלק מהתוכניות מגיעות לשם ניהול העסק והפיכתו לעסק משגשג ומצליח וחלק מהתוכניות קיימות לשם ניהול משברים בעסק וניהול בעיות לא מתוכננות כאלו ואחרות. עסק לפעמים יכול למצוא את עצמו בצרות אשר לא בכדי, ליפול לתוך רשת לא קלה של בעיות יכולות לגרום לזעזוע בעסק ולא בגלל גודל הצרה אלא בגלל אי יכולת תפקוד איכותית בעסק בשל המצב הנוכחי. ייעוץ אסטרטגי מקדים יכול לנהל את העסק בצורה טובה יותר במצב שכזה שלא נצטרך חלילה בעתיד לעולם להגיע למצב של ניהול משברים בעסק. 

כל עסק יודע ומוכן לקבל על עצמו את יכולת ההנהגה ומנסים ליצור סינרגיה כזו או אחרת, העיקר לייצר מצב בו כל העסק מודע מי המנהל ומי העובדים, ישנם עסקים רבים אשר מאבדים את יכולת הראייה האובייקטיבית ומנהלים מצב בו יש יותר מידיי מנהלים או יותר מידיי עובדים, יש לדעת לחלק את העבודה בצורה נכונה, בעזרת ייעוץ אסטרטגי נכון אפשר לדעת איך לחלק את החברה, מי ראוי יותר לנהל את החברה ומי ראוי יותר בתור מנהלי העובדים, שכן יש לדעת מתי להציב אחד שכזה ומתי זה לא הכרחי כלל.

אודות שמוליק דורינבאום

שמוליק דורינבאום

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר