לימודי עיצוב גרפי פיתוח הדמיון | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


לימודי עיצוב גרפי פיתוח הדמיון

פורסם בתאריך 02/24/2011 ע"י promote4it promote4it בקטגוריה אומנות | צפיות: 1102 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: לימודי עיצוב גרפי, לימודי, עיצוב, גרפי

לימודי עיצוב גרפי פיתוח הדמיון

בכל מקום שאנו הולכים אנחנו משתמשים בעניים שלנו, כדי לחפש ולקטלג את הסביבה שבה אנו נמצאים. המוח שלנו קולט במהירות כל כך הרבה מידע של תמונות, גרפיקה, צבעים, ומשייך בתוך הראש מה כל דבר מסמל. לאחר שמבינים איך המוח עובד ואיזו השפעה הוא מקבל על כל צבע וצורה, גרפיקאים משתמשים במידע הזה על מנת לתמרן ולהשפיע בצורה מסוימת על הבנאדם המסתכל על העבודה שלו. למשל לגרום השפעה של גרש, אם זו הרגשה טובה, הרגשה הדדית, הרגשה של שייכות וכו', לכן גרפיקאים חייבים "לצאת מהקופסה" רוב הזמן ולחשוב בכיוונים קצת שונים ומעבר לחשיבה של בנאדם ממוצע, לפתח את הדמיון שלהם ולקבל השראה ממקומות או ממצבים שונים.

תפיסה עיצובית, מה לומדים בעיצוב גרפי?

מתכנת מגיע למשרד, פותח את המחשב ומתחיל את העבודה שלו, מוריד קודים, מחליף קודים, רושם באגים כל היום הוא עובד מול שפת מחשבים וקודים של מחשבים, החשיבה שלו שונה משל מעצב או גרפיקאי, לגרפיקאי יש תפיסה עיצובית תפיסה שהיא שונה ברמות שונות מאנשי תיכנות הגרפיקאי משתמש בסביבה שלו על מנת לקחת ממנה השראה, לקחת סיטואציה רעיון ולנסות להכניס אותה בצורה כזאת או אחרת לתוך העבודה שלו.

לימודי עיצוב גרפי,מקומות עבודה

לאחר שמסיימים לימודי עיצוב גרפי, מתחילים לחפש עבודה, המקום הראשון שמחפשים בו זה בתי דפוס, וכל מקום שבו דרושים גרפיקאים ומעצבים גרפיים. קצת קשה להתקבל למקום עבודה כשאין ניסיון מעשי, והקורות חיים די דלים, לכן מתחילים בעבודות ממש לא משו או להתחיל לעבוד בתור גרפיקאים עצמאיים, לחפש לקוחות, שיווק עצמי ועוד.

איך מוצאים לימודי עיצוב גרפי?

בגלל כמות הביקוש הגדולה שיש בשוק לגרפיקאים, נפתחו לימודי עיצוב גרפי במכללות ומקומות השמה שונים. איך בחורים מקום אשר מספק לימודי עיצוב גרפי בצורה הטובה ביותר? עושים רשימה מרוכזת של כל המקומות הקיימים בהם לימודי עיצוב גרפי, ממיינים אותם לפני האיזור הנוח ביותר להגעה בודקים מה כל אחד מהם מציע במרכז לימודי עיצוב גרפי שלהם, ואילו תעודות הם מספקים. בדרך כלל התעודות מסמלות רק את איכות המקום שבו למד התלמיד לכן לא תמיד הן משפיעות בצורה כזאת או אחרת ם תלמיד למד במקום עם שם גבוה והביצועים שלו לא משהו, אז התעודה לא שווה את זה ולא יקבלו אותו למקום עבודה ממש טוב, אבל אם תלמיד בעל ביצועים גבוהים סיים לימודי עיצוב גרפי במקום שבו התעודה לא מהי מוכרות הסיכויים יותר גבוהים שהוא יתקבל לעבודה.

מה עושים עם לימודי עיצוב גרפי?

לכן אם החלטתם ללכת לכיוון לימודי עיצוב גרפי, תעשו לעצמכם טובה, תשימו מטרה לעצמכם מה אתם הולכים ללמוד משם ואיך מתפתחים מפה הלאה.

בהצלחה בבחירת לימודי עיצוב גרפי.

אודות promote4it promote4it

Online Business Marketing שיווק/קידום אתרים באינטרנט 0505459878 Slavik

promote4it promote4it

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר