הובלת מפעלים | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


הובלת מפעלים

פורסם בתאריך 11/24/2010 ע"י טירן מויאל בקטגוריה שירותים עסקיים | צפיות: 1176 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: הובלות, מפעלים, הובלה, העברת,

רובנו מכירים את המושג הובלות כאשר אנו נדרשים להוביל את תכולת הדירה שלנו לדירה החדשה שלנו או את תכולת המשרד שלנו למשרד החדש ששכרנו או קנינו.

אולם לעתים יש צורך בשירות של הובלות כאשר יש צורך לשנות את מיקומו של מפעל כלשהו אם זה בגלל מיזוג עם מפעל אחר ואם זה בגלל מעבר למבנה גדול יותר. שירות כזה הוא שירות מורכב וסבוך שלשם ביצועו יש צורך בחברת הובלות המתמחה בהובלות מפעלים ואשר תדע להוציא לפועל תהליך של הובלת מפעל על כל תכולתו.

תהליך כזה צריך להתחיל בבניית תכנית עבודה הכוללת בתוכה נושאים כמו תכנון לוגיסטי של תהליך פירוק המפעל, סקירה כוללת של כל הציוד שיש להעמיס ולפרק, מיון הציוד שיש לפרק ולהעמיס, התאמת הציוד שיש להוביל לסוג ההובלה הנדרשת וכך הלאה והלאה.

העברת מפעל ממקום למקום רצוי ביותר שתהיה מושלמת, תקלות יכולות לפגוע בחומרי גלם יקרים או בציוד תעשייתי ששוויו מאות אלפי דולרים ואפילו מליוני דולרים, תקלות בתהליך של העברת מפעלים יכול לגרום למפעלים הללו נזקים כלכליים חמורים שיהיה להם קשה להחלץ מהם.

בעל מפעל שרוצה הובלה ללא תקלות חייב להיעזר בחברת הובלות שההתמחות שלה היא בנישה של העברת מפעלים והעתקת מפעלים , חברת הובלות כזו, תדע לבנות תכנית אב הכוללת בתוכה את כל המידע התאורטי על הציוד שיש להעביר מהמפעל על חומרי הגלם שיש להעביר מהמפעל, ולאחר מכן היא תדע להתאים לכל מוצר את כלי ההובלה המתאים לו, לחומר גלם מסוכן יתאימו כלי הובלה מתאים ולמכונה תעשייתית כבדה וגדולה יצטרכו להתאים כלי הובלה המתאים להובלת ציוד מכני כבד וכך הלאה והלאה.

אז אם יש לכם מפעל לא משנה אם זהו מפעל קטן או גדול ולא משנה אם אתם מחליטים לשנות את מיקומו בגלל שאתם רוצים לעבור למבנה גדול יותר, או בגלל שאתם רוצים לעבוד בפריפריה ולקבל הטבות מהממשלה, או אולי בגלל שותפות חדשה עם מפעל אחר, תמיד תזכרו שלתהליך העברת המפעל יש חשיבות עליונה ולכן חשוב לבחור חברת הובלות שאכן מבינה ומתמחה בנושא של הובלות מפעלים, יש לה כוח אדם שיודע לבצע ולהוציא לפועל תהליך של הובלת מפעלים ויש לה ציוד שינוע המתאים להובלת מפעלים.

דרך אגב עצה זאת נתפסת לכל סוג הובלה בין אם מדובר בהובלות קטנות או הובלות משרד או דירה.
יש להשמע לעצה זו, בכל מקרה הדבר יחסוך לכם רבות.


 

אודות טירן מויאל

מאמר זה נכתב על ידי S.M Design - המתמחה בקידום אתרים בגוגל בנוסף מתמחה החברה בבניית אתרים באינטרנט וכתיבת תוכן לאתרים

טירן מויאל

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר