פרסום עסקים | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


פרסום עסקים

פורסם בתאריך 04/13/2011 ע"י asi sha בקטגוריה הקמה וקידום אתרים | צפיות: 462 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: מיקום בגוגל, קידום אתרים בגוגל, קידום אתרים, מקדם אתרים, קידום, שיווק באינטרנט, פרסום עסקים

פרסום עסקים הולך ותופס תאוצה בשנים האחרונות, ברחבי האינטרנט. אדם ממוצע גולש באינטרנט לא מעט שעות ביממה, במהלכן הוא נחשף לכמות בלתי מבוטלת של עמודי אינטרנט ביום אחד. לכן חייב כל בעל עסק לפרסם את העסק שלו באינטרנט, ולהתחרות על תשומת ליבו וכיסו של הגולש.

פרסום מוצרים

בעלי עסקים המוכרים מוצרים דוגמת מוצרי חשמל ואלקטרוניקה, יכולים לפרסם את מרכולתם לקנייה אונליין, באתרי מכירות רבים ברשת, דוגמת ZAP , וואללה שופס, ודומיהם. אתרים אלו מרכזים תנועה רבה של גולשים, המחפשים ברגע זה ממש, לקנות מוצרים אונליין. המודלים של המכירה הם רבים, החל מקניות קבוצתיות, דרך השוואות מחירים, וכלה במכרזים ובמכירות אישיות. הנוסחה היא אחידה בכולם, לתת לגולש את ההרגשה שעשה את העיסקה המשתלמת ביותר, מבלי לצאת מן הבית. המפרסם הרוויח מכירה, ללא עלות של תצוגה ואיש מכירות. בנוסף קיימות פלטפורמות פרסום נוספות של מוצרים בפורטלים גדולים, דוגמת וואלה ו YNET-בצורת באנרים המושכים את העין. דוגמא מצוינת לפרסום מוצרים הם מוצרי התיירות המשווקים באינטרנט בצורה מקסימילית ואגרסיבית.

פרסום אתר העסק

צד נוסף של פרסום עסקים באינטרנט הוא פרסום אתר העסק. לדוגמא חברת רהיטים בעלת אתר מרשים, תרצה למשוך על ידי פרסום, תנועת גולשים רלוונטית לאתר, שתמיר את הפרסום בכסף שיוציא הגולש בסופו של דבר, בבית העסק. פרסום אתרי עסקים, נעשה במגוון צורות, ובין היתר באמצעות קידום אורגני בגוגל, ניהול קמפיין ממומן מבוסס הקלקות, פרסום באינדקסים ובפורטלים רלוונטים.
פרסום עסקים קצר טווח במיניסייטים

קיימים מקרים בהם נרצה לפרסם לטווח קצר. לדוגמא: מכירת דירות אחרונות בפרויקט יוקרתי. במקרים כגון אלו הפרסום יעשה כך שהגולש יגיע למיניסייט יעודי, התפור לקמפיין. את הבאנרים נפרסם באתרים רלוונטים דוגמת יד2, הומלס ודומיהם. מיניסייטים התפורים לקמפיינים בצורה ספציפית, הוכיחו עצמם ככלי שיווקי המשיג לידים איכותיים ורבים, בזמן קצר יחסית.
פרסום עסקים בפורטלים גדולים

פרסום עסקים בפורטלים גדולים הנהנים מחשיפה אדירה, הוא כלי אפקטיבי רק אם יש לך מה למכור לכולם. יש לזכור שפרסום זה הוא יקר, בשל העובדה שמרבית האוכלוסיה צופה בו ולכן יתאים למוצרים יקרים דוגמת נדל"ן, שיכולים למשוך כל אחד ושהרווח בצידם גדול.
פרסום עסקים בפורטלים קטנים

פרסום עסקים פורטלים קטנים הממוקדים לנושא מסוים, אפקטיבים לבעלי אתרי עסקים העוסקים באותו הנושא. יש לוודא שכמות התנועה בפורטלים אלו וצורת החשיפה, תואמים את התקציב, ואינם מנופחים. יש לבדוק באילו מיקומים בגוגל מופיע הפורטל בביטויי מפתח רלוונטים לתחום, ובאילו אפיקי פרסום אחרים משקיע הפורטל.

אודות asi sha

asi sha

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר