מיטות נוער | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


מיטות נוער

פורסם בתאריך 05/05/2011 ע"י מיכל שדה בקטגוריה עיצוב פנים | צפיות: 748 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: מיטות נוער, מיטות ילדים, חדרי ילדים ונוער, רהיטי ילדים

 


  מיטות נוער


 


מיטות נוער צריכות להתאים למתבגר ולצרכיו בצורה אידאלית וללא פשרות.


מתי קונים מיטות נוער?


אל דאגה, בפרט זה יעדכנו המתבגרים מיד עם הרגשת אי נוחות קלה בעת השינה. מתבגרים רבים טורחים לציין ולידע את ההורים באשר לחוסר התאמה של מיטת הילדות שלהם והם מבקשים להחליפה לסוג מיטות נוער. המתבגרים שלנו צומחים בקצב מסחרר לכן אל תתפלאו אם פתאום ידווח לכם על רגלים שנתקלות בקצה המיטה ועל שינה לא סדירה ונוחה על המיטה הקיימת. אין גיל ספציפי בו ניתן לקבוע כי הילד זקוק להחליף למיטות נוער, כל טווח ההתבגרות יאה ומתאים למעבר לשינה על מיטות נוער בהתאם לדיווח האישי לפי הקצב של כל מתבגר ומתבגרת.


איזה סוג מיטות נוער יש לקנות?


יש מגוון רחב של מיטות נוער, חלקן מתקפלות וחלקן לא, לחלקן יש קונספט עיצובי מדליק והשאר פשוטות אך נוחות. בשיקול זה צריך להתייחס לגודל החדר ולצרכי המתבגר. נער או נערה המבקשים לשמור על מרחב גדול ככל הניתן בחדר אך עם זאת מעוניים לארח חברים וודאי יאהבו מיטות נוער מתקפלות לספה או מיטות ספר כפי שאנו נוהגים לכנות חלק מהן. אחרים דווקא יעדיפו מיטות נוער דומיננטיות שיתפסו את כל מרחב החדר אך עדיין אין צורך או אפשרות במיטה זוגית ולכן מיטות נוער בגודל מיטה וחצי יהיו אידאליות עבורם. חשוב להקפיד על נוחות המזרון ולא להתפשר על איכותו. לכן למסע קניות זה עדיף לגרור איתכם את המתבגר גם אם יגיב במרדנות או סירוב.


מה מחיר של מיטות נוער?


ובכן, המחיר משתנה מספק לספק, מהתוספות שניתן להרכיב , סוג הבד וכמובן המזרן. בעת מעמד הקנייה אפשר וכדאי לבקש הנחה. זו ניתנת לרב באופן סמלי כדי שהלקוח יצא מרוצה וירגיש שעשה קנייה כדאית. בסגירת העסקה חשוב לשאול לגבי הובלה והזמן המקסימלי להגעת המשלוח. שימו לב כי פרטי ההזמנה מדויקים הן בבחינת דגם מיטות נוער והן לגבי פרטיכם האישיים.


מה זמן השימוש במיטות נוער?


מיטות נוער משרתות את הנער או הנערה נאמנה גם לאחר תקופת התבגרותו. ניתן לראות צעירים וצעירות רבים שמעדיפים להעביר איתם את מיטות הנוער לדירות השכורות שלהם ולא מוותרים עליהן. מיטות נוער אשר ישארו בבית ההורים וודאי ישרתו את האחים הצעירים יותר או אורחים שקופצים לבקר.


 


 

אודות מיכל שדה

שגם

מיכל שדה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר