ליצנים באירוע שלכם | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


ליצנים באירוע שלכם

פורסם בתאריך 03/22/2009 ע"י שלומי אוחנה בקטגוריה ילדים | תגובות: 1 | צפיות: 1491 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: ליצן, ליצנים, ליצן לאירועים, אירועים לילדים, ליצנים למסיבות, מסיבות

ברגע הראשון שאנחנו שומעים את המילה - ליצן - מהדהד בראשינו צחוק גדול. אנחנו חוזרים להיות ילדים לכמה שניות. חוזרים לרגעי ההשתטות, לרגעים בהם היינו חופשיים לעשות את כל הדברים שרק רצינו, לאותם רגעים בהם היה לנו החופש להיות אנחנו, ללא גבולות, ללא מחסומים, ללא התניות. פשוט להיות. ואכן, כשאנחנו מזמינים ליצן לאירוע שלנו, זו בדיוק האווירה אליה אנו שואפים להגיע, ואותה- אנחנו רוצים להעניק לאורחים שלנו. ישנו מגוון עצום של ליצנים, לכל אירוע ולכל מטרה. העניין הוא לבחור את זה שיתאים לאירוע הספציפי שלכם, זה שיענה על כל הצרכים והמטרות שלכם, וזה- שמקצועיות היא שם המשחק אצלו.

אז איך באמת בוחרים ליצן מתאים? מקצועיות היא אכן חשובה יותר מכל, אבל איך יודעים שאותו ליצן אכן מקצועי ומיומן? נתחיל בזה שעדיף לקבל המלצות מחברים או מאנשים שאתם יודעים שבאירוע שלהם היה ליצן מוצלח שלא נשכח קיסמו ושחיוך עולה על פניהם של החוגגים, בכל פעם שמזכירים אותו. המלצות, בכל תחומי הבידור הן חשובות. שמועות מפה לאוזן הן השיטה הטובה ביותר לסינון ומציאת המפעיל המושלם בשבילכם. אם אין לכם המלצות על ליצן מסוים, פשוט גשו לרשימת ליצנים שנראית לכם מתאימה ומשם בחרו מספר ליצנים אופציונאליים. האינטרנט הפך להיות חבר טוב לכל אחד ואחת. השתמשו בו. לכו לראות את אותם ליצנים שבחרתם. ההופעה- היא הדבר האמיתי, והיא זו שבסופו של דבר קובעת את איכות ומקצועיות הליצן והתאמתו לצרכים האישיים שלכם.

לאחר שיש לכם מספר אופציות בחירה, בדקו את ניסיונו של הליצן, שאלו אותו, אל תתביישו ואל תרגישו לא נעים. זה הכסף שלכם, זהו האירוע שלכם, זוהי מטרתה של הבדיקה- לעשות את האירוע שלכם לטוב ביותר שיכולתם לעשות. לכן אותן בדיקות הכרחיות לבחירת הליצן המתאים. יש לבדוק מהי התוכנית האומנותית של הליצן, איזו מוזיקה הוא מביא עימו, לאילו גילאים מתאימה הפעילות, מה ההתמחות שלו, אבל הדבר החשוב ביותר הוא- החיבור שלכם אליו. בסופו של דבר, אנחנו אנשים, כולנו, והחיבור המנטאלי הוא מרכיב חשוב והכרחי ביניכם לבין האדם שצריך או מתעתד להפוך את האירוע שלכם למוצלח. חשובה כמובן גם האינטראקציה של הליצן עם הילד או הילדה שלכם. הם הרי מלכי האירוע, הם אלה שצריכים ליהנות, לחוות את החוויה עד סופה. הם וחבריהם. רוצים הפעלה מעניינת? הבחירה בידכם. לכל ליצן הפעלה ייחודית משלו. המסקנה שלכם מאותה פעילות צריכה וחייבת להיות מותאמת לילד שלכם, לאהבות שלו, לחלומות שלו ולתחומי העניין שלו. ישנם ליצנים שיש באמתחתם פעילויות שונות אשר אותן הם מתאימים לגילאי הילדים. קחו זאת בחשבון והביעו את כל רצונות הילד וכמובן הרצונות והציפיות שלכם מהליצן או הליצנית. חלק מהליצנים אוגדים בתוך אותה פעילות ייחודית להם, מספר רעיונות משעשעים, והרשימה אינסופית. איפור ילדים, קרנבל ריקודים, מופע קסמים הומוריסטי, בובות ענק, סדנאות שוקולד מלאות טעם טוב, מפלי שוקולד, מכונת בועות סבון, משחקי מצנח, פרסים, הפתעות, בלונים בצורות שונות ומשונות, התאמת בגדי נסיך או נסיכה לילדים או כל תלבושת בסגנון התואם את נושא האירוע, מתנפחים, דוכני מזון, פינות ליטוף, מעגל מתופפים, דרבוקות, כלי הקשה שונים, טקס העוגה, בועות ממתקים, ריקודי דיסקו, קעקועים נצנצים ועבודות יצירה שונות ומגוונות. לעיתים יבחר הליצן נושא מיוחד ליום ההולדת או לאירוע הספציפי אותו אתם חוגגים. נושאים כגון, פעילות אינדיאנית, קאובוי, גיבורי-על כמו סופרמן, ספיידרמן, באטמן, פאור-ריינג'רס ועוד. בנוסף, ישולבו נושאים הלקוחים מהאגדות, כמו שלגיה ושבעת הגמדים, פיטר-פן, מלכת הפרחים, הפיה הטובה וסינדרלה, מג'יק-וומן, וכמו-כן, גם ברבי ובראץ. גם תוכניות טלוויזיה, יכולות להפוך לנושא האירוע שלכם.

התוכנית הישרדות הפכה לשם דבר בתוכניות ההפעלה של אירועי הילדים. גם צבי הנינג'ה ובוב הבנאי הם כוכבי אירועי הילדים. שילוב של קסמים בתוך הצגות ילדים מוכרות, גם הוא אופציה מרהיבה ויצירתית. מיץ פטל, אליעזר והגזר, דירה להשכיר, הדג שלא רצה להיות דג, הביצה שהתחפשה ועוד. פינות הפעלה לילדים, באירועים של מבוגרים, הן דרך מעולה לשילוב ליצנים. קבלת פנים ליצנית ומצחיקה, גם היא אופציה אותה ניתן לקחת כשאתם מזמינים ליצן לאירוע שלכם. התחלת אירוע באנרגיות טובות, מצחיקות וחיוביות, יכולה להשפיע על כל מהלך האירוע עצמו. רחבת הריקודים, יכולה להיות גם היא מנת חלקם של הליצנים ובובות הענק המצטרפות אליהם. המשותף לכל הרשימה הארוכה הזו, היא חשיבותה של מערכת הגברה איכותית, וכמובן כל האבזור הנדרש כאשר האירוע מתקיים במרחב הפתוח. ניסיון הוא יתרון. כפי שהוזכר בהתחלה, ניסיונו של המפעיל, חשוב ומהותי. ישנם ליצנים שעברו הכשרה מקצועית בלימודי משחק ותיאטרון, הדרכה לגיל הרך, או כל הכשרה אחרת שמעניקה לאותו מפעיל יתרון יחסי על פני אותם מפעילים שלא רכשו ידע זה. אבל, באותה נשימה, יכול מפעיל מסוים, להיות מושלם, מקצועי, מאתגר ומעניין גם ללא אותם לימודים. הליצן- טבוע באישיותו, במהותו, באופיו. לכן לימודים כאן אינם הכרחיים, אך יכולים לתת למפעיל כלים נוספים. ושוב- אין כל חיסרון במפעיל שהוא מוצלח ומקצועי ללא הכשרה ספציפית. אין כאן כל סתירה, אלא מידע בלבד שלעיתים, ורק לעיתים, יכול להיות לעזר. מתי להחליט להזמין? עדיף כמה שיותר מוקדם. ליצנים עסוקים ועובדים הם אלה שיהיו מנת חלקכם בבחירה הסופית. היומן המלא שלהם, הוא כרטיס ביקור מעולה לביקוש שלהם בשוק. עומס ב"מרכז ההזמנות"- הוא יתרונם... לכן, חודש לפני האירוע, יהיה זמן מתאים לסגירת תאריך הגעתו של הליצן לאירוע שלכם. גם אתם, תהיו רגועים שהכל מסודר וסגור. בנוסף, חשוב לוודא, שאם במידה ותהיה בעיה שאינה תלויה באותו ליצן, יהיה לו גיבוי ביום האירוע שלכם. שאלה חשובה, שמעניין איך יגיב אליה כל מפעיל. תשובה מקצועית והולמת היא יתרון נוסף לבחירת המפעיל. ליצנים. הדרך המובטחת ליצירת אירוע שיגרום לאורחים שלכם לחייך בכל רגע. גם אחרי שהכל יסתיים. אז בדקו, השוו, לכו לראות לפני שאתם מזמינים והכי חשוב- אל תפסיקו לחייך.

תמיד. - מסיבות

אודות שלומי אוחנה

שלומי אוחנה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר