עשרה טיפים לקניית חזיות הנקה | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


עשרה טיפים לקניית חזיות הנקה

פורסם בתאריך 02/22/2011 ע"י אריאלה דובראוין בקטגוריה הורות ותכנון המשפחה | צפיות: 1108 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: חזיות הנקה, חזית הנקה, חזיית הנקה, הנקה

1. כל אם מניקה זקוקה ללפחות 3 חזיות הנקה טובות – אחת ללבישה, אחת בכביסה ועוד אחת במגרה. בקיץ הישראלי ייתכן ותרצי להחזיק יותר חזיות הנקה כדי שתוכלי לכבס אותן לעיתים קרובות יותר. אם נוזל לך חלב, ייתכן ותרצי 4 או 5 חזיות בלי קשר לעונת השנה.

2. הכי טוב לקנות חזיות הנקה בשבועיים האחרונים של ההריון או שבוע אחרי הלידה. למה?? החזה גדל לכל אורך ההריון, אפילו בחודשים שמיני ותשיעי ובימים שאחרי הלידה החזה מתמלא ומגיע למידה גדולה יותר מזו שתהיה לו במשך רוב תקופת ההנקה. רוב הנשים חוזרות כשבוע אחרי הלידה למידת החזייה שהייתה להם בחודש תשיעי.

3. חזיית הנקה לשינה שלך לא צריכה להיות החזייה שאת לובשת בשבתות ולחתונות. נשים רבות מעדיפות לישון בחזיית הנקה, אך אין סיבה לבזבז כל כך הרבה שעות לבישה על חזייה טובה. בעוד שמן הסתם לא תרצי ללכת לאירוע חשוב בחזיית הנקה שאינה תומכת, בזמן השינה, כל שאת צריכה היא חזייה נעימה ונוחה.

4. חזיות מאוד דומות לנעליים – למשל, קשה לדעת אם חזייה או זוג נעליים הם ממש טובים עד לסוף היום. אם את מרגישה צורך להוריד אחד מהשניים ברגע שאת נכנסת הביתה, את יודעת שיש כאן בעיה. אם את לא שמה לב בכלל שאת לובשת אותה, אז זו החזייה בשבילך! לכן, כשאת קונה חזיות הנקה בפעם הראשונה, עדיף לקנות רק אחת מכל דגם. אם תגלי שאת ממש אוהבת חזייה מסוימת, תמיד תוכלי לחזור ולקנות עוד כמוה, אבל חבל להיתקע עם מספר חזיות שאף פעם לא תלבשי.

5. עוד נקודת הקבלה בין חזיות לנעליים – רק בגלל שחברה מייצרת את המידה שלך, לא אומר שהחזייה תתאים לך כמו שצריך. לכל חברה יש דוגמנית, ולך יתאימו חזיות שהותאמו לדוגמנית עם מבנה הדומה לשלך, ולא רק מידה דומה. ייתכן ואת ואחותך תלבשו שתיכן חזייה במידה 80/36C , אבל אולי השדיים שלך עגולות או מוארכות יותר משלה. כך שייתכן וחזיות של חברות שונות יתאימו טוב יותר לכל אחת מכן.

6. לקוחה פעם אמרה לי שבישראל היא מסוגלת לזהות אישה מניקה ממרחק של קילומטר! היא הייתה בטוחה שאין לנשים מניקות אפשרות ללבוש חזיות תומכות. כמה חבל! יותר מדי נשים מאמינות במיתוס הזה, והוא פשוט לא נכון! יש חזיות הנקה מעוצבות ותומכות ואפילו כאלה עם ברזלים אותן ניתן לקנות בארץ, ללבוש, וליהנות מהן!

7. עוד מיתוס שאני רוצה לנפץ – נשים רבות בארץ אומרות לי שאין להן צורך בחזיית הנקה כי הן פשוט לוקחות את חזיית המינימייזר שלהן לתופרת שהופכת אותה לחזיית הנקה. אני פוגשת את הנשים האלה כמה שבועות לאחר הלידה, אחרי שכבר סבלו מדלקת בשד ולמדו בדרך הקשה את הלקח הבא: חזיות הנקה נועדו לתמוך בחזה מבלי לחסום את צינוריות החלב. המהנדסים שמעצבים אותן רואים לנגד עיניהם את הצנרת המורכבת שבתוך השד שנועדה להזין את התינוק שלך. למעצבים של חזיות שאינן חזיות הנקה, במיוחד חזיות מינימייזר, אין סיבה לקחת בחשבון את המערכת המורכבת הזו ולעיתים קרובות דוחסים את רקמת השד בכוונת תחילה כדי שהוא יראה קטן יותר. דחיסה כזאת עלולה לפגוע בבריאותך כאם מניקה.

8. חזיות הנקה עם ריפוד קל יכולות להיות הצלה של ממש. לנשים מניקות רבות יש פטמות הבולטות דרך חזיות וחולצות וגורמות להן מבוכה. אצל אחרות ניתן לראות דרך החולצה את עיגולי המתאר של רפידות ההנקה שלהן. חזיות הנקה מרופדות מכסות את כל אלו מבלי להוסיף באופן ניכר למידת החזה, אך באופן שיגרום לך להיות הרבה יותר נינוחה לגבי המראה שלך. בעלי פעם אמר לי – "את לא יכולה לצאת ככה מהבית! הפנסים שלך דולקים!" אם תלבשי חזייה מרופדת, לא תצטרכי לדאוג לגבי "פנסים".

9. חשבי על הבד של חזיות ההנקה אותן את מודדת. אנשים רבים מציעים לך לקנות רק חזיות הנקה שעשויות מ-100% כותנה, כדי שהעור שלך יוכל לנשים. אני לא מסכימה. הנה הגורמים שכדאי לשקול – בד כותנה מתרכך במהירות בכביסה, כך שהוא מאוד מתאים לחזיות שינה, אך עם כל כביסה, הוא נהיה פחות ופחות תומך, מה שמאוד חשוב בחזיות אותם את הולכת ללבוש מדי יום. כיום, בדי מיקרופייבר רבים נושמים ממש כמו כותנה, אבל שורדים טוב יותר את הכביסה ועמידים ותומכים לאורך זמן.

10. אם יהיו לך חזיות הנקה שאת אוהבת, תוכלי להרגיש טוב יותר לגבי המראה שלך ולתעל יותר אנרגיה לטיפול בתינוקך.

אודות אריאלה דובראוין

מאת: אריאלה דובראוין, המו

אריאלה דובראוין

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר