ריצה? הליכה? שחייה? כמה עצות לבחור את הספורט המתאים לכם ביותר | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


ריצה? הליכה? שחייה? כמה עצות לבחור את הספורט המתאים לכם ביותר

פורסם בתאריך 04/07/2011 ע"י יוני לוי בקטגוריה ספורט | צפיות: 1032 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: לעשות ספורט

ריצה? הליכה? שחייה? כמה עצות לבחור את הספורט המתאים לכם ביותר


כשרוצים להתחיל לעשות ספורט, מרגישים כמו ילדים בחנות ענקית של ממתקים. שאלות רבות מעסיקות את הראש: כיצד אוכל לבחור את הענף הספורט שמתאים לי ביותר? מה בכלל ההבדלים בניהם? ומה אעשה אם ריצה לא תהיה לי טעימה?


אז קודם כל, שאפו על נטישת הכורסה והבהייה בטלווזיה. ודבר שני – חשוב שתבחרו בספורט שאתם אוהבים. אחרת, יהיה לכם קשה להתמיד.


נתחיל בסוג פעילות הכי פשוט, שלא מצריך שום אמצעי עזר מלבד זוג נעליים – הליכה. אמנם מדובר בספורט שגרתי משהו, אבל אפילו אם אתם נמצאים בחופשה במקום שכוח אל, זהו פתרון מצוין. כך תוכלו לנצל את הערבים הפנויים או את הבקרים הנעימים להליכות, ואולי אף לרתום למאמץ המשותף את בן או בת הזוג. ההורמונים המופרשים בזמן פעילות יסייעו לכם להרגיש רגועים יותר ולהשיג בהירות מחשבתית. אז אם אתם עומדים בפני החלטה חשובה, צאו להליכה של חצי שעה ותחזרו שלווים יותר, ואולי גם קצת רזים יותר.


למי שקרבי יותר באופיו, אומנויות לחימה יכולות להפוך לחממה טובה לפריקת אגרסיות – תוך חיטוב הגוף. לעצבניים קצת פחות מומלץ לרוץ – זה מאתגר, שורף יותר קלוריות ומאיץ כמעט כל תהליך חיובי בגוף. החל מחילוף חומרים גבוה יותר ועד לשיפור מצב הרוח.


אם אתם סובלים מעודף משקל, או שונאים להזיע, תוכלו להתמכר בקלות לשחייה. הפעילות הרטובה מאפשרת לעבוד בצורה מאוזנת יחסית על כל שרירי הגוף, אינה יוצרת עומס על המפרקים – וגם מעוררת געגועים נוסטלגיים לילדות.


ואם החבר מהמשרד ממול משכנע אותך להצטרף לטיול אופניים, אולי הגיע הזמן לשקול את הרכיבה כספורט המומלץ. גם הוא נחשב לכיפי ומגוון במיוחד, ומאפשר לנצל את הסופ"שים הפנויים להקדשת זמן איכות לבני משפחה או לחברים.


מועדוני הכושר למיניהם משגשגים מתמיד, ומציעים למתאמנים מגוון שיעורי ספורט כגון, ספיננג, זומה או פילאטיס כדי לגרום למתאמנים לגוון בפעילות הספורטיבית שלהם ולשמרה לאורך זמן.
ועוד עצה ידדידותית – נסו לגוון. עיסוק בסוג הספורט אחד עשוי לשעמם, ואין שום דבר רע ביציאה לריצה ביום ראשון, בעריכת אימון פילאטיס ביום שלישי ובגלישה ביום חמישי. הגוף שלכם יודה לכם.


לבריאות,
יוני.


נ.ב
לפני

כשנה וחצי הייתי במשקל עודף של 40 ק"ג. לאחרונה כתבתי ספר אודות התהליך ואיך אני חושב שצריך לעשות את זה נכון. את הספר אני מחלק בחינם כאות תודה ליקום.
לקבלת הספר "הוראות הפעלה לגוף שלך" בחינם – לחץ כאן!

 

אודות יוני לוי

יוני לוי

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר