מחשבון משכנתא – כיצד לבצע את הבחירה הנכונה | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


מחשבון משכנתא – כיצד לבצע את הבחירה הנכונה

פורסם בתאריך 07/26/2011 ע"י dani shavit בקטגוריה משכנתאות והלוואות | צפיות: 1031 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: מחשבון משכנתא, משכנתא, השוואת משכנתאות - מסלולי משכנתא

רבים נעזרים במשכנתא מהבנק לצורך רכישת דירה. רכישת דירה כוללת, במסגרתה, סכומי כסף גבוהים ולכן פונים רבים לעזרתם של הבנקים השונים, המציעים מסלולי מימון רבים ומגוונים בהתאמה אישית. ניתן ליהנות ממבחר של משכנתאות שונות, המאפשרות את התאמתה של המשכנתא לצרכיהם של המבקשים אותה, ובהתאם למצבם הכלכלי וליכולת ההחזר החודשית, מולה מסוגלים להתמודד. אחד הכלים החשובים ביותר, העוזרים בבחירתה של המשכנתא המתאימה והנכונה ביותר, הינו מחשבון משכנתא. מחשבון משכנתא, המוצע במסגרתם של אתרי האינטרנט השונים, מאפשר את חישובם של נתונים שונים, ההכרחיים בעת בחינתה של המשכנתא המוצעת.

 

 

מחשבון משכנתא – כיצד זה עובד

 

בעזרתם של אתרי האינטרנט השונים, אנו יכולים לבצע חישובים רבים, ההכרחיים לנו בטרם בחירתה של המשכנתא המתאימה ביותר עבורנו. בהקלקה פשוטה ומהירה של הנתונים השונים, הנדרשים לנו, מבצע המחשבון, חישוב מהיר ומציג לנו את התוצאות השונות. במסגרת מחשבון משכנתא, אנו יכולים להזין בכל עת נתונים שונים ולבחון, בדרך זו, את מגוון מסלולי המשכנתאות המוצע לנו. לדוגמא, לצורך ביצוע החישוב, אנו נדרשים להזין נתונים כמו: סכום המשכנתא (בש"ח), תקופת המשכנתא (בשנים – האם מדובר במשכנתא לתקופה של 10 שנים או 20 שנה וכדומה) וכן מהו אחוז הריבית השנתית, כפי שמוצע במסגרת תנאיה של המשכנתא. הקלקה על כפתור "חשב" מאפשרת את קבלתו של סכום ההחזר החודשי. יש לזכור כי מחשבון משכנתא הינו סימולציה בלבד ובכל מקרה, יש להיוועץ גם בבנק המממן עצמו לצורך קבלתם של התנאים המלאים, במסגרת המשכנתא המוצעת.

 

 

מחשבון משכנתא – הסוגים השונים

 

במסגרת מחשבון משכנתא אנו יכולים לבצע חישובים, העוזרים לנו לבחור נכון וטוב יותר. מחשבון משכנתא מאפשר לנו לחשב את גובה ההחזר החודשי, מולו נדרש לעמוד, במסגרת מסלול המשכנתא, שאותו נבחר. מחשבון משכנתא מוצע בכמה אפשרויות. סוג ראשון של מחשבון משכנתא הינו מחשבון משכנתא המתאים לחישובו של ההחזר החודשי במסגרת משכנתא בה מדובר בהחזר חודשי יורד, כלומר, כזו בה גובה הקרן קבוע לאורך כל תקופת ההלוואה, אך הריבית יורדת. סוג מחשבון משכנתא נוסף, מאפשר את בחינתם של כמה מסלולי משכנתא שונים, הכוללים ריביות שונות, ומציעים שילוב של כמה אפשרויות לצורך קבלתה של המשכנתא האטרקטיבית ביותר. מחשבון משכנתא נוסף הינו מחשבון משכנתא המחשב את סכום ההחזר החודשי, בהתאם לנתונים נדרשים, המתייחסים לסכום המשכנתא.

 

 

כיצד לבחור את המסלול המשתלם ביותר

 

בעזרתו של מחשבון משכנתא אנו יכולים לבחון את המסלולים השונים, המוצעים לנו, ובדרך זו לבדוק עד כמה כל אחד מהם מתאים לנו. משכנתא כוללת במסגרתה סכומי כסף גבוהים במיוחד, ובדרך כלל, גם נמשכת על פני פרק זמן ארוך. ההוצאות הכרוכות, במסגרת המשכנתא, יכולות להגיע לסכומי כסף גבוהים, ולכן נדרש תכנון נכון ומדויק בטרם בחירתה של המשכנתא, מבין מגוון האפשרויות הקיים. על מנת לבחור את המסלול הנכון ביותר, מומלץ להיוועץ עם מומחים בתחום המשכנתאות. בנוסף, חשוב לערוך סקר שוק ולבדוק מה מציעים מקורות המימון השונים, במסגרת מסלולי המשכנתא.

מידע נוסף:

השוואת משכנתאות - מסלולי משכנתא

אודות dani shavit

dani shavit

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר