פרסום במנוע החיפוש | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


פרסום במנוע החיפוש

פורסם בתאריך 04/13/2011 ע"י asi sha בקטגוריה הקמה וקידום אתרים | צפיות: 517 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: מיקום בגוגל, קידום אתרים בגוגל, קידום אתרים, מקדם אתרים, קידום, שיווק באינטרנט, פרסום במנועי חיפוש

פרסום במנועי חיפוש הינו חשוב מאין כמותו לבעלי אתרים המייצרים הכנסות מגולשים המבקרים באתר שלהם. מנועי החיפוש השונים מציעים פלטפורמות פרסום שיפורטו בהמשך. כל בעל אתר עסקי חייב לפרסם במנועי חיפוש על מנת להתחרות על תשומת ליבו וכיסו של הגולש. מיליוני עמודי אינטרנט נצפים מידי יום בישראל וכמות נכבדה של גולשים מגיעה דרך מנוע החיפוש, בחיפוש של ביטוי מסוים.

פרסום במנוע החיפוש בגוגל

למנוע החיפוש גוגל פלטפורמת פרסום אינטרנטית המשוכללת והמתקדמת בעולם מכל הבחינות הנקראת Adwords. הפרסום מתבצע באמצעות פרסום מודעות מילים, לצד ומעל תוצאות החיפוש הרגילות. מודעות המילים מושכות את תשומת ליבו של הגולש שמקליק עליהן ונכנס אל עמוד האינטרנט אליו מכוונת המודעה. בהגדרת הקמפיין בגוגל ניתן להגדיר מודעה שונה לכל מילת חיפוש או לכל קבוצת מילות חיפוש. ניתן להגדיר שהמודעות יופיעו בצורה מדויקת או בצורה מורחבת. כלומר יופיעו בדיוק בחיפוש הביטויים המוגדרים (מדויקת) או יופיעו בכל ביטוי חיפוש המכיל את המילה המוגדרת לחיפוש מורחב (מורחבת). מחיר הפרסום מבוסס הקלקות ומתומחר בשיטת המכרז פר מילת חיפוש. כלומר לכל מילת חיפוש אתה קובע כמה מקסימום אתה מוכן לשלם על הקלקה ומיקום המודעה שלך נקבע בהתאם, מתחת למודעות שמוכנות לשלם יותר ממך. כמובן שמודעה שאינה מוקלקת מקבלת ציון איכות נמוך וגוגל יציג אותה נמוך ממודעה שמייצרת עבור גוגל כסף מקליקים. לסיכום, המודעות ימוקמו לפי הכסף שהן מכניסות לגוגל והדבר תלוי בתמורה הכספית שמוכן בעל המודעה לשלם עבור כל קליק, ובמידת האטרקטיביות של המודעה.

פרסום במנוע החיפוש בוואלה

למנוע החיפוש וואלה פלטפורמת פרסום הדומה לפלטפומה של גוגל הנקראת AdVantage . גם בה הפרסום מתבצע על ידי מודעות מילים המופיעות לצד תוצאות החיפוש הרגילות והמקשרות לאתרי המפרסמים. בנוסף מעל תוצאות החיפוש מוכרת ואללה תוצאות ממומנות בליווי לוגו צמוד.
פרסום במנועי החיפוש נענע ו YNET

אינדקסי החיפוש של נענע ו- YNET מוכרים את המקומות הראשונים בתוצאות החיפוש למפרסמים. בנוסף מוכרים גם שלושה מקומות ראשונים בצורה אופקית כמקום הפרסום האטרקטיבי ביותר באינדקס.

ככלל עדיפה למפרסמים שיטת הפרסום המבוססת הקלקות. שיטה זו מדידה יותר ונותנת למפרסם שליטה והבנה מה הוא מקבל מול מה הוא שמשלם. בפרסום מבוסס תשלום קבוע, אין לך יכולת לדעת מראש מה אתה מקבל. גם אם תקבל מעט הקלקות, עדיין תשלם הרבה כסף.

אודות asi sha

asi sha

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר