מוצרי ספיגה למבוגרים לנוחות מירבית | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


מוצרי ספיגה למבוגרים לנוחות מירבית

פורסם בתאריך 12/19/2010 ע"י LoadSeo קידום אתרים בקטגוריה אומנות | צפיות: 1824 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: גיל הזהב, בני גיל הזהב, הגיל השלישי, זקנה

מוצרי ספיגה למבוגרים לנוחות מירבית


גיל הזהב מביא איתו לעיתים את הצורך להכיר מוצרי ספיגה למבוגרים, כמו חיתולים או פדים, אם בשל חוסר שליטה בצרכים, ואם בשל חוסר יכולת לנוע ולהגיע לשירותים או בעיות פיזיות אחרות, הקשורות לתהליך ההזדקנות. כיום, קיימים מבחר מוצרי ספיגה למבוגרים, שמעניקים תחושת ביטחון ונוחות מירבית, ומונעים מצבים מביכים ולא נעימים, ועל ידי כך משפרים את איכות חייהם של הקשישים.

חיתולים סופגים הכל...

חיתולים הם אחד מאותם מוצרי ספיגה למבוגרים, שכאשר הם מותאמים היטב, הם מעניקים שיפור ניכר באיכות החיים, וכאשר הם אינם מוצלחים הם עשויים אף לגרום נזק כמו תפרחות חיתולים או אלרגיות וגירויים שונים על העור.

קיימים סוגים רבים של חיתולים למבוגרים, הסובלים מבעייה תפקודית או מחוסר שליטה,. התאמה נכונה של חיתולים לקשיש היא הצעד הראשון. על אף תחושת הבושה העשויה לנבוע מהמצב, כדאי מאוד לבצע התאמה נכונה של חיתולים מתוך המבחר העצום הקיים.

יש לבדוק, האם הצורך של מוצרי ספיגה למבוגרים בדמות חיתולים הוא לאורך כל היממה, או רק בלילה. יש לבדוק מהי כמות הספיגה הנדרשת. בנוסף, חשוב למדוד את היקף המותניים, כדי להתאים חיתולים בגודל הנכון ביותר לאדם. חיתולים גדולים או קטנים מדי לא יענו על המטרות שלשמן נועדו. כמו כן, יש להביא בחשבון האם האדם מטופל או עצמאי: במידה והוא מטופל, סביר להניח שמתבצעת תחלופת חיתולים נאותה, ואילו אם הוא עצמאי הרי שהוא מחליף חיתולים לבד. ההבדל בין השניים מתבטא ביכולת הספיגה המותאמת לכל חיתול ובנוחות השימוש בו.

ישנם חיתולים חד פעמיים ורב פעמיים, ישנם חיתולים סינתטיים העשויים ממגוון של חומרים ובטווח רחב של איכויות. גם בנקודה זו כדאי לבדוק מהם היתרונות והחסרונות בשימוש של כל אחד מהם עבור המשתמש, ואילו חיתולים יהיו נכונים יותר עבורו.

פדים וכלום לא יברח...

פדים הם מוצרי ספיגה למבוגרים בעלי שליטה מעט יותר גבוהה בצרכים, הסובלים מהתופעה של בריחת שתן, ומעוניינים למנוע את עוגמת הנפש הכרוכה בה.

כיום קיים מגוון רחב של פדים למבוגרים, וכדאי לבצע התאמה אישית ולבחור פדים מתאימים שיעניקו ביטחון מירבי.

מגוון מוצרי ספיגה למבוגרים הוא רב, כאשר קיים הבדל בין פדים המתאימים למבנה הגוף של נשים או גברים, כך שלא ניתן להבחין דרך הבגד בקיומם של פדים. בזמן התאמת פדים יש לבדוק האם מדובר בתופעת בריחת שתן בלילה או במהלך היום, ולבחור פדים בהתאם לצורך האינדבידואלי.

כיום ניתן למצוא פדים בדרגות משתנות של ספיגה, מקלה עד כבדה, באיכות משתנה של חומרים, נושמים או סינתטיים, בנוחות שימוש, ביכולת מניעת ריחות, הגנה על העור ובשאר משתנים המתאימים לאדם.

אודות LoadSeo קידום אתרים

LoadSeo קידום אתרים

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר