מוסך יונדאי – מוסך המילניום | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


מוסך יונדאי – מוסך המילניום

פורסם בתאריך 04/11/2009 ע"י טופ אינטראקטיב בקטגוריה רכב | צפיות: 1336 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: מוסך יונדאי, מוסך, יונדאי, מוסך לרכב, רכב, מוסכים, מרכז שירות יונדאי

בבעלותי רכב מסוג יונדאי, ומאז שאני מחזיקה בו, כבר מעל חמש שנים, אני מקפידה לבצע את כל הטיפולים ברכבי רק במוסך יונדאי. מוסך יונדאי מבצע עבור רכבי את ההכנות הנדרשות לחורף ולטסטים ומטפל בכל התקלות הקיימות מקטנות ועד החמורות ביותר.
במוסך יונדאי תמיד דואגים שלא אשכח לבצע טיפולי עשרת אלפים ושלושים אלף שהרכב צריך לעבור. מוסך יונדאי מתמחה ומבין בבעיות ספציפיות הנוגעות לרכב שלי, וכך פתרו ברכבי תקלה שתיקונה במוסך אחר היתה עלולה להסתכם בסכום גבוה של אלפי שקלים. הצוות המקצועי והאדיב של המוסך, אשר מעניק שירות חם ומסור, מכיר אותי מצוין, את הרכב שלי והיסטורית הטיפולים שלו היטב.

מוסך יונדאי והשירותים השונים הניתנים בו

איכותו של מוסך נמדדת על פי רמת השירות שהוא מציע. מוסך יונדאי מציע מגוון פתרונות טכניים לרכבי יונדאי מכל הדגמים, אשר מתבצעים על ידי צוות עובדים במוסך שהינו צוות אחראי, מקצועי ומנוסה. כשאני מגיעה עם רכבי למוסך יונדאי, לא משנה מהי הסיבה שבגללה באתי, אני זוכה ליחס מקצועי, חם ואישי. בשונה מהרבה מוסכים אחרים, אני יודעת שבמוסך יונדאי לא ינצלו אותי במחיר, ועלות הטיפול תסתכם בסכום הוגן והגיוני. בנוסף לכך, תמיד יש בי אמון מלא בצוות המקצועי והמיומן אשר יטפל בבעיה באופן המקצועי ביותר,יוודא שהרכב כשיר לנסיעה, שהתקלות תוקנו בשלמותן, וכל זאת תוך המתנה הנמשכת זמן קצר.

השירותים השונים שמציע מוסך יונדאי נחלקים למגוון תחומים. מוסך יונדאי נותן שירותי תחזוקה לרכב, הכוללים טיפולי עשרת אלפים, שלושים אלף, חלקי חילוף יונדאי וכן הלאה. בנוסף לכך מוסך יונדאי מבצע את כל טיפולי הסיכה ונותן שירותי תיקונים לכל התקלות הנקודתיות העלולות לקרות ברכב, במידה וצצה תקלה טכנית כזו או אחרת, מוסך יונדאי יודע כיצד לבצע את עבודות החשמל והאלקטרוניקה ברכב. מוסך יונדאי תמיד מטפל בכל הרכבים שמגיעים אליו בצורה היעילה, המהירה והמקצועית ביותר שאי פעם נתקלתם בה.


כיצד מוסך יונדאי עזר לי לחסוך רבות

יום אחד קבלתי החלטה שכללה בדיקת מוסכים אחרים רק לשם השוואה.
כל זה התחיל כאשר לפני כשנתיים נתגלתה תקלה ברכב שלי. תקלה זאת התבטאה בכך שבכל פעם שהייתי צריכה לנסוע בעליות כדוגמת העליות לכיוונה של ירושלים, הרכב שלי היה נתקע באמצע העלייה. המנוע של הרכב שלי היה נכבה באופן פתאומי ורק לאחר מספר דקות של מנוחה שבה המנוע היה כבוי הייתי מצליחה להתניע שוב את הרכב ולנסוע מרחק קצר, עד שהרכב היה נעצר פעם נוספת וכך היתה חוזרת התקלה על עצמה מספר פעמים. טרטרו אותי במשך תקופה ארוכה, ממוסכים שלא הצליחו כלל לגלות את מקור התקלה ועד למוסכים שהציגו סכומים מוגזמים של ארבעת אלפים עד שבעת אלפים שקלים, בשלב זה החלטתי כי עלי להיוועץ עם המוסכניק שלי ולשמוע מהי דעתו בנושא. במוסך ביצעו בדיקה מקיפה וחיבור של הרכב למחשב מרכזי. בבדיקה זו הנכללת בבדיקות השגרתיות שצוות המכונאים של מוסך יונדאי מקפיד לבצע התגלתה תקלה הניתנת לתיקון שכללה נזילה במשאבת הדלק באוטו. הנזילה במשאבת הדלק היא זאת שגרמה להיכבות המנוע בנסיעה בעליות, שכן האוטו היה מוטה בשיפוע וזרם הדלק לא הגיע למנוע. הופתעתי לגלות כי מחיר התיקון לא היה מעל שלושת אלפים שקלים בלבד. לכן אני תמיד מקפידה שכל הטיפולים והתיקונים ברכבי יתבצעו על ידי מוסך יונדאי בלבד.

 

 

אודות טופ אינטראקטיב

טופ אינטראקטיב - קידום אתרים ופרסום באינטרנט

טופ אינטראקטיב

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר