משקפי שמש – מדריך קנייה | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


משקפי שמש – מדריך קנייה

פורסם בתאריך 12/20/2010 ע"י רועי אפרת בקטגוריה תרבות הפנאי | צפיות: 940 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: משקפי שמש, עיניים, רפואה, אופנה, קניות

כיום משקפי שמש הפכו למוצרי איכות המציעים מגוון רמות הגנה וסוגי עיצובים, מה שהפך את מחיר הפריט הזה לגבוה בהרבה מבעבר. לכן, לפני שתיגשו לרכוש משקפי שמש כדאי שתשימו את הדעת על מספר מרכיבים שחשוב לבדוק. רק כך תוכלו להשקיע את מיטב כספכם במוצר הנחשק ולדעת שעשיתם בחירת משקפי שמש נכונה.

משקפי שמש – השפעות על העיניים

הרכבת משקפי שמש להגנת העיניים מפני קרני ה-UV  חשובה ומהותית. על מנת לבחור באופן מושכל ונכון משקפי שמש שמתאימים לך, חשוב לדעת מה הן ההשפעות המזיקות של קרני ה-UV  של העיניים. הפגיעה ביכולת הראייה כתוצאה מחשיפה חזקה לקרניים המזיקות גורמת לקטרקט וטשטוש הראייה ובמקרים קיצוניים עשויה כמעט לעוור.

חשוב לבחון את סדר היום שלכם ואת רמת החשיפה הפוטנציאלית שלכם לשמש. לדוגמא, אנשים העובדים באזור מושלג או בקרבת מים חשופים הרבה יותר לפגיעת קרני השמש. השלג והמים מחזירים את קרני ה-UV וגורמים למנת חשיפה כפולה לעניים.

לכן, לאנשים בסביבה כזו הרכבת משקפי שמש היא קריטית במיוחד. בישראל השעות בהן הסכנה מחשיפת העיניים לשמש מוגדרת כמסוכנת בשעות 10:00 עד 15:00 בעונת החורף ו-09:00 עד 17:00 במהלך הקיץ.

מחיר משקפי שמש

חשוב להבין שבעת שימוש בסוגים שונים של משקפי שמש, המחיר לא מייצג בהכרח את מידת ההגנה. המחיר מושפע תחילה מהמותג ורק לאחר מכן ייקבעו הבדלי המחיר בהתאם לרמת ההגנה שהמשקף מציע. לכן, לבחור משקפי שמש של מותג יוקרתי זו לא בהכרח ההחלטה הנכונה.

עם זאת, ברוב המקרים חברות המותגים אכן מציעות משקפי שמש ברמה הגבוהה ביותר. לכן האופציה הטובה ביותר היא רכישת משקפי שמש בעלי 100% הגנה מחֵברה מוכרת. אם התקציב העומד לרשותכם אינו מאפשר זאת, מומלץ להתפשר דווקא על המותג ולא לוותר על 100% הגנה, החשובים כל כך לשם הגנת העיניים מפני קרני ה-UV.

משקפי שמש – תכונות נוספות

תכונות נוספות שחשוב לבדוק לפני רכישת משקפי שמש הן גוון העדשות ומסגרת המשקפיים. על המסגרת של משקפי שמש להיות רחבה ולכסות את כל העין. לגוון העדשות שני תפקידים: מצד אחד הוא צריך לאפשר הגנה מרבית ומצד שני לא לפגוע ביכולת ההבחנה של מרכיב משקפי שמש בין הצבעים השונים שהוא רואה.

הגוונים המומלצים בדרך כלל הם חום, ירוק, אפור וחום. מחקרים מצביעים כי אלו הגוונים של עדשות משקפי שמש שמתאימים ביותר לשני התפקידים. ממחקרים אלו עלה שעדשות משקפי שמש בעלות גוון כחול לא מומלצות לשימוש - הן מקרינות על העיניים קרניים כחולות הגורמות נזק לרשתית העין.

במדינת ישראל החמה הרכבת משקפי שמש היא הגנה הכרחית לכל אחד. קניית משקפי שמש היא הוצאה משמעותית, לכן כל אחד ירצה משקפיים שישרתו אותו זמן רב. לכן, זכרו את התכונות שחשוב לוודא לפני הרכישה: אחוזי הגנה מקרני UV (מומלץ מאה אחוז), גוון העדשות ומסגרת המשקפיים.

אודות רועי אפרת

חברת SEO NETO מתמחה בעולם קידום אתרים בגוגל על ידי אופטימיזציה של אתרי אינטרנט באמצעות תוכן באתר אינטרנט ומחוצה לו ובשימוש טכניקות קידום אתרים ברמה מקצועית ותוך כדי שילוב בניית קישורים חזקים לאתר על מנת לחזק את המוניטין שלו מול מנועי חיפוש

רועי אפרת

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר