רהיטי גן-יופי לצד נוחות | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


רהיטי גן-יופי לצד נוחות

פורסם בתאריך 12/15/2010 ע"י מרק לוי בקטגוריה עיצוב חוץ ואדריכלות | צפיות: 953 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: פרגולה, פרגולות, ריהוט גן, פרגולות עץ, עץ

שנים חלמתם והגיע הרגע, עברתם דירה. הגעתם לבית החלומות כאשר ביציאה מביתכם ניצבת מולכם גינה מקסימה. כעת נשאלת השאלה כיצד תעצבו אותה?.

כאמור, ממש כמו הבית, ניתן לעצב את הגינה בכל מיני דרכים. העיצוב האולטימטיבי בעייני רבים הוא השילוב בין פרגולה לבין רהיטי גן.

כיום ניתן למצוא אינסוף רהיטי גן שהופכים את הגינה למקום מזמין ונעים לשהות בו.
בזכות רהיטי גן נכונים ומעוצבים בטוב טעם יכולה גינתכם להיות המקום הדומיננטי ואהוב ביותר עליכם בבית.

אז מה כוללים בתוכם רהיטי גן? ובכן, רהיטי גן כוללים כיסאות, שולחנות, נדנדה, מיטות שיזוף, שמשיות וכדומה. כמו כן, ניתנת האפשרות ליהנות מריהוט גן ייחודי כמו לדוגמא ריהוט גן שעשוי מעץ בהזמנה אישית. רבים נהנים מהאפשרות של ריהוט גן אשר מגיע כסט. המחירים מתאימים לכל כיס והנוחות משתלמות ניתן למצוא בשפע.

ניתן למצוא חומרים שונים מהם מייצרים ריהוט גן כמו לדוגמא: נצרים, טיק, אלומיניום, פלסטיק וכמובן עץ שהינו עמיד. ריהוט גן חשוף כאמור לתנאי מזג האוויר מהיותו שוכן מחוץ לבית ולכן חשוב שיוכל לעמוד בתנאי מזג האוויר ולא התבלה ויהרס בקלות.

ריהוט גן מעץ למשל נחשב לחזק ואמין אך עם זאת חשוב לוודא שהעץ שממנו מיוצר הרהיט עבר תהליך כימי כנגד מזיקים ואוכלי עץ שגורמים לריקבון. יש לכסות את הרהיט בימים גשומים אחרת עלול הוא להתייבש, להיסדק ולהיהרס ומומלץ כל תקופה לצבוע את ריהוט גן על מנת שיחזיק לאורך זמן.

אחד מהעיצובים העכשוויים בכל הנוגע לעיצוב של גינות הוא השילוב של פרגולות לבין פרקטים. ניתן כיום לעצב את הגינה כחצי גינה ירקרקה מקסימה וחצי פרקט עליו יוכלו לשחק הילדים ללא חשש. כמו כן רבים מעדיפים לבנות פרגולה אשר משמשת פעמים רבות כתחליף יוקרתי ואמיד יותר לשמשייה שנוטה להיהרס ולהישבר בקלות.

רהיטי גן מעץ מלא הופכים את חוויית השהות בגינה לא רק לנעימה אלא גם לנוחה. רהיטי גן בהזמנה אישית יכולים להיות מתואמים בדיוק לנוחיות הלקוח ולמידותיו. כמו כן, פרגולה איכותית מעץ מלא תחזיק לאורך זמן והטיפול בה לא ידרוש מאמץ רב כמו פרגולות זולות אשר יחלידו וייהרסו מהר.

חשוב לזכור בעת קניית או הזמנת ריהוט גן שהרהיט אותו רוכשים צריך להיות מתאים לישיבה ממושכת, כלומר, שריהוט זה צריך להיות בעל ריפוד נוח, שולחן יציב, לוודא שהכיסאות לא יגרמו לבעיות גב וכאבי ברכיים על מנת שנוכל לשבת בנוחות המקסימאלית ביותר בגינה מבלי להרגיש כאבים לאחר מכן.

ריהוט גן נכון מסוגל לספק כל מראה שרק תרצו החל ממראה טבעי, כפרי, יוקרתי ועד לגינה ביתית שקטה ונעימה. ריהוט גן בשילוב של פרגולות מספק עניין ונוחות נהדרת שגורמים ליושבים בה לרצות להישאר ולא פחות חשוב מכך – לשוב אליה.
 

אודות מרק לוי

סחר עץ הרצליה - פרגולות, רעפים, דקים

מרק לוי

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר