שיווק באינטרנט | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


שיווק באינטרנט

פורסם בתאריך 04/13/2011 ע"י asi sha בקטגוריה הקמה וקידום אתרים | צפיות: 536 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: שיווק במנועי חיפוש, שיווק אתרים, קידום אתרים, קידום בגוגל, אתרים, קידום באינטרנט, שיווק באינטרנט

שיווק באינטרנט הוא כלי מצוין לשיווק עסקים פיסיים ווירטואלים כאחד. פלטפורמות הפרסום הרבות בעזרת כלים סטטיסטיים הופכות את תהליך השיווק למדיד, וכך כל ערוץ שיווקי באינטרנט נותן לנו את הכלים למדוד אותו ובכך להחליט אם הוא משתלם לנו ואם לאו. כל התכנים וניסוחי המודעות שלנו הם ברי שינוי בלחיצת כפתור בשונה מאד מהמדיה הכתובה.

רוב האנשים חושבים ששיווק באינטרנט מתבטא בכמות הגולשים הרלוונטית לאתר. ואכן זהו פרמטר חשוב והכרחי לתהליך אך לא די בכך. בהמשך נפרט את השלבים לתכנון התהליך השיווקי באינטרנט.
תכנון האתר

ראשית נתכנן את האתר לעסק שלנו בצורה כזו שיהיה נקי מרעש וממוקד מטרה. לא נרצה להסיח את דעת הגולשים מהמוצרים שלנו. על הניווט באתר שלנו להיות נוח ולא מסורבל. נדאג להבליט את המוצרים או העמודים החשובים ביותר באתר כך שיהיו ראשונים בכל תפריט. נדאג שיהיה לנו טופס "צור קשר" במקום בולט בכל עמוד באתר. לכל מוצר ניתן פירוט ברור ולא מעייף. ניצור דף ממוקד לכל נושא ולא דפים המכילים יותר מנושא אחד.
כתיבת תוכן לאתר

לכל עמוד וכל מוצר באתר נכתוב תוכן רלוונטי מפורט ומדוייק. הכתיבה צריכה להיות שיווקית הקוראת את הגולש לפעולה. ניתן ליצור תוכן הקורא לפעולת התקשרות לבית העסק והרי דוגמא: "לפרטים אודות המבצעים המיוחדים שלנו צרו קשר". אנשים אוהבים מבצעים וטקסט שכזה יקרא לפעולת יצירת קשר לגולשים רבים. הטקסט באתר הוא זה שימכור עבורכם והוא הדבר החשוב ביותר באתר. גם העיצוב חשוב אבל הוא לא יעשה את עבודת המכירה. הטקסט הוא זה שקורא לפעולה. חשוב לארגן את הטקסט בפסקאות קצרות עם כותרות ביניים ברורות.
עיצוב האתר

עיצוב האתר חשוב גם הוא להצלחה השיווקית של האתר. על קשת הצבעים להתאים למסרים השיווקיים ולמוצרים אותם נרצה לשווק. העיצוב צריך להיות נקי וללא הרבה אלמנטים זזים במסך.
הזרמת תנועת גולשים לאתר

לבסוף נרצה להזרים גולשים אל האתר. זאת נשיג על ידי פרסום אינטרנטי במנועי חיפוש ופורטלים רלוונטיים, קידום אתרים אורגני במנועי חיפוש ועוד.
ננתח את תנועת הגולשים באתר. נראה מהו משך הזמן בו הם שוהים באתר, ובאילו דפים הם צופים. נחשב יחס המרה, כלומר מהו האחוז של הגולשים שביצע פעולה באתר או יצר קשר עם בית העסק.
שיפור יחס ההמרה

כדאי לנו להשקיע כסף בשיפור יחס ההמרה באתר. יש לזכור כי השקעה נוספת בפרסום ממונפת פעם אחת. לאחר שהגולשים שהגיעו מהשקעה בפרסום עזבו את האתר נגמר ההחזר על ההשקעה. השקעה בשיפור יחס המרה יוצרת החזר כספי לעד.

אודות asi sha

asi sha

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר