פרסום אתרים בגוגל | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


פרסום אתרים בגוגל

פורסם בתאריך 04/13/2011 ע"י asi sha בקטגוריה הקמה וקידום אתרים | צפיות: 524 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: מיקום בגוגל, קידום אתרים בגוגל, קידום אתרים, מקדם אתרים, קידום, שיווק באינטרנט, פרסום אתרים בגוגל

מנוע החיפוש גוגל הוא מנוע החיפוש המוביל בישראל בכמויות החיפוש בו, ובכמות האתרים הנצפים ביום אליהם מגיעים גולשים דרכו. הפרסום בגוגל מתבצע בצורה של מודעות מילים לצד החיפוש האורגני. פרסום אתרים בגוגל הינו מדיד ונותן למפרסם פלטפורמת פרסום משוכללת באמצעותה ניתן להגדיר תקציב חודשי ותקציב יומי לפרסום. מחירי הפרסום מבוססים על שיטת המכרז, ואטרקטיביות מיקום המודעות פר מילת חיפוש, נקבעת לפי המחיר המקסימלי לקליק אותה מציע המפרסם, וכמו כן על פי אחוז ההקלקות של אותה מודעה. ככל שהמחיר המוצע למודעה גבוה יותר, ואחוז הלחיצות גדול יותר, כך גם תמוקם המודעה במיקום אטרקטיבי יותר. הקלקה על המודעה תוביל לאתר המפרסם.

מטרות הקמפיין

אם מטרת הקמפיין, מעבר להשגת הקליקים, היא מיתוג והכנסת המותג לתודעה, הרי שעלינו להגדיר קמפיין עם מחיר גבוה לקליק על מנת להשיג מיקומי מודעה גבוהים ביותר שיחשפו את המותג שלנו למספר הגולשים המקסימלי. אם המטרה שלנו היא להשיג מקסימים קליקים בתקציב נתון, נתחיל ממחירי קליק נמוכים ונטפס איתם אט אט עד שנגיע למיצוי תקציב הקמפיין. בנקודה זו השגנו מקסימום קליקים לקמפיין שלנו.

הקמת קמפיין ממומן

נכין רשימת מילות חיפוש בהן נרצה לפרסם ונחלק אותן לקבוצות, כאשר לכל קבוצת מילים נגדיר מודעת מילים רלוונטית ונכוון את ההקלקה שלה לדף הרלוונטי באתר. נגדיר תקציב חודשי ותקציב יומי. נשים לב כי ניתן להגדיר מילת חיפוש לפרסום בצורה רחבה, כלומר נופיע בכל ביטוי חיפוש המכיל מילת חיפוש זו, וניתן גם להגדיר פרסום למילת חיפוש בצורה מדויקת. כלומר שבחיפוש של ביטוי זה במדויק תופיע המודעה. בנוסף ניתן להגדיר ביטוי חיפוש בו לא נרצה להופיע. לדוגמא: למי שמפרסם פרגולות ורוצה להופיע בכל הביטויים המכילים את המילה "פרגולות" נגדיר פרסום למילה פרגולות בצורה רחבה. אבל אם פרגולות אלומיניום אינן מעניינות אותנו, אלא פרגולות עץ בלבד, נגדיר כך שבביטוי "פרגולות אלומיניום" לא נופיע. בנוסף יש לשים לב לעובדה שפרסום נרחב של מילת חיפוש לא נותן לנו את האופציה לקבוע מחיר מקסימילי פר ביטוי חיפוש ספציפי הנגזר מהמילה "פרגולות". לכן נכון יותר להגדיר פרסום בצורה מדויקת, ולפרוש בקמפיין את כל קבוצת המילים הנגזרת מהמילה "פרגולות", ולקבוע מחיר הקלקה מקסימלי לכל מילה. בצורה זו נייעל במידה רבה את הקמפיין שלנו, ונוכל לקבוע מה חשוב לנו יותר או פחות.

ניהול קמפיין ממומן

מחירי הקליקים של המפרסמים משתנים מיום ליום ועלינו לעקוב אחר הקמפיין ולעדכן מחירים למילים בהתאם. במהלך ניהול הקמפיין גם נלמד אותו ונייעל אותו באופן מתמיד, ונוסיף קבוצות מילים ומודעות חדשות.

ניתוח הקמפיין

ניתוח הקמפיין הוא שלב הכרחי שלאחריו נסיק מסקנות ונשנה את הקמפיין בהתאם. ראשית נבדוק אילו מודעות נתנו לנו המרה מקסימילית לכסף שהשקענו, כלומר הניבו כסף לבית העסק יותר מכל שאר המודעות. כנראה שבמוצרים הללו יש לנו יתרון יחסי בשוק, או שהמודעות שלנו היו מוצלחות יותר מאחרות. נבחן את העניין ונשאף להמרה גבוהה יותר גם בשאר המודעות, על ידי ניסוח טוב וממוקד יותר. לעומת זאת מודעות שעלו לנו כסף רב ולא הניבו מספיק מכירות, נוריד מהקמפיין או לפחות נבחן שוב האם הן רווחיות וכיצד לגשת אליהן באופן שונה.

על כל השלבים להתבצע בצורה שגרתית וחוזרת, למשך כל אורך חייו של הקמפיין.

אודות asi sha

asi sha

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר