הליכון | הליכון רולטור | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


הליכון | הליכון רולטור

פורסם בתאריך 12/05/2010 ע"י LoadSeo קידום אתרים בקטגוריה הגיל השלישי | צפיות: 1896 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: רולטור, הליכון, הליכונים, רולטורים, הליכון למבוגרים, הליכון לקשישים, הליכון לנכים, רולטור 3 גלגלים, רולטור 4 גלגלים, הליכון מתקפל, הליכון עם גלגלים

הליכון

מתי כדאי לקנות הליכון ?

הליכון למבוגרים זהו רעיון אשר מרתיע רבים, אך כאשר בוחנים בצורה עניינית את היתרונות שיש בהליכון עבור האדם המבוגר הרעיון מתחיל להישמע לא כל כך נורא.

הליכון – לצאת לדרך בטוחה

בגיל הזהב נוצרות לצערנו תופעות פיזיות שונות, המקשות על התנועה העצמאית או מגבילות אותה, אך בזכות התפתחות הטכנולוגיה ניתן למצוא כיום שלל מוצרים שמטרתם להקל על המבוגרים, כמו הליכון לדוגמא, שמעניקים לא רק עצמאות בתנועה, אלא גם נוחות גבוהה ותחושת בטיחות החיונית כל כך למבוגרים. אין סיבה להפסיק להתנייד, לטייל ולחוש סיפוק מהחיים בגיל הזהב. בעזרת הליכון ניתן להמשיך לתפקד בצורה עצמאית ותוך שמירה על בטיחות רבה.

מהו הליכון למבוגרים?

הליכון הוא פתרון נפלא לבני גיל הזהב, שמעוניינים לשמור על עצמאות, על נוחות ועל בטיחות גם יחד. למעשה הליכון הוא אביזר שנועד למתקשים בתנועה, על מנת לתמוך בהם, להעניק להם תחושת עצמאות של תפקוד, ולעזור להם להתנייד בקלות ותוך נוחות מירבית. בנוסף, משמש הליכון לצורך הענקת בטיחות מפני נפילה או אובדן שליטה או יציבות בגוף. כל הליכון מוצלח יגלם בתוכו את שלושת התכונות החיוניות הללו, ואילו הליכון שאיננו מוצלח עשוי לפגום בהן ולסכן את הקשיש. כיום ישנם אביזרים משלימים, שניתן להתקין על כל הליכון, כמו לדוגמא סל הליכון, שניתן להניח בו דברים מבלי לסחוב, והוא מייצר תחושת נוחות גבוהה, מגש להליכון וכן הלאה., ניתן למצוא גם הליכון מעוצב ואסתטי במיטב האופנה.

איך לבחור הליכון מתאים?

מי שמחפש הליכון ימצא את עצמו מעט מבולבל משפע האפשרויות. כיום ניתן למצוא הליכון עם גלגלים קדמיים או ללא גלגלים, במשקלים משתנים ובנוחות שימוש שונה, בדרגות שכלול שונות, בתקציבים שונים ובשילוב אביזרי תמיכה קבועים שונים כמו מושב, ריפוד ידיות או אפשרות של תמיכה לאמות. יש לבצע התאמה של הליכון לאדם הנזקק לו משלל היבטים. כלומר לבדוק האם הוא זקוק לאותו הליכון עבור תנועה קלה יותר בביתו או בחוץ, האם יש למצוא הליכון מתקפל וקל משקל שניתן לאחסן בקלות, או הליכון כבד יותר שאינו מתקפל, ולבדוק את שאר הצרכים שלו, על מנת להבטיח לו עצמאות רבה. במידת האפשר, רצוי לתת לקשיש עצמו לבדוק איזה הליכון מעניק לו נוחות גבוהה, תוך שמירה על בטיחות ויצירת תחושת עצמאות להן הוא זקוק. יש להתאים בין גובהו של הליכון למשתמש בו, על מנת להבטיח נוחות ולאפשר תנועת רגליים ושיווי משקל מלאים. רצוי לבחור הליכון אורתופדי, שלא יסב נזק למשתמש ויתאים למבנה הארגונומי של גופו בצורה אופטימלית. השימוש בכל הליכון מחייב חלוקת משקל ופעילות שווה בין הידיים ובין הרגליים, כך שמי שתפקוד הגפיים שלו הוא חלקי, יש להתאים לו אביזר אחר ולא הליכון. כדאי לקחת בחשבון, כי לעיתים נדרש אימון של הליכה באמצעות הליכון עד שמושגת תחושת בטיחות מלאה.

להלן נקודות למחשבה אשר יכולות לסייע לך להחליט האם זה הזמן לרכוש הליכון

  • תחושת היציבות בהליכה בבית או בחוץ הופכת להיות בעייתית.
  • התנועה עם מקל הליכה לא ממש נוחה, וישנה הטיה משמעותית לצד מסוים.
  • את/ה חשים כי אתם נמנעים מתנועה מיותרת בתוך הבית או מחוצה לו.

אמנם חלק מהתשובות לשאלות אלה יכולות להיות חלקיות, אך רק אתה יודע או הקרובים אליך, האם אביזר עזר זה יכול לסייע לך בחיים עצמאיים יותר. הליכון אינו מיועד להיות רגליים חליפיות אך הוא ללא ספק אביזר עזר שיכול לסייע בתנועה חופשית ועצמאית יותר.

האם שאלת את עצמך את השאלה עד כמה יכול לסייע לי הליכון ?

ירידה מהמיטה - הליכון יכול לסייע בירידה מהמיטה בצורה בטוחה יותר. ישיבה וקימה מהשירותים – הליכון יכול להוות תמיכה בקימה וישיבה בשירותים. הליכה ברחבי הבית – אם אתם נעזרים ברהיטים כדי ללכת בבטיחות, הליכון יקל עליכם. קניות מחוץ לבית – רולטור או הליכון הם סוג של עגלה שניתן לצרף לה סל להליכון או תיק. אלה רק חלק מהפתרונות המגוונים שרולטור או הליכון יכולים להפוך את חייך לעצמאיים יותר.

איזה הליכון מתאים ביותר עבורי ?

  • הליכון לבית או חוץ ?
  • הליכון מהיר או איטי ?
  • הליכון עם מושב או ללא מושב ?
  • הליכון מתקפל או קבוע ?

שאלות אלה ואחרות צריכות להישאל על ידי גוף מקצועי אשר מוכר הליכונים וכן רולטורים. התשובות הן לא מדויקות אבל ינחו אותך להחליט את ההחלטה הטובה ביותר עבורך. לא מומלץ לקבל החלטה ללא הנחיה מכיוון שאת/ה עלול לרכוש מוצר שלא מתאים לצרכים שלך. רק לאחר הנחיה תוכל להחליט האם רולטור או הליכון, רולטור 3 גלגלים או רולטור 4 גלגלים, הליכון מתקפל או הליכון קבוע, הליכון עם גלגלים. אנחנו בנוח נסייע לך להחליט איזה הליכון הוא הנכון ביותר עבורך – צור קשר עמנו 077-9109027.

ולסיום, ישנם אומנם פתרונות ביניים כמו מקל הליכה 4 רגליים או מקל הליכה, אך במידה ואתה חושב כי ישנו סיכוי שאלה לא יקנו לך את הפתרון הבטיחותי ביותר לא כדאי להתפשר !

אודות LoadSeo קידום אתרים

LoadSeo קידום אתרים

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר