מתנות ללקוחות | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


מתנות ללקוחות

פורסם בתאריך 07/18/2011 ע"י שי דהן בקטגוריה שירותים עסקיים | צפיות: 965 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: מתנות ללקוחות, מתנות ללקוחות לראש השנה, מתנות ללקוחות לפסח, מתנות ללקוחות לטו בשבט, מתנות ללקוחות לאירוע פרטי, מתנות ללקוחות לחג, מתנות ללקוחות מקוריות, מתנות, מתנות ירוקות

מתנות ללקוחות:

מתנות ללקוחות החל ממקום של הערכה ללקוחות המפרנסים אותנו במרוצת השנים והפך להכרח בימינו אנו. כיום אין כמעט מפעל או משרד המכבד את עצמו ולא מעניק מתנות ללקוחות ומתנות לעובדים. היום בכדי לשמור על הלקוחות צריך להעניק מתנות ללקוחות. כדי שלקוחות הזכרו את קיומך צריך להעניק מתנות ללקוחות. ואף יותר מכך בכדי לפרסם את עצמיך מומלץ לתת מתנות ללקוחות עם מיתוג אישי שלך ובכך הלקוחות יזכרו אותך לאורך זמן. היום מתנות ללקוחות זה חלק משמירה על הלקוחות על ידי שליחת מתנות לחג עבור לקוחות - מתנות ללקוחות החשובים ביותר וגם לאלה שלא משנים הרבה! , אחרי הכל הם יכולים להיות לקוחות פוטנציאליים בעתיד.

מתנות לחגים ללקוחות 2011

הנה כמה מתנות ללקוחות עבורך.

סלסילות שי

מתנה ללקוחות שנמסה בפה-מזון. כן, פשוטו כמשמעו! אתה יכול ללכת על שוקולד, יין, זנים יקרים של גבינות, נקניקים ... דבר זה נראה עשיר ומרגיש עשיר. יש לשים לב לבחור מוצרים שומרי כשרות אך מעבר לכך הכל הולך. בירוק בעיר תוכל למצוא סלסלות של צמחים ומוצרים שנוצרו בזכות אותם צמחים, כגון רימין ננסי ויין רימונים בסלסילה מהודרת לראש השנה ועוד הרבה מוצרים נוספים שיכולים לשמש אותך ואת לקוחותיך כמתנה מקורית ומהודרת.

צידניות

סל מתנת המוצרים שלך יכול להיות רעיון נהדר, אם אתה מסתכל החוצה עבור חבילה שנראית מגושמת אך היא מפרסמת בשקט את המוצרים שלך. סביר להניח כי הלקוח שלך, אפילו אם נאמן למגוון המוצרים לא ניסה אחד מהם. אם סיפקת מוצר ממותג שלך, סביר להניח כי הם עשויים להתחיל להשתמש במוצר גם אם הם מעולם לא השתמש לפני כן.

בירוק עיר ניתן למתג את הקרמיקות של הצמחים ובכך לאפשר קבלת מתנה ממותגן שתוצג במשרד לקוחותיך או כ מתנה לעובדים!

ניתן גם להשתמש בחריטת פריטים

 

הפריטים כוללים חריטה מתנות אישיות כמו ספלי קפה, עטים או אפילו תבנית של הלוגו שלך יכול להיות מתאים למזכרת. ספל חקוק הוא רעיון קלאסה, שם הספל יכול להיות הלוגו שלך או קו מוצרים של חברתך חקוק באותיות מודגשות. צמחים וכלים ממותגים בשם חברתך ניתן למצור בירוק בעיר.

ספרים

אם יש לך רישום של הלקוחות שלך המעיד על האינטרסים שלהם, תחביבים, עיסוק, העדפות, אם הלקוח שלך הוא אנין טעם, אתה יכול לתת מתנה ספר על מתכונים הקיימים בשפע בשוק. אם הלקוח שלך אוהב חיות וגידול חיות, תוכל לתת מתנה ספר על חיות שונות, טיפול בהם ועם תמונות של גזעים שונים. אתה יכול להציג ספר על גינון אם הלקוח הפוטנציאלי שלך יש העדפה למתנות ירוקות. זה באמת יהיה מבחן עבור החברת להסיק על העדפות של הלקוח.

עציצים למשרד

שליחת פרחים עבור הלקוח שלך יכול להיות דרך נהדרת להציג את החיבה שלך ולהראות שאכפת לך. לתפוס את ההזדמנות הזו לשליחת פרחים, כי פרחים וצמחים תמחיד מתקבלים בברכה. בירוק בעיר ניתן לבצע משלוחי עציצים ללקוחותיך בכלים מהודים.

מתנה ללקוחות גדולים- חברויות

מתן חברויות ללקוחות שלך הוא רעיון נהדר למתנה גדולה. מנוי גולף או מנוי למכון כושר מתנות לחג לגברים המעוניינים ביסודיות במשחק וכדומה.

צמחים

לאקי במבוק או צמח קקטוס הם מתנות שבהחלט יעלו חיוך על הפנים של לקוחותיך. הוא גם מראה שאתה כחברה דואגים לסביבה. מתנות צמחים יהיה קל לקנות מצד החברה. צמחים יכולים לשמש מתנות לחג המושלם עבור העובדים. שוברי מתנה

שוברי מתנה לבתי קפה מסעדות יוקרתיות הם נהדרים.שוברי מתנה לארוחת ערב עבור הלקוח ובני משפחתו, או שוברי מתנה של חנות מוזיקה או חנות ספרים יהיה אידיאלי. שוברי מתנה עבור ניקיון מכוניתו או שירות רכב הוא מתנה מהמוערכים ביותר כמתנות לעובדים.

מתנות תוצרת בית

הוסף מגע של יומרה אישית על ידי שליחת מתנות לחג תוצרת בית עבור לקוחות. מתנות שוקולד, קוקוס או עוגיות חמאה ועוגיות וויסקי מעוטרים בסרט יפה. חבילות שי של החברה הם הימור יעיל וטוב.

תכשיטים

תכשיטים הוא אחד מהמתנות המספקות תחושה של שפע. עם זאת, אתה צריך להיות בטעם טוב עם מה שבחרת עבור הלקוחות שלך. חפתים וצמידים עבור לקוחות תהיה הבחירה האידיאלית. זה יגרום ללקוח שלך לזקוף למותג שלך הערכה גבוהה.

תרומות

האלמנט של לדעת את הלקוח שלך קצת יותר מדי טוב באה לכאן. אם הלקוח שלך כבר מספיק נוח לשתף אתכם בשיחה על נייר או על ארגון ללא כוונת רווח המועדפת עליהם, אז המשימה שלך קלה יותר. תרומה לארגון שהלקוח שלך יודע על זה. שלח כרטיס הרשמי וקבלה ללקוח שלך. מחווה זו תראה כמה אתה מעריך את מערכת היחסים שלכם עם הלקוח.

לוח שנה

לוח שנה הם מתנות זולות לחג עבור לקוחות אשר חולקים קשר מעורפל עם החברה. מעבר לכך אנו מציעם לכם הקוראים לעיין באתרנו ירוק בעיר לקבלת רעיונות למתנות לחג- מתנות לראש השנה, מתנות לטו בשבט, מתנות לפסח חגים שמחים!

מעבר לכך אנו מציעים כי תפנה לאתרנו ירוק בעיר לקבלת רעיונות נוספים לחג מתנות לראש השנה, מתנות לפסח, מתנות לטו בשבט

אודות שי דהן

שי דהן

שי דהן

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר