מיקום בגוגל | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


מיקום בגוגל

פורסם בתאריך 04/13/2011 ע"י asi sha בקטגוריה הקמה וקידום אתרים | צפיות: 964 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: מיקום בגוגל, קידום אתרים בגוגל, קידום אתרים, מקדם אתרים, קידום, שיווק באינטרנט

מי צריך את זה ?

מיקום בגוגל או נכון יותר מיקום טוב בגוגל, עבור תוצאות חיפוש רלוונטיות הוא שם המשחק בהצלחת עסקים בשיווק העסק שלהם באינטרנט. החכמה היא כמובן להתברג במיקום טוב בגוגל עבור ביטויי המפתח שלהם נפח חיפוש גבוה, שכן אם נופיע במקום ראשון בגוגל עבור ביטוי מפתח בעל נפח חיפוש נמוך, הדבר לא ממש יסייע לנו מכיוון שכמות הגולשים שתגיע לאתר שלנו כתוצאה מחיפושים אלו, היא נמוכה.
כשאנו מדברים על מיקום בגוגל, אנו מתכוונים כמובן להתברגות בביטויי המפתח המשמעותיים ביותר בתחום העיסוק שלנו. אך למטבע זה יש גם צד נוסף והוא התברגות במיקום גבוה בגוגל גם בביטויים להם נפח חיפוש נמוך אך בכמות רבה של ביטויים כאלה. היתרון בגישה זו הוא שתחרותיות הקידום בכל אחד מהביטויים האלה היא נמוכה, והסיכוי שלנו להגיע למקומות הראשונים הוא גבוה. אם נגיע למקומות הראשונים בכמות גדולה מאד של ביטויים הרווחנו הרבה כניסות לאתר שלנו.
איך משיגים ?

כדי להשיג מיקומים טובים בגוגל לביטויי המפתח אותם בחרנו לקדם, עלינו לייצר עמודים רלוונטים באתר שלנו עבור ביטויים אלו. כל עמוד יקודם על ביטוי או קבוצת ביטויים באמצעות תהליך של השגת קישורים חיצוניים ממגוון מקורות לעמודים הללו. כמובן שבביטויי מפתח תחרותיים יהיה לנו קשה להתברג גבוה ונצטרך לשכור את שירותיה של חברת קידום אתרים טובה ומקצועית.
איך בודקים מיקומים בגוגל ?

כבעלי עסק העושים קידום אתרים אורגני בגוגל, נרצה לבדוק לעיתים תכופות את מיקומי האתר שלנו בתוצאות החיפוש לביטויי המפתח שבחרנו לקדם. אם יש לנו יותר משלושה ביטויים יהיה לנו קשה ולא נוח לבדוק מיקומים אלו בצורה ידנית. לשם כך יש מגוון תוכנות שיעשו לנו את העבודה דוגמת free google monitor tool.
שוני בין חיפושים שונים

לעיתים כשנבדוק מיקומים בגוגל של אתר מסויים נבחין בחוסר עקביות בתוצאות. כלומר נראה תוצאות שונות בשני חיפושים שונים. הסיבה לכך היא שגוגל מנתב כל שאילתת חיפוש לאחד מהשרתים שלו ( לפי בקרת עומסים ) , ולא כל השרתים מסונכרנים בהכרח על אותו מידע בכל רגע נתון.
שוני בין מדינות

קיים שוני מובנה באלגוריתם של גוגל בין תוצאות החיפוש בין מדינות שונות. השוני נובע מכך שגוגל מתייחס למדינה בה מבוצע החיפוש ובאיזה מנוע של גוגל מבוצע החיפוש (google.co.il, google.com, google.fr וכולי ).
על מנת לדעת מהו מיקום האתר שלנו בביטוי מסויים במדינה מסויימת במנוע ספציפי של גוגל נוכל להעזר בכלי הזה של גוגל המיועד למנהלי קמפיינים ממומנים המעונינים לראות את פרסום מודעותיהם במדינות הייעד https://adwords.google.com/select/AdTargetingPreviewTool

נקליד את ביטוי המפתח, נבחר את המדינה והאיזור ונבחר גם באיזה גוגל להשתמש.
לניהול קמפיינים אורגניים של קידום אתרים בחו"ל, כלי זה הוא המדד למיקום האמיתי.

אודות asi sha

asi sha

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר