כשסיוון פגשה מדפסת של יזמקו | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


כשסיוון פגשה מדפסת של יזמקו

פורסם בתאריך 03/29/2009 ע"י רונית אהרון בקטגוריה אינטרנט ומחשבים | צפיות: 887 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: מדפסת, מדפסת צבעונית, מדפסת משולבת, מכונת צילום

שמי סיוון ואני סטודנטית למדעי המדינה, שנה שנייה. באמתחתי מחשב, ואני מחפשת לקנות מדפסת. ורצוי שתהיה מדפסת צבעונית. שמעתי לאחרונה כי קיימות בשוק מדפסות משולבות המשלבות כ- 3 מכשירים במכשיר אחד. מדפסת משולבת מכילה מדפסת, מכונת צילום ופקס.
קיבלתי הרבה הצעות מכל מיני חנויות למיכון משרדי. אחת המדפסות שהדליקו אותי במיוחד הייתה מדפסת קיוסרה המשווקת ע"י חברת יזמקו. אמנם, המדפסת קצת יקרה אבל אין עוררין על איכותה והשירות שיזמקו מעניקה ללקוחותיה הפיל אותי מהכיסא.
חברת יזמקו מייצגת בלעדית את אחד הקונצרנים הגדולים בעולם – קיוסרה. יזמקו אינה מוכרת את מרכולתה ללקוח הסופי אלא היא משווקת דרך רשתות גדולות כמו אופיס דיפו, קרביץ וכיו"ב.
כל תקלה במדפסת או כל מכשיר ממשפחת המיכון המשרדי של יזמקו, זוכה לטיפולה המסור של מחלקת השירות המופלאה. כל תקלה באשר היא, מוזנק טכנאי לטפל בבעיה. השירות מאפשר לתת ללקוחותיו מענה מקצועי מאוד הכולל הליך שירותי מובנה שברגע שישנה תקלה, המוקד מפנה להמשך טיפול לטכנאי המתאים ביותר בהתאם למורכבות הבעיה. הרבה פעמים הטכנאי אינו מגיע פיסית לאתר הלקוח אלא מתחבר מרחוק ופותר את הבעיה מיידית. סיוון שאין לה רקע טכני, התלהבה במיוחד מהאפשרות להתחברות מרחוק והיתרון הנוסף הגלום בשירות הוא המיידיות. לא נותר לסיוון ליצור קשר ולהזמין את המדפסת המיוחלת ואת השירות הנהדר המתלווה לקניה.
 

אודות רונית אהרון

רונית אהרון

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר