טיולים מאורגנים בארץ | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


טיולים מאורגנים בארץ

פורסם בתאריך 05/08/2011 ע"י מיכל שדה בקטגוריה טיולים ומסלולים | צפיות: 2065 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: טיולים מאורגנים בארץ, טיולים, טיולים עם המשפחה, טיול עם ילדים

טיולים מאורגנים בארץ


 


טיולים מאורגנים בארץ יכולים להיות פשוט מושלמים בתורה מתנה עבור אדם החוגג יום הולדת או כל אירוע משמח אחר. אנשים רבים מארגנים לחבריהם ולמשפחתם הקרובה טיולים מאורגנים בארץ לרגל המאורע ובסופו יושבים כולם במסעדה, או לעתים עורכים פיקניק בחיק הטבע, וסועדים את לבם. רעיון זה לציון ימי הולדת הינו רעיון נחמד מאוד שרוב האורחים מאוד נהנים ממנו. טיולים מאורגנים בארץ לעתים מתרחשים במקומות בהם היינו פעמים רבות. עם זאת, ההסברים של מדריך או של מדריכה מנוסים והסיפורים שבהם מתבלים את הטיול גורמים לנו לראות את אותם המקומות המוכרים באור שונה לחלוטין. הרי גם כשמטיילים פעמים רבות למדבר, לים המלח, לירושליים או לכנרת – מקומות מתויירים מאוד על ישראלים רבים, כאשר מבצעים טיולים מאורגנים בארץ לאותם המקומות החוויה שונה לגמרי.


טיולים מאורגנים בארץ לעתים קרובות גם מגלים לנו פינות חמד שונות בארץ שכלל לא ידענו על קיומם. מעיינות חבויים, נחלים נסתרים, אנדרטאות מרשימות, פינות טבע נעימות ונקודות תצפית שמהן ניתן להשקיף על נוף עוצר נשימה הם בדיוק המקומות שניתן לגלות במסגרת טיולים מאורגנים בארץ. מי שרוצה לארגן טיול מאורגן הכולל מדריך מנוסה יכול לבחור האם הוא מעוניין בטיול רגלי המתאים למיטיבי לכת או האם הוא מעוניין בסיור המתאים לאנשים מבוגרים. ישנם טיולים מאורגנים בארץ, כאמור, באיזורים גיאוגרפיים רבים הכוללים גם טיולים מאורגנים בתוך ערים וגם טיולים מאורגנים בטבע.


טיולים מאורגנים בארץ מתאימים מאוד גם למספר משפחות אשר רוצות להתארגן יחד ולהנות מטיול בשבילי ארץ ישראל. הורים רבים אינם יודעים להסביר לילדיהם מהם הסיפורים אשר עומדים מאחורי מקומות מפורסמים. על כן כאשר מזמינים טיולים מאורגנים בארץ עם מדריך מנוסה ניתן גם להחכים וגם לדאוג שהילדים יידעו הכל על אותו מקום. מדריכים רבים מתבלים את ההסברים שלהם במשחקים שונים ובהפעלות לילדים מה שהופך את הטיול למהנה וכיפי יותר עבורם. אם המדריך טוב בעבודתו גם המבוגרים ייהנו מהפעלות שונות דוגמת חידות, משחקים ועוד. קיימת גם חוויה חינוכית מאוד גדולה וגם חוויה מהנה בפני עצמה במסגרת החוויה של טיולים מאורגנים בארץ.


 

אודות מיכל שדה

פארק אוטופיה

מיכל שדה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר