מושיק עפיה - זמר ענק שלא מקבל מספיק הערכה | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


מושיק עפיה - זמר ענק שלא מקבל מספיק הערכה

פורסם בתאריך 06/09/2011 ע"י אלירן חדד בקטגוריה ביקורות | צפיות: 1571 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: מושיק עפיה, מוזיקה מזרחית, מוסיקה

 מושיק עפיה הוא אחד מהזמרים הגדולים של הזמר הים תיכוני אך מהפחות מוערכים.

מי שמכיר את המוזיקה הים תיכונית עוד לפני פריחתה והפיכתה למיניסטרים בשנים האחרונות בוודאי זוכר איך מרבית הזמרים המוכרים והמצליחים כיום התחילו את הקריירה המוזיקלית שלנם.
מושיק עפיה, ליאור נרקיס וקובי פרץ החלו לשיר עוד מהעשור הקודם שבו מרבית האוכלוסייה לא הכירה את שיריהם.
עם פריחתו של הז'אנר הים תיכוני נראה שמרבית הזמרים הבולטים קפצו שלב והפכו לפופולאריים ביותר ואף למקובלים יותר בתעשיית המוזיקה אך משום מה דווקא אצל הזמר מושיק עפיה נראה כי לא כך הדבר.
מושיק עפיה הוא זמר נשמה, אחד ששר מכל הלב ואומר תמיד את מה שיש לו להגיד גם אם זה לא מקובל. ייתכן וכי בעידן בו הפוליטיקה השתלטה על כל נחלה טובה דווקא הזמר הוותיק לא השכיל להבין כי על מנת להתקדם ולהפוך לאחד מהזמרים המצליחים במדינה הוא זקוק גם הוא כמו כולם לעגל פינות וללכת בין הטיפות.
כך למשל בתקופה האחרונה בו כל זמר ים תיכוני סימן לעצמו יעדי הופעות בלתי מושגים כגון: היכל התרבות, קיסריה ונוקיה, מושיק עפיה פרש מהמרוץ עוד לפני שהחל והודיע כי הוא לא מתכוון לפתוח הופעה גדולה רק משיקולי אגו ולהפסיד את כספו.
רגב הוד, אחד מעמיתיו פתח גם הוא הופעה בקיסריה וכשנשאל עפיה על כך בכלי התקשורת אמר מבלי לחשוב פעמיים על ההשלכות כי "גם רגב הוד יכול למלא את הירקון רק בתוך סירה עם פדלים", אמירה שגררה סערה תקשורתית וסכסוך בין האמנים.

מושיק עפיה תמיד היה זמר בחסד שנתפס כאותנטי ונאמן לקהל שלו וחוסר ההצלחה שלו בהשוואה לזמרים מקבילים שהחלו עמו קשה להבנה.
לכן ייתכן כי הסיבה הינה הקלות שבה הוא פותח את פיו גם אם זה האמת אך אם נשפוט אותו רק לפי שיריו ניתן לקבוע ללא ספק כי מדובר באחד מהזמרים הטובים ביותר בשנים האחרונות.

בכל שיר שהזמר מושיק עפיה מוציא ניתן להתחבר ברמת הטקסטים הייחודיים וכן הסגנון המוזיקלי משתנה משיר לשיר ומבלדה ללהיט מקפיץ.

בתקופה האחרונה נראה כי מושיק עפיה השכיל להבין את הכללים הלא כתובים שהוא צריך לכבד בכדי לקפוץ שלב ולהפוך לאחד האמנים הבולטים. הוא לא מרבה לדבר בתקשורת ואת מרבית זמנו מבלה באולפן ומקליט שירים לאלבומו החדש. בנוסף לאחרונה הוא מיסד את הקשר עם חברתו נטלי בברית נישואין מול אלפי חברים ובני משפחה דבר שעשה לו רק טוב.
הסינגלים האחרונים והמצליחים שהוציא כגון "עד שמצאתי אותך", "תנו לי כוח" ו"עוד הלילה" מראים את כוונותיו להגיע הקיץ הקרוב לשיא הקריירה שלו.

 

אודות אלירן חדד

אלירן חדד ביקורת מוזיקה מזרחית

אלירן חדד

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר