תחרות שההשתתפות בה לא פחות חווייתית מהזכייה בעזרת שיווק גרילה | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


תחרות שההשתתפות בה לא פחות חווייתית מהזכייה בעזרת שיווק גרילה

פורסם בתאריך 05/31/2011 ע"י דני ענבר בקטגוריה עסקים וכלכלה | צפיות: 991 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: פוטומרקטינג, פרסום גרילה, שיווק גרילה

הגרלות זה תמיד כיף. אבל כאשר ההגרלה אינטראקטיבית, מאפשרת בחירה בין כמה דגמים וצבעים של המוצר, מותירה לך מזכרת עם תמונה ססגונית שלך ושל המותג, שגם מתנוססת בשדרות מפורסמות בברלין ופתוחה להשתתפותו של כל המעוניין ברחבי העולם; זוהי לא רק הגרלה שכיף לזכות בה, אלא גם כזו שכיף להשתתף בה.

הקמפיין המבריק המדובר, הוא קמפיין גרילה ( פרסום גרילה, שיווק גרילה) של חברת הרכבים MINI, שהחל לפני כשבוע וחצי ויסתיים ממש היום (29.5.11).
כמו הסלוגן שלו "It’s Personal. Be Mini.", הוא מאפשר למשתתפיו לבחור באופן אישי את דגם המיני האהוב עליהם מבין ארבעה (MINI Hatch, MINI Convertible, MINI Clubman and MINI Countryman), לבחור צבע למראות החיצוניות מבין ארבעה, ולהצטלם עם זוג אוזניות תואמות באותו הצבע. התמונה המתקבלת היא של המשתתף עם האוזניות הנבחרות, כשלצידו דגם המכונית בו בחר, בצבעים תואמים. ניתן ליצור אותה באמצעות מכונה מיוחדת לצילום תמונות בברלין,MINI Photo Box, או באמצעות מצלמת מחשב דרך האינטרנט, כשאת התמונה יש להעלות ולערוך באמצעות אפליקציה של מיני בפייסבוק, אליה ניתן להגיע דרך עמוד המותג של החברה.(פוטומרקטינג)

כל התמונות, מועלות בזמן אמת למסך ענק של מודעות פרסום בשדרות Kurfürstendamm בברלין ומתחלפות ביניהן, כאשר הנרשמים דרך עמוד הפייסבוק, יכולים לראות את תמונתם מתנוססת במסך שעל השדרה בלייב סטרימינג דרך האינטרנט.

ייחודו של הקמפיין, הוא בכך שהוא מאפשר לאנשים ליהנות ממהלך הקמפיין ולא רק לצפות לפרס הנכסף. משתתפיו יכולים להביע את טעמם בבחירת הדגם והצבעים, להתרגש מתמונתם המתנוססת בשדרות ברלין ואף לקבל מזכרת לכך בצורת תמונה, כשהיקפו של הקהל אליו מכוון הקמפיין הינו עצום – 1.8 מיליון חברים של עמוד המותג של MINI בפייסבוק ולמעלה משני מיליון אנשים, שהוערך כי יחשפו פיזית לקמפיין, במיקומו בברלין.

מבחינת זכייה – לכל המועמדים סיכויים שווים, בין אם תמונתם נלקחה באמצעות מכונת ה-MINI Photo Box שממוקמת בברלין, או באמצעות אפליקצית הפייסבוק של MINI, כך שכל התמונות, נכנסות אוטומטית לתחרות. במהלך יוני יוכרז שמו של המנצח, שיוכל לזכות בדגם בו בחר, כשהמראות החיצוניות, תיצבענה בצבע בו בחר, ואכן, זה פרס אישי, מיני.

אודות דני ענבר

מנכ"ל חברת FrameME FrameMe היא חברת ניו-מדיה, צעירה וחדשנית, אשר מציעה שירותי photoMarketing (שיווק על בסיס תמונה) כפלטפורמה פרסומית להעברת מסרים שיווקיים הן בעולם הפיסי והן בעולם הדיגיטאלי http://www.frameme.co.il/

דני ענבר

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר