טיולים מאורגנים בימי מיתון | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


טיולים מאורגנים בימי מיתון

פורסם בתאריך 03/05/2009 ע"י יאיר בר זוהר בקטגוריה טיולים ומסלולים | צפיות: 1131 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: טיול מאורגן, טיולים מאורגנים

המיתון המתמשך בכלכלה העולמית שמשליך גם על ענפי התיירות והנסיעות, הביא עמו התחזקות מגמה לא חדשה אמנם, אך בהחלט מפתיעה. טיולים מאורגנים מקוצרים וזולים – אין, הטיול הקלאסי – אאוט.

 

נכון, תמיד יהיו כאלה שיעדיפו (ושיש להם) את הטיול המאורגן הקלאסי. 21 יום בדרום אמריקה או במזרח, קבוצה של רופאים או מורים ומדריך קבוע שמרכיב בעקשנות את הקבוצה מדי כל שנה. ואולם, יותר ויותר אנשים החלו לבחור בטיולים מאורגנים קצרי שהות ונוחים יותר מבחינה כלכלית. הטיולים הללו, שבד"כ מאורגנים על ידי חברות השכר, מציעים טיסת שכר ליעד מסוים לא רחוק – עובדה שמוזילה משמעותית את מחיר הטיול – העברות, סיורים ולינה במלון מדרגת תיירות טובה. הבדל לא גדול למי שלא רופא או מורה.

אותן חברות שכר המשווקות טיולים מוזלים כבר החלו בשנים האחרונות להגדיל בעקביות את מספר לקוחותיהן, אולם בעקבות המשבר הנוכחי הביקוש רק התגבר וכעת מצטרפות עוד ועוד חברות, גם קטנות יותר למגמת הטיולים הקצרים.

עם זאת, אין לטעות. הטיולים הקלאסיים עדיין לא "החזירו ציוד", אולם נפח פעילותם ומספרם קטן בהדרגה. אם מישהו שואל על ההבדלים המהותיים בין שני הטיולים, כדאי שיידע שכן, משלמים פחות וחוזרים יותר מהר אך הפרטים הקטנים הם אלה שממש עושים את הטיול לאיכותי.

כיצד בוחרים טיול מאורגן? ובכן, תלוי את מי שואלים. חברות השכר יציעו לכם עולם ומלואו ב-5 ימים וכמה מאות דולרים. חברות המאורגנים יציעו עולם ומלואו ב-18 ימים תמורת סכום של אלפי דולרים. "אין מה להשוות, יגידו לכם בביטחון, על איכות לא מתפשרים."

איכות פירושה בראש ובראשונה בחירת נבונה של המדריך וכמובן, היעד. מדריך הטיול והכרתו את היעד יוסיפו/יפגעו משמעותית בהרפתקה ולכן בזאת אין להסתכן. ארגון הטיול ואופיו, משנה גם הוא את התמונה ומשפיע רבות על ההנאה. כדי להכיר ולדעת את מסלולי הטיול, יש להקדיש זמן להתבוננות בחוברות הטיולים שמספקים המארגנים וללמוד את מסלול הטיול לעומקו. עכשיו, יותר מתמיד, כל גרוש חשוב.

היצע הטיולים הרב הופך את מלאכת ההשוואה בין הטיולים למשימה לא פשוטה.
בכדי לקבל תמונת מצב מקיפה וברורה יותר ניתן לבדוק את מדור המאורגנים באתרי האינטרנט של הסוכנויות והמארגנים השונים כדוגמת נתור, דיזנהאוז, אופיר טורס וכו' או לחילופין לגלוש לאתרים כדוגמת
www.Informatour.co.il - השוואת טיולים מאורגנים המאפשרים לכם להשוות בין הטיולים של החברות השונות בלחיצת כפתור ובלי הצורך לשוטט בין אתרי החברות. למי שעדיין מתלבט, שלא יתבייש לפנות טלפונית לחברות המארגנות ולסוכני הנסיעות. מומלץ לא להתחשב יתר על המידה בתגובות המופיעות באתרי האינטרנט. הן סובייקטיביות מדי ולעתים אף מופיעות מטעם גורמים בעלי עניין.

לסיכום, לפני שבוחרים טיול מאורגן לא לשכוח את העובדה הבסיסית שהמטרה המרכזית היא ליהנות ושנופש זה צורך קיומי לא פחות משאר הצרכים, גם בימי מיתון.

המאמר בחסות אתר טיולים נקודה נט www.tiulim.net
 

אודות יאיר בר זוהר

המאמר בחסות אתר טיולים נקודה נט www.tiulim.net

יאיר בר זוהר

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר